Töff füren chlineri Person

• Morge zäme,

mini Fründin möcht sich en Occasion Töff chaufe...

S Problem a dä ganze Sach isch aber das sie "nur" en 1.55m gross isch und dementsprechend leider ziemlich schnell "ned abechunnt" mit dä Füess was ja ziemlich suboptimal isch, naja und Chraft hät sie au ned so wahnsinnig viel, also mini Bandit mögt sie im Lebe ned hebe.. (Naja guet wenn dä mal chunnt magen au ich ned hebe :winking_face: )

Bis jetzt hät sie en Suzuki GS500 gha, aber mit dem isch sie überhaupt ned warm worde wasi au verstahne, isch voll das Gschwür :grinning_squinting_face: !

Vorschwebe tuet ere was id Richtig Touresportler / Naked.. Sicher kein Chopper was ja bi ihrere grössi so ziemlich s naheliegendschte wäri.
    Aja und mer müsst en chöne uf 25kW drossle und choschte hämmer eu so um die 4000.- ume vorgstellt, aber das isch eigentlich im Moment ned wichtig, gaht meh mal um d Idee was für Modell überhaupt in Frag chömmtet bi ihrere Körpergrössi.

Ich han mer mal überleit en Ducati Monster evtl, dä isch ned so hoch und schwer und würd ihre no gfalle.

Hätt öpper vo eui no anderi Vorschläg was für Modell mer mal chönnt abchecke?

Merci & gruess, Bandit

• Na ja, denke, dass eine Monster für ca SFr 4000 eher ungeeignet ist (Alter, Laufleistung, oft verbaut) und Du sicher noch selbst einige Ideen einbringen möchtest.... deshalb wäre doch die kleine Fazer etwas, hat im weitesten Sinne auch bereits eine schöne 'Front-Maske' und ein preislich attraktives Exemplar mit wenig Km ist sogar tiefer gelegt zu haben :face_with_tongue:
    Einmal offen, könnte sie sogar Deiner grossen Bandit locker folgen......?!?
    http://www.motorradhandel.ch/d…moto-gmbh&ort=h%FCnenberg

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Sind schomal gueti Vorschläg :top:

Merci Eric für dis Inserat, dä wär echt Top gsie.. Hani grad aglüetet aber dä isch leider scho wäg ;(

Aber das hät mich uf d Idee bracht dases ja möglich isch Töff "tüüfer z lege", a das hani gar ned denkt!
    Und d Fazer isch eigentlich echt na en gueti Maschine und wie du seisch, häsch es bessers Priis / Leischtigsverhältnis binere Occasion im Verglich zur Monster..

Mhm mal nachlie luege.. Für wiiteri Inspiratione bini dankbar :thumbup:

• S git au spezielli Damestifel mit so 4-5cm dicke Sohle. Segi no rächt guet hani ghört. Sparsch der e tüüri Tüüferlegig wo sich eh meischtens ned positiv ufs Fahrverhalte uuswürkt.

Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

• ciao bandit,

e tüüferleggig isch guet und recht, aber ich wür sonen stifel mit dicke sohle bevorzuge. aber ich glaub au bi 1,55m chunsch fascht nid annere tüüferleggig verbi, au wenn sie sonen stifel aa het.
    mer chan eigentli jede töff tüüferlegge das heisst aber nid dases bi jedem sinn macht. e monster zb. isch nid unbedingt g'eignet will die schnell am bode chratzt mit de töpf. (s'alte modell zumindescht)
    wenn eine tüüferleisch würi druff achte daser au vorne abechunnt. suscht verschlächterisch s'fahrverhalte, wird unhandlich und schwergängig bim iilänke i kurve.. (grad bi chlinere fraue eher suboptimal :winking_face: )

• zTeifer leggo isch keis Problem. Mine Kolleg fahrt SuperMoto, isch aber nur 1.60 gross und ischi Töffa sind halt relativ hecher wa "normali".
    Er het das bim Mechaniker la mache und chunnt jetzt ohni Problem ufo Bode, wo vorer ich nur knapp mit 1.80 bi ufo Bodo cho.
    Also das sellti keis Problem sie.

Als Naked chani ganz klar Pris/Leistigsmässig die KTM 690 DUKE (R) empfähle, 1 Zylinder, 70 PS, Gwicht ohni Benzin 150kg, schi cha eu gidrosslot wärdo uf 25kw. Üsserdem chamo die eu no güet brücho wenn mo der richtig Üswis het, die het gnüeg dampf :smiling_face:

Grüess usum Wallis
    Pascal

"Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

• Also, mini Fründin isch um diä 160 ume u fahrt eh Yamaha TDM - lueg doch mol so eine ah... sie isch mit däm z'friede...

Gruess
    Sadinsky

• Wänn de mit de Stifel nöd langet, dänn lasch ihre eifach d'Luft us de Reife :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:

• Ich gedänke, mini Suzuki SV650 z verchaufe. D Sitzhöchi isch luut Hersteller uf 80cm. Mer müsst sie eifach no drossle. Wär das was?

Und immer daran denken:

gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !