Effianerin macht au widär d´Gaegänd unsicher ! ;-)

  • Nach 5-jährigär Ussland-Abwesäheit bini widär zrugg im Kurvä-Eldorado - fröi ! :grinning_squinting_face:


    Früänär haett mär mich öftärs mal i där Hulftegg odär uf dä Schwaegalp
    aatroffä, z´erscht no mit dä Moto Guzzi California, wo daenn anärä
    dussligä Linksabbüügäri zum Opfär gfalä und durä Buell Lightning XB12S
    ärsetzt wordä isch. Nachdämmi mit 41i no Mami wordä bin hanimär daenn ä
    Buell Ulysses XB12X zuägleit, diä isch nöd nur sozius- sondärn au
    langschtreckä-tauglichär.


    Ich bin ä sehr routiniärti, ärfahräni Töff-Fahräri, hann bis zur
    Geburt vo mim Sohnemaenndli 25´000 - 30´000 km jährlich
    zrugg´gleit, wili bis daenn au nöd Auto g´fahrä binn, daenn währänd 3
    Jahr nur no ca. 5´000 km pro Jahr und sittäm Früälig 2010 bini widär 10´000 - 15´000 km pro Saison undärwaegs.


    Ich fahrä schportlich-dynamisch, abär
    gliichärmaassä voruusschauänd und umsichtig, wili schliässli
    d´Värantwortig für ä chliisäs Chind (4 3/4-jährig) traegä, ob´s jetzt
    grad mitfahrt odär nöd, äs isch vo mir abhaengig, wili aleiärziänd bin.


    Waenn dä Elias däbii isch, muäni hald nach 1 - 1 1/2 Std. amigs ä
    Pausä iileggä, a mim Fahrschtiil aendärät das abär nüüt, will bim Cruisä
    wird´s em langwiilig und bi mir gaat d´Konzentration flöötä, sodasäs
    ersch raecht gfährlich wird ... !
    :winking_face:

    Wünschä allnä no än churzä und churzwiiligä Wintär und i dä nächschtä Saison immär schrott- und knittärfreyi Fahrt !
    :thumbsup:

    Di Linggi früntli zum Gruäss !


    Fanny

  • na dass nenni mol a vorstellig! :thumbsup:
    :welcome: do bi üs, viel spass und gummierti siite immer unne.

  • Tankä für Dini nettä Willkommänsgrüäss zu "nachtschlafener Stunde" - Du bisch wohl au äs Nachtgschpaengscht ! :hexe:


    Obi vo minä Tuurä da im Forum übärhaupt därf brichtä muänimi daenn z´erscht no ärkundigä, wili di langä "Uusritt" mir eigäntli nur no im Raamä vo minärä naebäpruäflichä Tätikeit als Tour-Guide (für tüütschi und öschtriichischi Töff-Fahrär, wo kein Plan haend, wo´s bi öis i dä Schwiiz schön isch und vom Navi ziilsichär a dä schönschtä Insider-Schtreckänä väbiiglootst wärdäd ... ! :haha: ) chann leischtä - waenn´d kei privati Chindärbetreuig haesch und muäsch ä Tagäsmuätär finanziärä bisch aecht ä "armi Sau" !
    Abär ich will ja nöd jammärä, im "Nahkampfgebiät" hani däfür immär netti Begleitig und Undärhaltig bim Boxä-Schtopp und muän nöd wiä vill andär d´Gaegänd alei unsichär machä !


    Ja, und d´Wärmi i minärä nöiä Looschä gnüüssi, nachdaemis i minärä Buudä in Bayern amigs au mit zuäheizä mitäm Chachäl-Ofä nöd übär 18°C bracht han ... ! - Da bruuchsch kei Frischhalte-Foliä und Anti-Faltä-Grääm me ! :))


    Wünschä no fröhlichs Schaffa, falls au scho uuf und aagleit bisch ! :winki:


    Fanny


    Hey, jetz hani´s grad no gseh - tankä au Dir, Mädu, für d´Begrüässig ! :]

  • Hey Mädu, etz hani grad no gseh: Du bisch ja än Mod, daenn chani ja grad Diich frägä: Wiä gseht´s uus mit Bricht übär mini gfüärtä Tuurä ?


