Salü mitenand :thumbup:
Mer möcht ja nöd grad scho am Afang als Tussi wo sich nöd vorstellt abgstämpflet wärde, darum:
Ich bin en (fasch) 21 jährige junge Schnuufer, wo für fasch jede Seich z ha isch.
Ich han no de Löli, will di letscht Saison denn uf s Mal eifach cheibe schnäll verbii gsi isch... Wird aber bald gänderet!
Wohne tueni z Adliswil, studiere z Luzern und min Töff wohnt z Meiringe mit sine zwei beschte Kollege (KTM Duke 690 und KTM SMR 990).
Will bi mir alles biz chlii grate isch (ussert s Muul ) hät mini arm GSR au scho sehr müesse under mir liide...sie isch tüüfergleit, de Sitz abpolsteret und d Schueh händ no es Söhleli dranne...aber was macht mer nöd alles Jetzt längeds ämel. Morn chunnt si no de früsch bezogni Sitz über und wänn dänn s Wätter no stimme würd chönnti äntli au loslege!
Chützle tut mi s fahre scho lang wider und willi bis jez nur han chönne Sozia spiele die Saison hani dänkt tueni da im Forum mal no chli Töffluft schnuppere. Biisse tueni sälte bis gar nie, also wänn öpper öppis wett wüsse oder wett loswärde....wärded los!
Uf villi schlaui und halbschlaui Biiträg vo Eu und mir
En liebe Gruess,
Evalyn