Wo kauft ihr ein? Lederkombi - Stiefel

• :mad:

Vom Material selber von der dicke bzw Schichten und von der Verarbeitung. Klar oft zahlt man auch noch nen netten Teil eifach nur wegen des Namens, aber so ein guten Ruf muss man sich ja auch erstmal erarbeiten.
    Auch bei den Kombis...da sind die teuren eifach auch meist strapazierfähigeres Leder und auch dicker, und selbst da gibt es unterschiede von dicken steifen Leder und dicken weichen. Na gut Leder ist meist sehr gnädig und passt sich denKörper an...drum Textil fahr ich nur wenns auf den Winter zugeht, weil man sich einfach besser einpacken kann

Und Amy---von wegen dicken raushängen lassen...wollen wir mal über DB Killer oder nicht diskutieren....Sorry ich finds auch geil...aber viel guten Nützen hats nicht, trotzdem machens viele...und das ist gut so

da mit em leder musch mir nid erkläre...das kenni wohl au genau so wie du...musch nid no welle mentor spiele.

lol :mad: hesch du s gfühl i han de db-killer dusse?? xD musch aber au no chli dis "töffghör" verbessere...

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Zitat Mädu: ....aber von wo kommen die kombis wirklich? Arleness, Alpinstar, IXS, Held,... werden eh alle in china oder vietnam hergestellt, wenn möglich noch in der selben fabrik!....... :thumbsup: :thumbsup:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Vielleicht dürfte ich die Frage von David wegen seiner Verunsicherung der Büse-Stiefel so beantworten.........ein Bekannter von mir verkauft Büse-Artikel.

Und die haben gute Stiefel. Ich würde mir deswegen sicher keine Gedanken machen. Es ist eh alles besser wie Turnschuhe auf dem Töff.

gruss enzo

• egal lömmers isch besser vergangeheit :winking_face: und sorry

Also ich ha es extrems guet verhältnis zu töff fahrerine..... Sind die zwägste fraue überhaupt!!!!! :love:

• und de letschi satz bewiist alles wieder vo neuem...

naja isch jo scho au guet, du verstosch eifach nid uf wani usewet, und de glich grund hani au wie du was d fraue agot innes paar fäll. han die jo au nid welle blöd "azicke" wit du das ez do wiedermol so interpretiersch, es isch mir eifach langsam uf de sack gange was du do inne abziehsch! d'sara het scho recht ka....
    überall meinsch immer gad segisch di grösst so kunts mir/üs vor!
    halt ebe immer sege i han da da und da und i gang döt döt und döt ane! :bad:
    da findi eifach nid guet.
    aber glich viel spass i dine ferie und e schöni saison

Hä?? Will ich im ne Töff Forum verzelle woni grad mit em Töff underwegs bin, bewiist dir das öppis? Ja nei isch klar 8|
    ...und alles ander...ich versprich de ich seg kein Ton meh, für das isch ja es Forum da zum stillschwiege :thumbsup: nöd zum schriebe was me het und wies sich bewährt...mit em DB Killer meini nöd dich, sonder öpper ander und de fühlt sich wenigschtens ebe nöd agfickt und ich ha ja gseit dasi cool find...mini Ninja mit em Leo hät au keine dinne...

Mal Faktisch zum Thema: ich ha mini Töffsache vonere Verträtig (ohni Schlichwerbig) und ha gmerkt das Vanucci zwar nöd bllig isch aber d'nöht nur eifach vernäht sind und s'Leder recht dünn und weder grosse Schultere no Nackeschutz...was bei IXS, Berik, ArlenNess usw de Fall isch, egal wos Hergstellt sind und bi AlpinStar sind Bei für mich z'churz gschnitte....

• interessanti diskussion, abgseh vo dene aafickereie... :smiling_face:

ich ziehn aamigs nur jacke aa wenn ich easy e rundi drehe, aber wenn ich vor han vo morge früeh bis am aabig zfahre dann uf jede fall mit em lederkombi... da fühli mi eifach sicherer und wenn mer ge ganz tag fahrt isch unfallrisiko eifach höcher als wenn mer nur echli i de stadt umegurkt...

miis kombi hani vo spidi, einteilig, und zwar ganz eifach uus dem grund wiil ich scho mit miim erste kombi (au vo spidi) sehr gueti erfahrige gmacht han, am aafang echli eng aber mit de ziit passt es sich super aa und dann isch es eifach eng aber druckt nirgends... vieli säget zweiteiler säg bequemer und so aber ich han keis problem eifach oberteil vom kombi abziehe und hänge lah bi de pausene...

stieflie, häntsche au vo spidi (leder)...

ich denk spidi isch kei unbekannti marke, obwohl komischerwiis i dem thread (wenn ich richtig gluegt han) no vo niemerdem erwähnt worde isch...

material, verarbeitig find ich eifach top...

ruckepanzer und nieregurt han ich alles uus eim stuck, ganz beifach uus dem grund wiil ich dann automatisch beides dabii han, ob mit kombi oder nur mit jacke/jeans...