    Zielgruppä sind ja eigäntli nur tüütschi und öschtriichischi Töff-Fahrär, Wärbig i dämm Sinn wär´s also eigäntli nööd will relativ sinnlos für Schwiizär ...


    Und dää mit dä Drosslä findi im Fall eifach genial ! :-))

  • Hallo Fanny


    Herzlich :welcome: hier und zurück in der Schweiz.


    Eine schöne Tourenseite habt ihr (du?) da. Und einen geilen Nebenjob hast du, muss ich, etwas neidisch zwar, sagen.


    Eine Frage: Ist dein Sohnemann in diesem Kindersitz angebunden? Wird das für ihn nicht sehr gefährlich, solltest du - was wir natürlich nicht hoffen - einen Abflug machen, aber er muss dann mit der Maschine mit? (Ok, das waren schon zwei Fragen :smiling_face: )


    LG - Kermit

  • Hi Kermit und herzlichen Dank auch Dir für die Willkommensgrüsse und die "Blumen" ! :thankyou:


    Nein, selbstverständlich ist der Hosenmatz auf dem Motorrad nicht festgezurrt, denn hin und wieder mach´ ja auch ich "alter Hase" mal wieder einen unfreiwilligen Ausritt in die Pampa - so geschehen z. Bsp. gerade im letzten August, bei regennasser, aalglatter weil abgefahrener Fahrbahn - keine Chance die 400-kg-Fuhre zu halten beim Wegschmieren (erwachsene Sozia + Gepäck für 2 Leute für 5 Tage) ... ! :hust:


    Mein Junior wiegt zwar noch keine 20 kg., aber ein Ausrutscher kann ja immer mal passieren - selbst mit Super-Gummis wie dem Pilot-Power-Sport von Michelin ! -, dann ist es mir lieber, er macht ebenfalls einen "Abflug", denn fest mit dem sich womöglich mehrmals überschlagenden Motorrad verbunden wäre die Verletzungsgefahr ja enorm, unverantwortbar, nicht auszudenken ! :pupillen:


    Herzliche Biker-Grüsse


    Fanny

  • Hey Mädu, etz hani grad no gseh: Du bisch ja än Mod, daenn chani ja grad Diich frägä: Wiä gseht´s uus mit Bricht übär mini gfüärtä Tuurä ?


    Zielgruppä sind ja eigäntli nur tüütschi und öschtriichischi Töff-Fahrär, Wärbig i dämm Sinn wär´s also eigäntli nööd will relativ sinnlos für Schwiizär ...


    Und dää mit dä Drosslä findi im Fall eifach genial ! :-))


    Hallo Fanny


    Herzlich willkomme :welcome: und danke für die erfrüschendi Vorstellig.


    Ich denke, Dini Brichte vo de Toure chönd au Schwiizer Töfffahrer vo Nutze si. Mer cha ja au nöd alles vo da kenne, und neui Idee sind sicher niä falsch.

  • Hallo Fanny, auch von mir ein herzlichstes :welcome:
    Wie von Mädu bereits erwähnt, eine tolle Vorstellung :winking_face:
    Mit ein klein wenig Glück bin ich mit meiner Effe vielleicht bald in Effi :grinning_squinting_face:
    Wünsche viel Spass hier im Forum
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hey Mädu, etz hani grad no gseh: Du bisch ja än Mod, daenn chani ja grad Diich frägä: Wiä gseht´s uus mit Bricht übär mini gfüärtä Tuurä ?


    Zielgruppä sind ja eigäntli nur tüütschi und öschtriichischi Töff-Fahrär, Wärbig i dämm Sinn wär´s also eigäntli nööd will relativ sinnlos für Schwiizär ...


