Auch ich gratulierä Aber ohni L heisst nöd das meh Gas gä chasch.
No meh gas? das isch doch gar nid möglich..
Auch ich gratulierä Aber ohni L heisst nöd das meh Gas gä chasch.
Wieso hani gwüsst, dass DAS chunt...aber ja...ha dich au lieb Schatz
Der Tag wird kommen, wo Du sehnsüchtig daran denkst, dass Du mal 5800 km mit einem Hinterreifen machen konntest und noch jede Menge Rest-Profil vorhanden war....... :whistling:
Und ja, wir Männer, welche Dich da ein wenig führten, zweifelten NIE daran, dass Du das nicht schaffen würdest sonst hätten wir nicht die wertvollen sonnigen Tage mit Bummelfahrten verbracht
Gruss und nochmals Gratulation
Eric
Der Tag wird kommen, wo Du sehnsüchtig daran denkst, dass Du mal 5800 km mit einem Hinterreifen machen konntest und noch jede Menge Rest-Profil vorhanden war....... :whistling:
Und ja, wir Männer, welche Dich da ein wenig führten, zweifelten NIE daran, dass Du das nicht schaffen würdest sonst hätten wir nicht die wertvollen sonnigen Tage mit Bummelfahrten verbracht
Gruss und nochmals Gratulation
Eric
Ach chum scho, chasches doch zuegeh, das ihrs eifach no hend welle gnüsse, solanger mit mir no chönt mithebe
...im Moment isch eh de Westprime de schnellschti us eusem Grüppli....au im Gratuliere....chum bini mit de Prüefig fertig gsi, het sich mis Natel gmelded... :love:
Wieso hani gwüsst, dass DAS chunt...aber ja...ha dich au lieb Schatz
hani da was verpasst? :O
Ja genau wir werden's sehen..... vielleicht komme ja dann etwas weniger zu meinen Rauchpausen
Ja da mueni doch au na Gratuliere...
Rennstrecki isch immer guet, da chan mer na so einiges fürd strass lerne und mitneh wennd gueti Instruktore hesch. z.B id Kurve ine Bremse
also wennsi jetzt no id kurve brämst, denn bliibtsi ja stah?!
yes, dänn möst i ja no es zuesätzlich's Päckli Zigi mitneh
weisch ja nie wie Sie sich den uf de Rennstrecki entwickled
Aber da isch für mich öppis vom wichtigschte gsi, chasch nemmli na sehr oft bruche.
[quote='Dorso-Treiber','index.php?page=Thread&postID=78462#post78462']also wennsi jetzt no id kurve brämst, denn bliibtsi ja stah?!
weisch ja nie wie Sie sich den uf de Rennstrecki entwickled
Gibt sicher ein gutes Boxenlu.....
Ja genau wir werden's sehen..... vielleicht komme ja dann etwas weniger zu meinen Rauchpausen
Hey isch das Indirekt e zuesag das mir nögscht weekend zäme uf Piste gönd
Port: Nöd zfescht sabbere susch gaht dini Taschtatur nümm aber Jaa Teilziit Boxeluder wär villicht nöd schlächt, bin ja no zha...vilicht isch ja under de Gaffer öppis gschieds debi
@Dorso...ja stimmt ich muess schneller werde susch küssi au mal einisch i de Kurve oder bim überhole d'Strass wenni das uz'langsam agange
jäja die ach so gueti "pischte" det lernt mer ja sooo vill ok ich kennmi da nid so us, bi i sache mit töff uf rennstrecki, no jungfräulich
bin aber au de meinig dasmer die "gwüsse" sache au ohni rennstrecki lernt
Ninja, lern du erscht mal diin bock art-grecht z'bewege denn redemer nomal
Ja de gang mal uf Pischte, wirsch erstuunt sii.
Uf de Pischte chan mer sicher viel besser was üebe, bzw lerne. muen ja ned immer grad e Speer verastaltig sii wo meischterschaftsfahrer zum trainiere bueched
Aber ebe, zerscht selber mal uf die bööhs pischte gah