Gmüätlichi Tour Sa. 31.3.12 - Stoss bis id Schwägi :)

• Also ich chume morn ziemlich sicher au! S Kettekit montiere isch verschobe bis min neue Vorderreife chunnt und s Wetter gseht au ned schlecht us! :thumbup:

Würd über Schindeleggi - Pfäffikon - Rapperswil - Wattwil und denn irgendwie Richtig Stoss fahre.. Denk mal das ich so um die 11.45 in Rappi wär und denn halt fahrziitsmässig a dä nächschte Routepünkt um denn ca. am 13.00 ufem Stoss z sie.

Also falls sich irgendwer irgendwo möcht iklinke söller sich rechtzitig da melde oder mir en Funk gäh oder es SMS schriebe! :smiling_face:

076'374'0606

• Sali zäme ich bin auch dort um 13:00-13:15 8)8):thumbup:

• ech chome morn au...
    be vo lozärn..
    vellecht. hömmer üs amene ort träffe ond zemme zo de andere fahre

wasmmeinsch? :thumbsup:

:roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

• Das wär doch Top :thumbup:

Ja d Frag isch halt wodure du vo Luzern us fahrsch...
    Entweder fahrsch bis Baar und chunnsch denn uf Ägeri ufe und mer mached grad da ab oder weiss halt ned, du fahrsch richtig Hirzel und mer treffed eus in Sihlbrugg oder so. Git da verschiedni Möglichkeite.

Muesch säge was dir am beschte passt :winking_face:

• Das wär doch Top :thumbup:

Ja d Frag isch halt wodure du vo Luzern us fahrsch...
    Entweder fahrsch bis Baar und chunnsch denn uf Ägeri ufe und mer mached grad da ab oder weiss halt ned, du fahrsch richtig Hirzel und mer treffed eus in Sihlbrugg oder so. Git da verschiedni Möglichkeite.

Muesch säge was dir am beschte passt :winking_face:

ech chome of oberägeri...
    hesch mer no adresse ond zitponkt wenn ech sött dette si?

• @ Chnuschti: Öhm also mini Fründin hät mer jetzt grad verklickeret das mir ihrere Kollegin am Morge na schnell münd go helfe es Sofa und es Terrarium zügle. Wiedermal typisch Frau echt! :cursing:
    Naja sie isch glich es guets! ...Mängisch :winking_face::love:

Jedefalls würd das bedüte das besser nach Menzingen ZG chunnsch, denn gang ich grad mitem Töff die zwei Sache go helfe zügle. Macht für dich eigentlich kein grosse Unterschied! Und in Menzinge würdi säge am 11.00 bi dä Raiffeisenbank, das isch grad uf dä rechte Siite nach dä mega scharfe Rechtskurve im Dorf ine. Eigentlich ned z verfehle :smiling_face:

@ Port: Meinsch du mich? Na also frühner als am 12.00 - 12.30 in Wattwil gaht für mich ned, eben wägem obe erwähnte gezügle! Aber es andersmal gern irgendwo ässe :thumbup:

• wenni dörf, wür sich no e Triumph zu de ganze Japaner do gselle. :smiling_face_with_sunglasses:

Bin aus St. Gallen Stadt, meine Route zum Stoss: SG->Speicher->Trogen->Bühler->Stoss <--Google Route
    Falls noch jemand aus der Gegend ist, würde ich beim Polo SG warten und von dort aus fahren.

also:
    Falls sich bis morgen 11:00 jmd meldet bin ich ca. um 12:30 beim Polo.
    wenn nicht ca. 13:00 Stoss.

(Erkennung: grauer Töff mit Glubschaugen, Fahrer in schwarzweis)
    Freue mich auf die 1. Ausfahrt :grinning_squinting_face:

Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

• @ Chnuschti: Öhm also mini Fründin hät mer jetzt grad verklickeret das mir ihrere Kollegin am Morge na schnell münd go helfe es Sofa und es Terrarium zügle. Wiedermal typisch Frau echt! :cursing:
    Naja sie isch glich es guets! ...Mängisch :winking_face: :love:

Jedefalls würd das bedüte das besser nach Menzingen ZG chunnsch, denn gang ich grad mitem Töff die zwei Sache go helfe zügle. Macht für dich eigentlich kein grosse Unterschied! Und in Menzinge würdi säge am 11.00 bi dä Raiffeisenbank, das isch grad uf dä rechte Siite nach dä mega scharfe Rechtskurve im Dorf ine. Eigentlich ned z verfehle :smiling_face:

@ Port: Meinsch du mich? Na also frühner als am 12.00 - 12.30 in Wattwil gaht für mich ned, eben wägem obe erwähnte gezügle! Aber es andersmal gern irgendwo ässe :thumbup:

ok ich benn am 11:00 in mezingen bi de raiffeisenbank :thumbup:

• Ich überlege gerade auch mitzukommen. Muss noch einmal drüber schlafen. Wenn, dann würde ich nach menzingen kommen.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• [quote='KMX','index.php?page=Thread&postID=82884#post82884']wenni dörf, wür sich no e Triumph zu de ganze Japaner do gselle. :smiling_face_with_sunglasses:

Bin aus St. Gallen Stadt, meine Route zum Stoss: wenni dörf, wür sich no e Triumph zu de ganze Japaner do gselle. :smiling_face_with_sunglasses:

Bin aus St. Gallen Stadt, meine Route zum Stoss: SG->Speicher->Trogen->Bühler->Stoss <--Google Route
    Falls noch jemand aus der Gegend ist, würde ich beim Polo SG warten und von dort aus fahren.

also:
    Falls sich bis morgen 11:00 jmd meldet bin ich ca. um 12:30 beim Polo.
    wenn nicht ca. 13:00 Stoss.

(Erkennung: grauer Töff mit Glubschaugen, Fahrer in schwarzweis)
    Freue mich auf die 1. Ausfahrt :D

Hoi,

bin morgen gerne dabei. Wohne im Neudorf... Werde dich im Polo um 12.30 treffen, wenn es ok ist.
    Fahre eine grun-schwarze Kawa z750.

Gruss

Tom

• ok, dan bin ich definitiv 12:30 beim Polo SG.

Abfahrt spätestens 12:40.

Gruss Päddy

Triumph, weil ich es mir wert bin! :imsohappy:

• WOW O_O hent sich doch no was us dem chlinä threadli entwicklet....

also lüt, i freu mi richtig ebe kei stress abfahrt isch erscht ca. 13.30 :winking_face:

bis den :grinning_squinting_face:

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns: