Auch ich bin ab und zu im Weg

  • Übersichtlichi Linkskurve schnide isch erlaubt. Übersichtliche Rächtskurve muesch dich vorher mit em Landbsitzer einige :winking_face:


    Wege de Dezibäll chan ich nüt säge. Mache mich nöd zum Komplize bi dine Straftate :grinning_squinting_face:

  • Hehe, Kermit, vorhäär mitäm Landbesitzär einigä isch sichär bessär als nachhär ... ! Abär au das isch meischtäns keis Problem, bis jetz bini no immär uf netti, värschtaendnisvolli Puurä troffä, diä sind meischtäns scho zfridä, waenn mär nä hilft, di flüchtigä Chüä widär iizfangä ... ! :muaha:


    Waeg dä Decibell hanimi bi HD Züri ärkundigät, bin allärdings nöd vill schlauär wordä, will diä saegäd, äs seig extrem undärschidlich, je nachdämm i weläm Kanton mär negativ uuffali, wiä d´Luunä vom Gsetzäshüätär grad seig, was dä Grund seig für d´Modifikation am Topf, etc. etc.
    Übärleggä mir drumm inzwüschä ärnschthaft, obi mär nöd doch no än Penzl-Topf gönä mit somänä praktischä Hebäli ... ! :winki:
    Isch abär leidär ä raecht choschtschpiligi Sach, drumm wäri ganz froh, wann sich doch no äs paar mit mir värkompliizä und mir äs paar nützlichi Infos gäh würdäd ...