Super Tag heute :)

• Danke :smiling_face: isch echt guat zum fahra. Leider no i fahra. Aber het scho ordentlich power. Vorallem ab 5000 umdreihiga.

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961

• Würkli äs cools Teil ! :thumbsup:

Und d´Fotti mitäm Schpiägälbild findi richtig guät, soz´saegä "doppelt gemoppelt" ! :thumbup:

• No värgaessä z´saegä:

Öppis findi scho bedaengklich, nämli dasmär än Töff muäss mit Kabälbindär zaemähebä ... ! :muaha:

Nei, im Ärnscht, Jungs - Ihr chömäd eifach nöd druus:
    Diä schwarzä Dingär sind doch "stylish" uf orangschäm Grund - dä Kontrascht macht´s ja ebä grad uus, aso miir gfallt´s ! :thumbup:
    Das isch wiä di farblich abgsetztä Näht a dä Jeans, än "eyecatcher", find´s scharf, wiä aläs andäri au ! :thumbsup:

• so schlecht luagt scho ned us. gfallt mer wia si usluagt. muass eh no paar neue fotis macha.

Akra Anlage.........-1200 Fr./ Benzin...........- 25 Fr./ An der Polizei mit 110db vorbeizufahren......unbezahlbar!

Ich will schlafend sterben wie mein Grossvater, nicht schreiend wie sein Beifahrer :grinning_squinting_face:

Momentane Motorräder:

KTM 690 SMC-R 2012
    Puch SGS 250 1954
    Puch SG 250 1961