Richtiges Helmvisier finden

• Mis Helmvisier vo mim Integralhelm schliesst sech emmer während de fahrt. Ech möcht jetz es neus Bstelle wo fester hebet. Wie chani erkenne welles Visier för mine Helm geeignet esch? gfende ebe im Web nüd rechtigs. Wo bstelled er Visier wenn öpis kabott esch?

Öbrigens ech ha en UVEX Boss 530 Sport

:troll: Legenbär

• Eg ha mis im Polo kauft ka.. Bsitze tueni e Shark S900, ha de spöter no es verspieglets Visier gno het mi 80.- kostet. Am beste mol go nahfrage villech hend sie eppis uf Lager und süsht la bstelle.

Gruess Dani

• Bim Händler wo du de Helm här hesch nohfroge...
    git zu de meiste Helm Ersatzvisier, meistens au no verspiegleti oder tönti oder whatever...

Schnäppli bi so sache machsch bi eusne Nochbure im Norde, wend mol im Schwarzwald usse bisch...

ſ JJJ¬ʜʌɴɢւօօsϵ

• Bim Händler wo du de Helm här hesch nohfroge...
    git zu de meiste Helm Ersatzvisier, meistens au no verspiegleti oder tönti oder whatever...

Schnäppli bi so sache machsch bi eusne Nochbure im Norde, wend mol im Schwarzwald usse bisch...

louis.de hat gerade eine 20% Aktion am Wochenende.

• Jo ech ha ne im silverstonepark LU kauft. Hmm hani au dänkt aber ech zerst mol welle ghöre wasd experte zo dem säged :grinning_face_with_smiling_eyes: jo im polo ond louis hani sch gluegt det gets äbe nüd passends aber ech dänke ech lüte mol ah.. Ech ha im momänt es durchsechtigs, wenn jetz metemne tönte oder verspieglete visier am obe oder morge im donkle omegorkisch, schränkt das d secht fest ih? söst nemi weder en herkömmlechi schiibe

:troll: Legenbär

• also d Tante Louise hät fast alles...
    http://www.louis.de/index.php?…rtnr_gr&artnr_gr=20015570

I han e tönts Visier (HJC), das isch aber den scho nur denkt zum am Tag fahre. Afangs Dämmerig gohts no, wird den aber schnell sehr dunkel. Für am Tag oder bi tüüfem Sunnestand wie jetzt gits nünnt bessers, find ich. Wenn i nöd weiss das i vorem dunkel werde wieder zrugg bin den nimm ich s klare. bi mim Helm goht das 10 sekunde.

ſ JJJ¬ʜʌɴɢւօօsϵ

• Aso muess sege zum Morgegraue geits recht guet nur würdi nid ir nacht demet fahre wells echt stark ihshänke duet! Wenni weiss dasi lang unterwegs be bes tüüf i d nacht nemi s helle. i ha zum glück e integrierti "Sonnebrille" oder Blendschutz weiss jetz au ne wie me dem seit.

Abr süsh bim hellste tag aso denn wenn me meistens töff fahrt esh es abduklets oder verspieglets visier de hammer gueti secht, wersch ned blendet und gseht au guet us. Bim Shark S900 kostet alli visier glich vill egal welles und de shnellverschluss esch eifach dr Hammer. Innert 20 sekunde s visier gwechslet =)

• Fahre immer mit dem getönten Visier, auch Nachts. Die grellen Autoscheinwerfer... :cursing:

Ungezwungen und spontan, die Freiheit die ich meine: dass soll unser Motto sein.