han vonere vertretig isch DE sehr gueti priise übercho drumm hani alles spidi-züg det au bschtellt gha (kombi, stiefle, häntsche, rückepanzer), obwohl ich zerscht bedenke gha han wegem onlinekauf, grössi etc... aber het alles guet klappet und super passt!!

jacke hani e textil (oder was das isch) bi polo in horge kauft und für de summer isch die absolut in ordnig...

bi letschti in polo gsi und bi eigentli sehr überrascht gsi wie priise für lederkombis abecho sind, zu dere ziit wo ich miis kombi kauft han het nur s kombi fascht 2000.- choschtet!!! und wenn ich da no echli öpis dazuezahle muess und ich dann au no stiefle häntsche und ruckepanzer überchume, dann isch das also scho no en rechte priisunterschied...

wie scho paar gschribe hend, die priise chömed nöd vo ungefähr, und da chan denki mal jede bestätige dass mer es alpinestar/spidi/arlen ness kombi ganz eifach nöd chan vergliiche mit em flm kombi... und ob mer nacheme sturz halt grad no es neus kombi muess chaufe wiil s leder so dünn isch dass es grad es loch git, oder ob es nur oberflächlichi beschädigunge git isch halt scho en rechte unterschied...

gruess beni

wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

• Hä?? Will ich im ne Töff Forum verzelle woni grad mit em Töff underwegs bin, bewiist dir das öppis? Ja nei isch klar 8|
    ...und alles ander...ich versprich de ich seg kein Ton meh, für das isch ja es Forum da zum stillschwiege :thumbsup: nöd zum schriebe was me het und wies sich bewährt...mit em DB Killer meini nöd dich, sonder öpper ander und de fühlt sich wenigschtens ebe nöd agfickt und ich ha ja gseit dasi cool find...mini Ninja mit em Leo hät au keine dinne...

Mal Faktisch zum Thema: ich ha mini Töffsache vonere Verträtig (ohni Schlichwerbig) und ha gmerkt das Vanucci zwar nöd bllig isch aber d'nöht nur eifach vernäht sind und s'Leder recht dünn und weder grosse Schultere no Nackeschutz...was bei IXS, Berik, ArlenNess usw de Fall isch, egal wos Hergstellt sind und bi AlpinStar sind Bei für mich z'churz gschnitte....

ha jo xeit sorry, vergangeheit und vergesse :winking_face: ganz eifach

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• Sind liab mitanand!

@ Amy: bisch scho ufem Stooss gsi das Johr?

@ Ninja83: mit wa für ma Verastalter bisch z'Valencia gsi? Rundazit?

• bei Moto Shop City in Biel findest Du eigentlich alles was Du brauchst. Die verkaufen IXS, Dainese oder auch Helstons. Beratung und Service ist erstklassig. Auch für Frauen hat es eine gute Auswahl. Auf Wunsch kannst Du die Sachen sicher auch per Post erhalten.

Bei den Stiefeln kann ich Dir Sidi oder Dainese empfehlen. Die passen ausgezeichnet.

Gute Fahrt

Aschi

• War vor einer Woche bei Büell in Bütschwil neue Klamotten kaufen, ist leider nicht mehr so wie früher die preise wurden angehoben ( ausser Du willst was altes ) neuware hatte er auch fast nichts und als ich in dan fragte was ich für meine alten sache bekomme schaute er mich nur mit grossen Augen an .
    Ich erklärte im dann was im internet auf seiner Hommepage und auf den Visitenkarte steht erst dann wurde ich einig mit Ihm
    (musste auch sagen dann nehme ich die kleider nicht den für den preis kaufe ich keine Auslaufmodele )
    Was ich sagen will der laden ist gut wen man keine aktuellen sachen will und man noch etwas geschick hat mit feilschen
    Gruss

• Sali
    I hans immer so gmacht de katalog bestellt bim w3 oder vo ixs agluegt was mir gfallt, preis stimmt und ab in lade go probiere immer uf de töff ufesitze
    bin bis heute zufiden.
    Einiges :wacko: guet luege öb die war au Wind und wasserdicht isch
    En gruess
    rudi 121 :thumbup:

• Zitat rudi121: .....guet luege öb die war au Wind und wasserdicht isch.....
    Wie wahr, wie wahr.... auf meiner Textiljacke - kostete immerhin auch sfr 350 - stand gross geschrieben: Atmungsaktiv / Wasserdicht
    Beim ersten Regen hielt sie gerade mal 5 Minuten lang.....also mehr 'Atmungsaktiv' als dicht :cursing: deshalb fahre ich jetzt immer mit Tankrucksack, in welchem das Regenkombi deponiert ist!

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Ich kaufe bei Louis, Weil am Rhein, gut günstig und gute Beratung. Online Bestellung auch okay und wenns nicht passt ist es schnell und problemlos Umgetauscht ohne lange Fragen und Pi Pa Po.