Helo again.
Kurz und knapp aus Neugierde:
Habt Ihr ein Ritual bevor Ihr auf das Motorrad steigt? Ein bestimmtes Lied hören vor der Abfahrt? Vor dem Motorrad Knien? Beten? oder evtl.
Saluti
Helo again.
Kurz und knapp aus Neugierde:
Habt Ihr ein Ritual bevor Ihr auf das Motorrad steigt? Ein bestimmtes Lied hören vor der Abfahrt? Vor dem Motorrad Knien? Beten? oder evtl.
Saluti
Ich bein ein religiöser Mensch, daher mache ich immer vor der Abfahrt das Kreuz und steige NIE auf das Motorrad ohne meine Silberhalskette mit dem Kreuz
Weitere Rituale habe ich nicht aber eventuell noch einige Tick's die ich vor dem Fahren mache =)
Gruss
Daniel
Edit:
Du hast Rituale mit einem grossem I geschrieben
reifendruck-kontrollieren!
also ich fahre immer erst dann, wenn die Drehzahlanzeige nicht mehr blinkt (bei mir blinkt ein kleiner Teil der digitalen Drehzahlanzeige wenn das Kühlwasser noch nicht die Betriebstemperatur erreicht hat)
ansonsten....knie ich vor dem Motorrad nieder und bete das Vater unser....................nein Spass
Ich hol immer mis Moped us em Schuppe, lahnen ah, luege ober guet lauft und rauch denn na en Ziggi bevori druffsitze :thumbup:
Aber suschtigi Ritual oder sowas gar ned... Und jedesmal bevor i abfahre wär denn evtl doch chlie too much, guet wobi wenni da so drüber nahdenke.. Mal d Fründin frage was sie da so däzue meint :love:
Ich habe eine Art Ritual
Besinnung
vor jeder Fahrt, mache ich mir klar worum es geht, Konsentration worum es beim Motorradfahren geht
innerlich zur Ruhe finden, bewust aufsteigen abfahren.
Nachsichtig sein, Aufmerksam und natrülich die Freud am Motorradfahren zu genissen
genug :sleeping: vor einer längeren Fahrt... damit die Konzentration hält.
Alles anzeigenZitat von »Mr.D«
Du hast Rituale mit einem grossem I geschrieben
geändert
Welche Tick's?
...dass ich zum Beispiel immer mit den Fingern knackse bevor ich abfahre =D halt die sachen die ich unbewusst mache
Aber suschtigi Ritual oder sowas gar ned... Und jedesmal bevor i abfahre wär denn evtl doch chlie too much, guet wobi wenni da so drüber nahdenke.. Mal d Fründin frage was sie da so däzue meint :love:
Das too much isch doch e ahsechtssach Duesch dire Fründin verklickere das es s letshte mol chönnti si i denke de bisst Sie scho ah.
Vill Glöck
Das too much isch doch e ahsechtssach Duesch dire Fründin verklickere das es s letshte mol chönnti si i denke de bisst Sie scho ah.[/quote]
Hät gaht sglieche wele säge *geile siech*
ich säg de fründin immer: Ich fahr den längsämer und ruhiger....dann bisst sie erst rächt a
Und eg ha im Forum glichgsinnti gsuecht... und... gfunde Töff fahre verbendeet
scho so
Einmal um's Motorrad latschen und schauen, ob gemäss Sichtkontrolle alles okay ist, noch kurz die Fliegen der letzten Ausfahrt runter wischen (sofern nicht anlässlich der letzten Ausfahrt gemacht), Visier reinigen, starten und los geht's.
Beten geht gar nicht! Da glaube ich lieber an UFO's, da gab's schon Sichtungen (ironische Anmerkung!)
Sachlich: Liächt und ali Blingkär kontroliärä - im wahrsten Sinne des Wortes von existenzieller Bedeutung !
Wenigär sachlich däfüür umso wichtigär:
Jedäs Mal vorhär no wär´ scho au än Übärlegig wärt, will mär ja tatsaechli niä weiss, ob´s nöd s´letscht Mal chönnti gsii sii, abär äs gitt da äs graviäränds Problem: was macht mä daenn, waenn mär mehräri Taeg undärwaegs isch ohni di bessär Helfti ... ?
@Ducati900ss: Pass daenn abär bloss uuf, dass Dini Fründin bi so guätär Übärzüügigsarbät nöd z´fescht aabiisst ... !
Helm alege
De töff en halb stund ufem standgas lo laufe isch nid so schlau will do de öldruck s tief isch. Bi de altise zumindest erkennt me guet wer das macht und wer nid. Will die standgasfahrer scho paar motore dure händ;)