Ich ha da en neue Mitbracht...De Destrux mit de BESCHTE Kawasaki wos git ZX-6R was den suscht....Also Welcome Destrux und See ya Sunday
-
-
was für e loobig
Ja, denn stell ich mich ma vor...
Heisse Mario, bin 20 Jahre alt und habe zur Zeit noch 2 Motorräder!
Mein erstes Motorrad ist ne KTM lc4 640, wird jedoch ende Oktober - anfangs November verkauft!Wie schon von Ninja83 erwähnt, hab ich mir die ZX-6r gekauft! Bin mehr als begeistert!
Jedoch immer noch ziemlich neu im Supersportbereich!Also, bis Sonntag auf der Tour... da werde ich mich auch ma anschliessen!
-
Hallo Mario
und herzlichst hier im Toeff-Forum
Und falls das Wetter passt, allenfalls am Sonntag dann :thumbup:
Gruss Eric -
Ich ruf mal ein lautes Willkommen über den Altberg
Freu dich auf die Erfahrungen mit nem Supersportler. Da wirste gefordert und es macht höllisch Spass
Greetz Boo
-
Hallo Mario
Im Forum
VIel spass bim Töfffahre. Chan leider nöd am Weekend aber mär gseht sich ja scho no irgend wenn uf em Töff.Gruess Feldi
-
Hallo willkommen auch von mir im Forum Viel Spass!
-
Wär cool wenns klapped und susch gseht me sich am Forums höck....aber es paar gueti Fahrer hend sich da nonig Blicke lah zum Hoi säge: Westprime, Maini & Amy?
-
und ig xD
Nein Spass bei seite,
Herzlich bei uns, wünsche dir viel Spass auf deinen Touren.
wie auch mit deinem Mopedgruss Marc
-
Au vo mir es bi dem Huffä
Grüssli Mäse
-
hier im forum
...aber es paar gueti Fahrer hend sich da nonig Blicke lah zum Hoi säge: Westprime, Maini & Amy?
ha gar nid gwüsst, dass es pflicht isch vo dä guate fahrer! :whistling: und am schluss landet mir wieder bi dä definition ab wenn isch ma en guate fahrer?
-
-
herzlich willkomme
-
hier im forum
ha gar nid gwüsst, dass es pflicht isch vo dä guate fahrer! :whistling: und am schluss landet mir wieder bi dä definition ab wenn isch ma en guate fahrer?
Sobald me au bi e chli meh Tempo sies Bike sicher im Griff het und trotzdem au mal cha Rücksicht neh uf schwächer (like me)...das sind für mich gueti Fahrer
-
auch von mir.........und auch wenn ich nicht von ninja genannt wurde
-
auch von mir.........und auch wenn ich nicht von ninja genannt wurde
I'm Sorry...du weisch dasi gern (wieder) mit dir fahre....wär ja hüt de Fall gsi