Genügt auch, um ausserorts den Führerschein abzugeben
negativ! reicht noch für die verwarnung hab anno dazumal mit 110 eine verwarnung bekommen.. 8 abzug trotz laser
Genügt auch, um ausserorts den Führerschein abzugeben
negativ! reicht noch für die verwarnung hab anno dazumal mit 110 eine verwarnung bekommen.. 8 abzug trotz laser
Wenn das Wetter hält und der Gummi bis dahin... komme dann auch mit, aber nur wenn Ihr nicht zu schnell unterwegs seit...(es sei den es findet dann grade eine blümchenpflückende Black Forrest Tour statt) Im Alter gibts es Augen-Hand Koordinationsschwierigkeiten. Und mein Töffchen fährt auch nicht soo schnell mit der Abriegelung bei 2.. drinn !
Jetzt macht euch mal alle keine Sorgen wegen der Geschwindigkeit solange Ninja83 mit dabei ist, bewegt sich alles im legalen Rahmen, wäre ja was ganz Neues :whistling:
Sollte das Wetter bis dann wieder mitspielen und meine 'Nacht' nicht zu streng sein, bin ich dabei (wie immer ohne Gewähr)!
Jetzt macht euch mal alle keine Sorgen wegen der Geschwindigkeit solange Ninja83 mit dabei ist, bewegt sich alles im legalen Rahmen, wäre ja was ganz Neues :whistling:
Sollte das Wetter bis dann wieder mitspielen und meine 'Nacht' nicht zu streng sein, bin ich dabei (wie immer ohne Gewähr)!
OOOOOH du weisch Skorpione sött me NÖD Reize guet hesch du bi mir de Status wo das genehmigt isch....aber du hesch au Recht...Ich lah mini Zicke uf de Renne uspowere....öbi legal fahre bezwiefli, usert Innerorts fahri keis km/h schneller alsi söt
Aber isch scho so dasi mich uf de Strasse nöd so heimelig fühle wie uf em Track...
Wenn ehr no es plätzli frei hend wördi au gern ihstiige. wörd de ergentwo in vitznau ufstige.. wie gsehnd ehrs zitlech?
Also wenni ned z Mallorca wär würdi au mitcho, wär sicher cool und würd mi schono wunder näh wie eusi Ninja denn jetzt so d Kurve nimmt und gschwindigkeitsmässig unterwegs isch
Mach doch bitte es Video Eric wenn mitgasch
Viel Spass allne wo mitchönd!
und um was gings jetzt nochmals genau in diesem bereits 2 Seitigen Thread? 8|
Wenn ehr no es plätzli frei hend wördi au gern ihstiige. wörd de ergentwo in vitznau ufstige.. wie gsehnd ehrs zitlech?
Je nach dem wer chunt und wome annegönt...Schwägi wär ja nöd Luzernrichtig
Mal andersch gfröged: Wer wett den am Samschtig und wer würd lieber am Sunntig welle?
Falls ihr dä wäg richtig Ostschwiiz wöred finde (amne Suntig) wöri mi denn au no aaschlüssä. Nur mol "rasch" uf Luzärn abefahre mit em Eintopf isch mir denn doch achli unbequem
Sonntag
Hallo Leute
Damit ihr nicht umsonst den Susten etc. rauffahren wollt.
http://www.ur.ch/de/bd/aft/aktuelle-passsituation-m2095/
Yoda
Hallo Leute
Damit ihr nicht umsonst den Susten etc. rauffahren wollt.
http://www.ur.ch/de/bd/aft/aktuelle-passsituation-m2095/
Yoda
het no chli schnee...
Also da Suschta löhmer besser mol blieba, het glaub niemerd a Schneepfluag vorna drah. Was heisst wo meh Lüt kömmend ? Mit wieviel rechnen den Ihr do ?
das halbe forum kommt