    Und dää mit dä Drosslä findi im Fall eifach genial ! :-))


    mach eifach es neues thema uf und schriib dini turene inne, wenns dä adims zviel wird, werdet dia sich bestimmt melde! :grinning_squinting_face: aber denke, dasses sicher au dia eint oder anderi tur git, wo au dia andere do im forum könnt interessiere und neue streckene schadet jo nia!! :thumbup:
    und wa drosslä agoht, i kumme halt no us dä ziit woma mit 125er agfange hät und dia armä vögel in ruhe gloh hät! :grinning_squinting_face:


  • Hallo Fanny


    Herzlich willkomme :welcome: und danke für die erfrüschendi Vorstellig.


    Ich denke, Dini Brichte vo de Toure chönd au Schwiizer Töfffahrer vo Nutze si. Mer cha ja au nöd alles vo da kenne, und neui Idee sind sicher niä falsch.

    Hallo LimmatTiger und au Dir härzlichä Dank für Din nettä Willkommänsgruäss !


    Ja, äs mag scho sii, dasi am eintä odär andärä no än Insider-Tipp cha värraatä - maengisch schtuuni ja schoo; s´letscht Jahr hani doch tatsaechlich amänä langjährigä Töff-Fahrär us därä Gaegänd (Zürchär Obärland) mitäm Stoss än "Gheim-Tipp" värraatä ! :muaha:

  • Hallo Fanny, auch von mir ein herzlichstes :welcome:
    Wie von Mädu bereits erwähnt, eine tolle Vorstellung :winking_face:
    Mit ein klein wenig Glück bin ich mit meiner Effe vielleicht bald in Effi :grinning_squinting_face:
    Wünsche viel Spass hier im Forum
    Gruss Eric


    Hallo Eric, danke auch Dir für den netten Empfang und die "Blumen" ! :winki:


    Bist Du noch auf Wohnungssuche in Effi ? Dann kann ein Such-Abo. auf http://www.homegate.ch Deinem Glück auf die Sprünge helfen, falls Du´s nicht schon längst eingerichtet hast.


    In diesem Sinne: auf baldige gute "Nachbarschaft" in Effi ! :smiling_face:


    Herzliche Biker-Grüsse von der Effianerin

  • mach eifach es neues thema uf und schriib dini turene inne, wenns dä adims zviel wird, werdet dia sich bestimmt melde! :grinning_squinting_face: aber denke, dasses sicher au dia eint oder anderi tur git, wo au dia andere do im forum könnt interessiere und neue streckene schadet jo nia!! :thumbup:
    und wa drosslä agoht, i kumme halt no us dä ziit woma mit 125er agfange hät und dia armä vögel in ruhe gloh hät! :grinning_squinting_face:

    Hey Maedu, also mit dä Publikation vo minä Tuurä isch das sonä Sach, wili nämli us Übärzüügig grundsaetzlich ohni Navi fahrä und drumm au kei Uufzeichnigä vo minä Tuurä hann.
    Grobi Beschriib findt mär abär uf minärä Websiitä und wär´s gnauär wett wüssä, muän hald ämal im Rahmä vonärä privatä, unäntgaeltlichä Tuur mitfahrä. Muän abär hald zerscht ämal luägä, wieävill "Sitzlaedär" min Junior daenn i dä nächschtä Saison scho haett und vo dämm hangäd mini Möglichkeitä für privati Tuurä ab.


    Ich hann mir übrigäns au no mitärä 125er d´Schpoorä abvärdiänä müässä, drumm au dä flüssig Fahrschtiil - Du weisch ja, bloss nöd braemsä und däbii dä Schwung iibüässä ! :grinning_squinting_face:


    So, jetz isch abär aentli Zyt zum d´'Bettsockä montiärä ! :gaehn: Guäti Nacht wünscht


    d´Fanny