Gmüätlichi Tour Sa. 31.3.12 - Stoss bis id Schwägi :)

• Weiss ja nicht wie's euch geht, aber ich bin wieder zu Hause angekommen. Sind doch noch 350km geworden.

War echt ein geiler Tag mit euch. Danke an Amy fürs Organisieren und das saubere Vorfahren.
    Und nen Daumen hoch an StreetfighterR6 für die äusserst saubere Fahrt den Stoss hoch :thumbsup: , hat echt Spass gemacht ( zumindest bis zum letzten Drittel. Btw, wie war das nochmal mit dem Kasperli im Altersheim? Genau das hab ich mir in dem Moment gedacht :face_with_tongue: )

Ach ja, und thx Port für den Tipp Hemberg. Wunderschön :thumbup:

Freu mich schon aufs nächste Mal. Dann sollen die Östler aber bitte auch mal die Anfahrt in den Schwarzwald auf sich nehmen :grinning_squinting_face:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• möchte mich auch bedanken, tolle Ausfahrt!
    speziell Rudi der mir und HalloTP ein paar tolle Kurven gezeigt hat. Der "Umweg" hat sich definitiv gelohnt. :thumbup:

Gruass Päddy

Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

• hey lütlis :grinning_squinting_face:

isch en mega cool tag mit eu gsi het fun gmacht, wunderschön wetter gsi cooli truppä und super Themenä hemmer hüt ka xD :smiling_face_with_horns::hust:

gern wiedermol und den chli e längeri tour :winking_face: super gange mit allne, kei pannene ka und guet und eifach organisiert gsi xD danke port fürs schlussliecht :winking_face: het alles supi klappet

Boo: de kasperli isch im altersheim und froget "sind alli do??" omis und opis seget: "jooooo", Kasperli: "aber nüme lang!" :face_with_tongue: :grinning_face_with_smiling_eyes:

soo do no s gruppe foti vo de schwägi :grinning_squinting_face:

[Blockierte Grafik: http://p1.bikepics.com/2012/03/31/bikepics-2375538-full.jpg]

[Blockierte Grafik: http://p1.bikepics.com/2012/03/31/bikepics-2375539-full.jpg]

[Blockierte Grafik: http://p1.bikepics.com/2012/03/31/bikepics-2375540-full.jpg]

:grinning_squinting_face:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Boo: de kasperli isch im altersheim und froget "sind alli do??" omis und opis seget: "jooooo", Kasperli: "aber nüme lang!" :face_with_tongue: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Han en scho mitbecho :winking_face: .
    Und de Witz isch mer ebe grad in Sinn cho woni de Chasperli uf de rote Yam am Stoss gseh han fahre. de Port und de streetfighterR6 wüssed scho wasi mein :winking_face:

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• Sali zäme da isch absolut cool gsi und hät u spass gmacht chume gern wieder mol mi au e längeri tour e grüssli und danke

• jo isch ned schlecht gsi :winking_face: jo de ALTE MANN de het echt nümeh alli tasse im schrank :-K jonu so lüt gits hald au au wens graui hoore hend moll luge wie lang no seit de "kasperli" haha

• Au vo mir es Danke, isch super gsie all mal (zum Teil wieder) z gseh!

Isch wie d Amy gseit hät eifach und guet organisiert gsie, s zäme fahre hät super klappt (naja guet, isch ja au ned so wiit gsie :grinning_squinting_face: ) und mer sind all glichziitig i dä Schwägi acho.

Super gsie, hät mer gfalle :thumbup:

Bim nächschte mal chönnt mer ja aber evtl würklich es bitz en längeri Tour mache, mit Startpunkt vielleicht in Wattwil oder Rappi.. Ma gucken :smiling_face:
    Aber es isch hüt ja eigentlich primär au ned ums fahre gange sondern sich mal z träffe. Und mit eusem Afahrtswäg womer zum Teil us dä Zentralschwiiz händ, sinds denn ja schlussendlich glich na es paar km worde :smiling_face_with_sunglasses:

Was isch das mitem alte Maa undem Chaschperli gsie? Hämer da was verpasst am schluss!? :grinning_squinting_face:

• Also au ech möcht de Amy danke förs organisiere.. Esch esch qail gseh euch s'erschte mol z'gseh!
    Werklech super Tag: Wätter Top, Troppe Top, Themen Top :thumbsup:

Also ech hann schloss endlich 400 Kilometer droffe gha, well ech denne jo no 2-3 omwäg gmacht hann ond schlossändlech afo am 20.30 dehaime gse benn...

Benn emmer gern weder debi! :grinning_squinting_face:

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• danke leutz :grinning_squinting_face: also snögschtemol isch e grösseri tour vorgseh und mir schwebt do au scho was vor wos den einigi km git und viel sogar no e übernachtig :grinning_face_with_smiling_eyes: mol gugxn :D:D :thumbsup::love:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• danke leutz :grinning_squinting_face: also snögschtemol isch e grösseri tour vorgseh und mir schwebt do au scho was vor wos den einigi km git und viel sogar no e übernachtig :grinning_face_with_smiling_eyes: mol gugxn :D:D :thumbsup: :love:

Soso also ich loh mech lohh öberrasche..
    jetzt scho danke...

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• Ich wollte auch noch allen danke sagen, insbesondere an Amy, die das ganze organisiert hat und Rudi121 und MKX für den tollen Umweg.

Ich hab da noch die Ausfahrt aufgezeichnet. Anbei die Route in GPX und KMZ Format (z.B. mit Google Earth öffnen).

Gruss

Tom

Edit: hab gerade gesehen, dass ich gpx und kmz Datein nicht hochlanden kann (nicht erlaubt).

Falls jemand interesse hat einfach PM senden.

• danke leutz :grinning_squinting_face: also snögschtemol isch e grösseri tour vorgseh und mir schwebt do au scho was vor wos den einigi km git und viel sogar no e übernachtig :grinning_face_with_smiling_eyes: mol gugxn :D:D :thumbsup::love:

En zwei Tagestour wär dä Hammer.. :love: Aber wenns is Usland gaht doch bitte erscht abem Juni :grinning_squinting_face:

Wobis ja au i dä Schwiiz möglichkeite füren 2 Tagestour gäbti.. Mer chönnt ja eis Weekend i dä Schwiiz mache und eis is benachbarte Usland :thumbup: