KTM Duke

  • das isch eifach duke 1 und das wa du meinsch duke 2..
    schono easy de töff... nur mir chli z schwäär und z schtraffs fahrwärch....


    d.h eifach liber enduro :winking_face:
    chasch immer no sm felge drufheize...

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    wiso pseudo wenn chasch umstiege ? :), tönt scho easy.


    wötsch kei racing maschine? für die wär doch en r1 mit kickstarter sicher guet :face_with_rolling_eyes:


    Hehe :grinning_squinting_face: Umstiege, han ja dä beschränkt Brief chönti die au fahre.. Neee racing isch nüd für mich enduro eher :winking_face:
    Besser gseiht irgendwas von KTM :)) *sabber* :face_with_tongue:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • duke feines moped. wenn nicht gesprungen werden soll bekommt man ein fahrwerk das sicher besser auf die strasse passt als was endureskes. duke bzw. ktm i.a. ist zwar ned billiges wemsgerät aber feine qualität aller teile. magura lenker, brembo klötze, white power fahrwerk etc. das alles kostst geld. also ich find der preis ist gerechtfertigt.

  • Zitat


    für die wär doch en r1 mit kickstarter sicher guet :face_with_rolling_eyes:


    :rofl: das würd dänn warschiinich öppe e so wie am flughafe usse usecho :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::winking_face:

  • Zitat

    Original von Pogo


    :rofl: das würd dänn warschiinich öppe e so wie am flughafe usse usecho :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::winking_face:


    pfff :face_with_tongue: Jaja :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • het susch na e 99er lc4 400ccm mit 8000 km umestah
    verhandligsbasis 7000Fr
    hät vor churzem e 15:48 untersetzig übercho
    ich recht e cools teil, zum kastriert umefahre... (130Kg!)


    wär vilicht au no was für dich

  • zo dem priis wördi dä secher mol genauer go a luege ond de vor ort met em mech no chli plöiderle. aber esch secher en faire priis.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: