Fragebogen

  • Das isch wieder so ä gemeini Autoprüäfig frog, die richtig antwort wär jo theoretisch: "Ich möchte nicht überholen" aber diä häts jo wieder nöd...
    Also töfräd aber au zwei richtig sie ich tippä uf B und C.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • wootwoo


    du wo chamer durefahre dasmer die gseht? :grinning_squinting_face:


    mues säge aso die wöri afahre nume dasi sie chan gsund pflege :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:


    neinei nur spass aber s velo gfallt mer


    cu Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • han au gad welle säge, überholle, rechts schweife und voll ufd iise und den... hm... oder so, nid.... :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Ohni Manne wär glaubs de Strosseverkehr scho weniger gföhrlech :winking_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Ohni Manne wär glaubs de Strosseverkehr scho weniger gföhrlech :winking_face:


    Ironie des Schicksals... :grinning_squinting_face: :))

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Jo also dp das chasch so nöd sägä... Ich mein wen mir so richtig konform fahräd und alläs richtig machäd und den vo sonärä Tuntä Velofahrerin abglenkt werded...
    Ich mein das isch wiä Unterbodäbelüchtig und das isch au nöd erlaubt.
    Und usserdem will ich den eu frauä gseh wen dä Brad Pitt am d'Schuälwisä Mähä isch und ihr söttäd euä Sohn id Schuäl bringä...
    PS: Darum gits kei Guätussehendi Abwärt hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • aso wer det kes fahrzüg gseht aso sones fahrwerch übersehsch doch ned eifach?


    oder?? :confused_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...