Sachs81, Meitschi & Friends, Limmat-Tiger und EJE on Tour (Der Film)

• ja nume kei stress, so isches also nid gmeint gsi :grinning_squinting_face: bin nur plötzlich nümm sicher ob du jez würkli häsch oder nid :smiling_face: alles guet.

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• die tour war gar nicht so weit, zu mindestens für mich waren es nur so 280km, für eric und limattiger nur geringfügig länger :grinning_squinting_face: .

ernf ahreis vo sg no rechnisch zücht sich das scho.

• gänd mir en thermin und wens passt bini sicher däbie. was heisst do nöd richtig ahgsteckt weni chönt wöri no im schloof go fahre :smiling_face:

• Sind bi mir total öppe 500 km gsi a dem Tag, vom Sitze her keis Problem aber de Knieschluss isch chli eng bi de EffJott... han dänn doch uf em Heiweg ab und zue d'Bei müese strecke :grinning_squinting_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Ich bi auf uf über 500 km cho, isch no gange mit em sitze. Nur de verdammti Stei am Brünig isch mer uf de Geischt bzw. de Fuess (Dank vernünftige Schueh heds kein blaue Mose gäh, aber Bühle im Motorschutz zeigt scho, was für e gwalt so en Stei cha hah :().

Aber für em Meitschi ihri blaue Fingernägel z'gseh würdi au no chli wiiter fahre :grinning_squinting_face:

Einmal editiert, zuletzt von Limmattiger (7. Mai 2012 15:49)

• Nur wird sie uns den wohl kaum zeigen ...

Wenn es die Schneelage zulässt, können wir ja statt den Col des Mosses entlang dem Lac de Hongrin nach Yvorne, Aigle, Villars-sur-Ollon, Dol de la Croix, Col du Pillon, Jaunpass (den ganzen Pass, nicht nur eine Seite) fahren ... oder was ähnliches.

• bin dafür garantiert zu haben, nur leider nicht dieses we, muss arbeiten und sonntag ist freundintag.

aber das we drauf hab ich wieder zeit.

"Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

(Zitat: Walter Röhrl)

• jaaaa d fingernägel wärded blau :grinning_squinting_face:

dä arsch aber sicher nöd, min sattel isch dänk bequem!

Limmattiger das Wuchenänd isch aber gruuusig :loudly_crying_face:

@Sachs81Fründintag?Wett si de amel nid mitcho?Oder wettsch si nöd mitnäh?:D

Übernächscht Wuchenänd isch Muetertag, da weissi nanig ob und wie lang dasi Ziit han. Aber nacher isch Uffahrt, villich chönnt mer dänn (namal)öppis plane....

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• Ich hoffe, dass die Wetterprognose wie immer in der ersten Jahreshälfte so ziemlich daneben liegt. Und für was habe ich überhaupt mein Geld in ein Regenkombi gesteckt? Ich gehe allerdings davon aus, dass ich immer wieder ein Sonnenloch erwischen werde und dann einen weiteren Streckenabschnitt bewältigen kann, die Regenpausen werden als Rauchpausen getarnt :grinning_squinting_face:

• verdammt, über auffahrt bin ich in dresden und meine freundin nehm ich nicht mit, 1. ich müsste ganz ordentlich fahren :thumbdown: und 2. will sie auch nicht mit.

muttertag ist aber sonntags, also geht ja auch samstag.

"Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

(Zitat: Walter Röhrl)

• ja aständig fahre wär natürlich scho ganz tragisch :grinning_squinting_face:

hmmm ja also wenn sichs irgendwie irichte laht simmer für de samstig scho z ha!