Was haltet ihr vo däre Duke? Meine pris leistigs verhältniss..?
KTM Duke
- pseudOnat
- Erledigt
-
-
link vergässe KTM Duke 620
-
--> Occasionen --> KTM Duke 620
-
gseht no guät us, aber het denn nöd diä berühämt Duke Front.
Also so:
[Blockierte Grafik: http://www.cifumotorsports.com/mc/1996duke/images/duke1.jpg]und nöd so:
[Blockierte Grafik: http://www.ktm-tour.de/images/duke2f.jpg] -
das isch eifach duke 1 und das wa du meinsch duke 2..
schono easy de töff... nur mir chli z schwäär und z schtraffs fahrwärch....d.h eifach liber enduro
chasch immer no sm felge drufheize... -
schono eazzy aber döfti sowieso nonig fahre gg
-
Also wenn ä Duke nimmsch wür i scho Duke 2 neh8)
-
wiso pseudo wenn chasch umstiege ? :), tönt scho easy.
wötsch kei racing maschine? für die wär doch en r1 mit kickstarter sicher guet
-
Zitat
Original von Nr11 Rider
wiso pseudo wenn chasch umstiege ? :), tönt scho easy.wötsch kei racing maschine? für die wär doch en r1 mit kickstarter sicher guet
Hehe Umstiege, han ja dä beschränkt Brief chönti die au fahre.. Neee racing isch nüd für mich enduro eher
Besser gseiht irgendwas von KTM *sabber* -
duke feines moped. wenn nicht gesprungen werden soll bekommt man ein fahrwerk das sicher besser auf die strasse passt als was endureskes. duke bzw. ktm i.a. ist zwar ned billiges wemsgerät aber feine qualität aller teile. magura lenker, brembo klötze, white power fahrwerk etc. das alles kostst geld. also ich find der preis ist gerechtfertigt.
-
Zitat
für die wär doch en r1 mit kickstarter sicher guet:rofl: das würd dänn warschiinich öppe e so wie am flughafe usse usecho
-
Zitat
Original von Pogo
:rofl: das würd dänn warschiinich öppe e so wie am flughafe usse usecho
pfff Jaja
-
het susch na e 99er lc4 400ccm mit 8000 km umestah
verhandligsbasis 7000Fr
hät vor churzem e 15:48 untersetzig übercho
ich recht e cools teil, zum kastriert umefahre... (130Kg!)wär vilicht au no was für dich
-
d 400erter chasch ned bruuche..
er suecht was wo rüttlet -
zo dem priis wördi dä secher mol genauer go a luege ond de vor ort met em mech no chli plöiderle. aber esch secher en faire priis.