Sali zäme

  • Salü Zäme :smiling_face:


    Ich heisse Mike, bin 19 Jahre alt und liebe so ziemlich alles was sich auf Rädern bewegt und abgeht wie die Post.. :thumbsup: :welcome:


    Schon in meiner "Kindheit" hützte ich mit meinem Töffli auf den Schweizer Rennstrecken, anschliessend mit 50erlis.... Dann hat es mich auch mehr zu Autos hingezogen. Jetzt fahre ich einen Evo 8 mit +- 300 PS noch nicht gemappt.


    Letzte Woche habe ich mir den Lernfahrausweis besorgt und mache nun die Prüfung beschränkt 25kw.


    Kaufen möchte ich mir gerne eine R6 oder R1, aber zuerst muss ich mich noch hier etwas informieren und vor allem etwas sparen :pinch:


    Liebe Grüsse

  • :welcome: to the club. Und nöd so stürmisch, damits au e unfallfreii Saison wird.

  • Sali Hoi, :welcome: da bi eus im Forum.. Viel Spass bi eus und auf uf dä Maschine wenn denn eini häsch :smiling_face:



    btw. Hät eigentlich öpper en gschiedi Erklärig däfür warum mer Töff 2 Jahr oder bis 25 muss drossled fahre, mer aber emene 19 Jährige en 300 PS Waffe uf 4 Räder git? Unverständlich so öppis irgendwie :confused_face:

  • :offtopic: Wüll er dänn mit dene 300 PS uf de Rennstrecki nur sich sälber und die Gfärded, wo mit ihrem Gang uf d'Rennstrecki die Gfährdig explizit in Chauf nämid. :offtopic:

  • Zodem wenn du de A beschränkt uswis hesch de chasch de R1 eh grad vergässe die chasch ned fahre met dem uswis. d R6 chasch natürli metem 25kW kit ha.

    :troll: Legenbär

  • Hyura: Da habe ich mich bis jetzt anders informiert:


    http://www.motor-talk.de/forum…eln-ja-bitte-t310473.html



    Sollte ja möglich sein...


    Und von mir ausgesehen mache ich diesen Schritt auch nur wegen dem Geld, für was 2 Jahre ein Motorrad kaufen wenn ich danach sowiso eine grössere kaufe..


    @Bandit89: Eine gescheite Erklärung zu unserem Strassengesetz? Hui hui diese Erklärung wird wohl komplizierter als die Wahrscheinlichkeitstheorie ausfallen.. :pinch: :wacko: :wacko:

  • Skoby: R1 in der Schweiz zu Drosseln ist nicht möglich. Kommst du nicht durch die MFK.
    In Deutschland ist das möglich;)


    Natürlich au no vo mer herzlich wilkomme und viel Spass:)

  • Wer sagt denn das ich die R1 gedrosselt prüfen lasse ? :smiling_face:


    Offen prüfen und geschlossen fahren.. :face_with_tongue: oder geht das nicht?


    Tendiere aber eh zur R6.. :smiling_face:

  • :welcome:


    wünsch dr viel spass die Saison uf de stross und im Forum.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • :welcome:



    Nei D R1 chasch nid drosslet ha da ide Schwiz ussert du machsch en Einzelabnahm das dörfti evtl. ga und ou uhuere Tür wärde :winking_face:


    Aber zum afahr würdi dir d R6 empfehle die langet au und het gnueg ps später wenn du älter bisch und nümme soviel wotsch schalte chasch när d R1 nä :winking_face:

  • Offen prüfen und geschlossen fahren.. oder geht das nicht?


    Suchst du hier tatsächlich eine Bestätigung für illegales Verhalten?

  • Lahne doch er zahlt den sis Lebe lang wenn er eine vercharred het


    De woner vercharred tuet mer leid. Und drumm mach ich mich nöd moralisch mitschuldig, indem ich ihm en Antwort gib. Ansonste häsch scho rächt, gaht mich nüt a.

  • Sali Mike.


    Also ich muess scho sege e sone tüürs Auto im Unterhalt und denn no sonen tüüre Töff, du muesch recht chole ha für dis Alter. I han mer dozumal grad d KTM chönne leischte. Muesch eifach wüsse, dass es neus Verteilergetriebe schnell 12 mill choschtet, han ghört sege, das die schnell chömed. Sind allgemein tüür im Unterhalt und afällig.


    Vo de Leischtig her, mis erschte Auto isch au en Camaro Z28 gsi mit 300 PS, han bis jetzt no nie en Unfall gha oder sonst irgendwas i dem Stil, also nüüt gege starchi Auto :face_with_tongue: . Han inzwüsche 120 tkm mit em Auto abgspuelt.


    Vo dem illegale Züüg würdi sofort devo wegcho, vor allem würis ned ines öffentlichs Forum schriibe wos Poliziste het. Chan denn guet si, das ufem Arbeitswäg aghalte wirsch. Ich weiss vo was ich rede. R1 isch übrigens au schweinetüür im Unterhalt. Ich würs mer guet überlegge, öb 2 so tüüri Fahrzüüg wotsch betriebe.


    lg Kevin