Forumspiel: Wo war ich?

• will du au nöd immer alles wüsse muesch. susch stiigts der no in chopf :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• was isch das bitte für es argument? :grinning_squinting_face:

Es stichhaltigs. :sironie: Ich würd mich nämli nie getraue, imne frömde Thread ga Polizischt z'spile :face_with_tongue:

• Es stichhaltigs. :sironie: Ich würd mich nämli nie getraue, imne frömde Thread ga Polizischt z'spile :face_with_tongue:

Eeeeehm ... nei, ich las glaubs gschieder si, isch ja din Fred, und da dörfsch ja :police: spiele.

Und überaupt, wo isch diä Amy c-tech mit ihre Frag? :confused_face:

• ich han ja au nöd polizischt gspielt, so öppis würd ich mich NIE getraue *räusper*

ich wett doch nur....WÄLTFRIDE! :grinning_squinting_face:

:hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

• ich wett doch nur....WÄLTFRIDE!

In Nigeria unde lösched sich grad ganzi Generatione gegesitig us im Kampf ums Rohöl, wo brucht wird zum s Benzin raffiniere, wo du bim Töff fahre verbrönnsch. Eigeverantwortig heisst s'Zauberwörtli: Hör uf Töff fahre :grinning_squinting_face:

• aber würkli Kermit, jetzt übertriebsches, so gahds würkli nöd.

Du töfsch ja witer fahre, du wotsch ja nöd de WÄLTFRIDE rette :winking_face:

(bdw, mir händ doch gar keis nigerianisches Benzin).

Das scho nöd, aber das Bänzin, wo s'Meitschi nöd verchlöpfe würd, füerti dezu, dass de Wälthandelspris mangels Nachfrag sinkt. Dänn ischs chli weniger attraktiv, enand d'Chöpf defür izschla. Weisch ja was chan usecho, wenn mer es Zündhölzli anzünt:

Externer Inhalt www.youtube.com
    Inhalte von externen Seiten werden ohne Ihre Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.
    Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklären Sie sich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.

• also guet. nach langer reflektion und eme huufe tüüfe gedanke....bini zum schluss cho das ihr zwei so lang striite chönd wiener wännd, um dä wältfride sölled sich ander kümmere, ich muss jez bin töff flicke resp. en neue deckel bstelle! :thumbsup: