Au wieder mal da ^^

  • Ich han vermuetlich bis ändi Dez. Kei internet.. :frowning_face: Ich ziehne wieder home zu mim Vater daher lohnt sich das nöd gross öbis z mache am internet..! Also i nächster Zit wirdi nüme so presänz sie :smiling_face: Falls mehr sich bis zu de Wienachte^nüme ghört gseht oder was au immer wünsch ich eu allne schöni Wienachte!! :winking_face:



    Greez pseudO ( Beni )

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Daf mer froge weso du weder de heime i ziesch? of jede fall, wärded mer dech do vermesse ;(

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo also vermissä tüänd mir dich sicher, aber mir wartäd aifach uf ä Rückkehr. Ich vermissä eh no so eis zwei wo do am ahfang gross mit posted hend :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Jo also vermissä tüänd mir dich sicher, aber mir wartäd aifach uf ä Rückkehr. Ich vermissä eh no so eis zwei wo do am ahfang gross mit posted hend :winking_face:


    ja genau z.b. wildcard.... ?? isch ja am afang u huere drbyy gsi, und itz hani scho lang nümme gläse vo ihm..... 8o

  • wünsch der alles gueti, chasch di ja mal per sms melde den gönd mer mal zäme e pizza go schlinge in büli :winking_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Oha, heftig heftig. Aber wenigschtens im Winter wo kei Toure und so sind ;).


    Machs guet und hoffendlich bis bald wieder emal :smiling_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • sali pseudo :grinning_squinting_face:
    wünschter schöni wiehnachtstäg und im neue jahr wider im forum ! gäll !!
    grüess käthi

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Ohni Internet chönti äuä nid überlebe! Aber chasch jo ab und zue ines Internetcafé :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • vo mer au schöni festtäg und es guets neus


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...