Das esch doch mol en gueti wärbig.
[Blockierte Grafik: http://bilbo.chemie.uni-hamburg.de/%7Etron/triumph.jpg]
Das esch doch mol en gueti wärbig.
[Blockierte Grafik: http://bilbo.chemie.uni-hamburg.de/%7Etron/triumph.jpg]
Mues si halt au eine chaufe und mitfahre
Echt mal e gueti Werbig, nöd so 0815....
.. .kalt und unberührt - genau wie ich!
Muhahaha hammergeil *lol* na sone bruut würi aber mitneh oder den hm... oder so...
I fend die au no guet...au wenn bi mir eher de Maa elei im Bett wör lege
krass------> FRAU oder TÖFF ==> TÖFF
Jo also wen er jedä Sunntig morgä goht go fahrä, was ich jo au machä, chönt ich so zwüschäd nüni und zeni mol äs Päusäli bi ihrä ihlegä wär also keis Probelm.
PS: Äbä wen nomol öppert vo eu äs Problem hät das d'Fründin allei muäs uf eu wartä melded eu...
mer mues halt das met de fröndin em vorus kläre. entweder fahrt si sälber töff, oder si mues es halt wösse, dass mer am sonntig morge god go töff fahre.
aber e fröndin wo sälber töff fahrt, wär scho lostiger. mer cha de jo nochem töfffahre weder es bett legge
Därä meinig bin ich au Peak. Mini Fründin würd au sofort fahrä, aber sie hät no kei Geld für än Töff und ich doch au nöd no für sie...
ZitatOriginal von Deron
krass------> FRAU oder TÖFF ==> TÖFF
Hmm.. Zerst d Frau chli fahre und dän de Töff
( Sori @ Fraue dases e chli sexistisch isch
Pseudo..zum Glück lot sich das no lang ned jedi lo gfalle
ZitatOriginal von DeepZone
Pseudo..zum Glück lot sich das no lang ned jedi lo gfalle
Langed au nume es par :D:D:D
Nei nei also so sind mir nöd... oder ich nöd...
Töfffahrä isch jo guät und rächt, aber wens dir im Summer mit dä Fründin versausch wägäm Töff, wird villicht au nüt meh us dä Romantischä öbig am Für im Winter.
isch halt, wenn mer speedtriple fahrt aber bi ire... hmm... chönnt mers töfffahre au chli verschiebe...
Hmm also mine müesst sich glaubs demet abfinde, dass i halt öfters mal am Sunntig am 6si uf de Töff gächt..egal wie guet das er wör usgseh
aso i wör au am 6i use und guge fahre bes am 12 und wenn sie am 9i ufstaht cha sie mal de huushalt mache und fürs zmettag choche und nacher gots weder ab id falle!
natürlech met ehre so händ alli öbis devo
cu charlie