hey eric
bi sekunde 12: wievil lüüt hesch brucht zum lupfe?
zum rescht chani nur sege, wie immer schöni impressione. währ gern au am fahre gsi, anstatt chrank im nescht z'ligge
hey eric
zum rescht chani nur sege, wie immer schöni impressione. währ gern au am fahre gsi, anstatt chrank im nescht z'ligge
Sodele, jetzt hani de ganz film gseh. EffJottEric, super. Mer endeckt no e mengi Verbesserigspotential. Und Gruppe isch au ganz guet gsi. Bin froh, dass ich min inere Sauhund überwunde han und am Samschtig nach Thun gfahre bin.
Zitat Maini:
hey eric
FRECHE KERL Das, im beschte Fall no 2 bis 3 cm meh, isch s'höchschti aller Gefühle wo ich anebringe mit miinere Mumie
@Limmat-Tiger: Tolli Föteli, schöni Uussichte
sehr schöns video isch sicher mega gsie. naja so wieti toure traui mir nonig zuä aber ihrgendwenn wäri au mol däbie.
die tour war gar nicht so weit, zu mindestens für mich waren es nur so 280km, für eric und limattiger nur geringfügig länger .
Sozusagen einen Steinwurf weiter, bzw. einen Steinschlag weiter. Wenigstens hab dank dem Motorschutz keinen defekten Ölkühler eingefangen.
Eightysix, beim nächsten mal bist Du dann einfach auch mit dabei. Wer 100 km im Tag fahren kann, kann auch ein mehrfaches davor. Die unerfahrenste (was nicht heisst unerfahren oder gar vom Töffvirus nicht richtig angesteckt) war 20, weiblich und hatte ein L neben dem Nummerschild. Bemerkt hat man das allerdings nicht.
Eightysix, beim nächsten mal bist Du dann einfach auch mit dabei. Wer 100 km im Tag fahren kann, kann auch ein mehrfaches davor. Die unerfahrenste (was nicht heisst unerfahren oder gar vom Töffvirus nicht richtig angesteckt) war 20, weiblich und hatte ein L neben dem Nummerschild. Bemerkt hat man das allerdings nicht.
grad wellä säge, chunnsch eifach. wenn seisch sigs müed prüglets di denn scho wiiter
und danke fürs kompliment LT
Ich und Kompliment?
ich ruinier no min Ruef
s söll der nöd besser gah als mir
de fang ich mal ah, mich drah z'gwöhne ...
Hallo
Ach wie gehrn währe ich dabei gewesen aber eben die liebe arbeit
Gruss Marc
Hallo
Ach wie gehrn währe ich dabei gewesen aber eben die liebe arbeit
Gruss Marc
nächschtmal! da wird sicher widerholt
@ Amy: Danke
he sachs81, hesch eigentli du ned auno gfilmet am samstig?
ja das hab ich schon, aber bei mir dauert das einwenig und meine aufnahmen sind nicht schön geworden und meine Kamera war leider nicht so gut ausgerichtet (zu oft der tacho zusehen).
Aber so bald als möglich werde ich mal was daraus basteln.