• salü zusammen


    hab gestern den tipp für dieses forum von mercutio bekommen und mir gedacht ich schaue mal rein bei euch. scheint ja auch witziges palver zu sein unter grossem abgas wigwam. paar infos zu mir:


    bin mit baujahr 78 sicher nicht der jüngste aber auch nicht der älteste aber leider erst dieses jahr mit schmierstoff versorgt worden. für ne eigene fräse hat die kohle noch nicht gereicht, was mich aber nicht daran gehindert hat schon die ersten kilometer abzuspulen mit dem moped von nem freund. mit eben diesem moped (yamaha trx) hab ich auch meine erste acker und kaltverformungserfahrung gesammelt im sommer. resultat ist eine weitere nicht mehr zulassungsfähige trx und die erkenntnis, dass zuviel ps ab einer gewissen menge wahnsinn nicht gut sind. deshalb wirds wohl nächstes jahr eine ktm 625 smc geben oder eine duke II.


    es grüsst


    el simeli con la habana

  • Hallo und herzlich willkome !


    Abermeinsch nöd, das au die PS-Zahl vonnere 625er SMC in verbindig mit dem Gwicht es bitzeli gfärhlich für öpper mitere "gwüsse menge Wahnsinn" sind ? :grinning_squinting_face:


    Trotzdem fill Spass da bi eus :baby:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • hehe, sali.. und KTM isch imemr e gueti entscheidig...
    aber vilich nöd grad e SMC :winking_face:


    eher was mit schtollä *g*



    und überhaubt vil schpass daaaa... :winking_face:

  • sali el simeli
    guet kurvechratz wänn wider uf d strass chasch
    doch vorerscht viel spass uf de forumspischte :face_with_tongue:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • salut ond vel spass do em forum. es werd der zemli secher do enne ned so glii langwilig :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Willkome und fill Spaass :grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von Peak
    es werd der zemli secher do enne ned so glii langwilig :grinning_squinting_face:


    das hoffemer doch :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • willkomme da i dem schöne forum
    und langwilig wirds eim da sicher nöd so schnell
    vill spass

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • cool hesch de wäg gfunde. mer xeht und list sich demfall :winking_face:
    und apropos chaltverformig: muesch uufpasse mit chnöche, die hend das ned so gärn.
    und los ned uf de ravi und was de vo stollepnöö verzellt. schrumpfrädli sind scho guet :grinning_squinting_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...