• Mues si halt au eine chaufe und mitfahre :grinning_squinting_face:


    Echt mal e gueti Werbig, nöd so 0815....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • .. .kalt und unberührt - genau wie ich!


    Muhahaha hammergeil *lol* na sone bruut würi aber mitneh oder den hm... oder so... :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • I fend die au no guet...au wenn bi mir eher de Maa elei im Bett wör lege :winking_face:

  • Jo also wen er jedä Sunntig morgä goht go fahrä, was ich jo au machä, chönt ich so zwüschäd nüni und zeni mol äs Päusäli bi ihrä ihlegä wär also keis Probelm.


    PS: Äbä wen nomol öppert vo eu äs Problem hät das d'Fründin allei muäs uf eu wartä melded eu... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • mer mues halt das met de fröndin em vorus kläre. entweder fahrt si sälber töff, oder si mues es halt wösse, dass mer am sonntig morge god go töff fahre.
    aber e fröndin wo sälber töff fahrt, wär scho lostiger. mer cha de jo nochem töfffahre weder es bett legge :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Därä meinig bin ich au Peak. Mini Fründin würd au sofort fahrä, aber sie hät no kei Geld für än Töff und ich doch au nöd no für sie... :frowning_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Deron
    krass------> FRAU oder TÖFF ==> TÖFF :grinning_squinting_face:


    Hmm.. Zerst d Frau chli fahre und dän de Töff :face_with_tongue:


    ( Sori @ Fraue dases e chli sexistisch isch :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Pseudo..zum Glück lot sich das no lang ned jedi lo gfalle :face_with_tongue:


    Langed au nume es par :D:D:D :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Nei nei also so sind mir nöd... oder ich nöd...
    Töfffahrä isch jo guät und rächt, aber wens dir im Summer mit dä Fründin versausch wägäm Töff, wird villicht au nüt meh us dä Romantischä öbig am Für im Winter. :smiling_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • isch halt, wenn mer speedtriple fahrt :grinning_squinting_face: aber bi ire... hmm... chönnt mers töfffahre au chli verschiebe...

    burning angel wings to dust

  • Hmm also mine müesst sich glaubs demet abfinde, dass i halt öfters mal am Sunntig am 6si uf de Töff gächt..egal wie guet das er wör usgseh :face_with_tongue:

  • aso i wör au am 6i use und guge fahre bes am 12 und wenn sie am 9i ufstaht cha sie mal de huushalt mache und fürs zmettag choche und nacher gots weder ab id falle!


    natürlech met ehre so händ alli öbis devo :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...