Da ich langsam sött lärne, au dur Städt dure z'fahre, mich bisher aber wänn immer möglich dävor druckt ha, willi däbi immer sonen Stress/Angscht ha, willi nie weiss wo dure ect. und all sind so greizt und händ 0 Geduld mit eim..., ha ich eu ma welle fröge, was für Naivs ihr für dä Töff händ bzw. welli ihr empfelle würed.
Ich ha s'gfühl, für mich wär das än risä vorteil/Hilf, will's für mich aml nurscho Stress pur isch z.B. dur Rapperswil z'fahre, wili mis Meitli doch nani zu 100% im Griff ha, mit schalte ect. Dä chunnt na däzue, dasi mi mega muess ufdä Verchehr, Fuessgänger ect. konzentriere und so passierts mir halt aml schnäll, dasi nöd auna uf d'Ortsschiler und wägwiiser cha luege.... :pinch: Über Land isch's eifach scho vill vill eifacher
Also, was chönder empfelle? Händr s'Navi ufem iphone oder eis, wo au wasserdicht isch? Ich ha bim stööbere dur's Internet, das da gfunde, woni mr jez am überlegge bi:
http://www.tomtom.com/de_ch/pr…ider-pro-europe/index.jsp
Dä Vorteil bi dämm findi für mich vor allem, das na äs Heatset däbi isch... allerdings choschtets scho än Bazä Villicht weiss na öper ä günstigers, wo vodä Qualität här glichwärtig isch und ebefalls äs Heatset hät?
Danke