• Zitat

    Original von Biker Boy
    Stimmt, und wiä seit mer so schön:
    -->Aus Vehlern lernt mann <--
    :grinning_squinting_face:


    du scho. aber frog mol de beni öb är os sinie störz glehrt hed :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak


    du scho. aber frog mol de beni öb är os sinie störz glehrt hed :grinning_squinting_face:


    Jaja :face_with_tongue: :grinning_squinting_face: Han ich, sust wäri scho viel meh gläge :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • werum immer beni? wender wüsse was d stryker scho alles baschtled het...


    asphalt surfe und denn ischs en chnüüslide worde?
    oder überschlage?
    odeeeeer im galttiis mit 50?
    oderim schiff s vorderrrad weg?
    oder ned gseh das ich aghalte bin und mit 30 hinde ine? :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]


  • Han nüd degäge wän de Stryker min ruef übernimmt :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • ich hau au einiges a erfahrig mit mim töffli gsammelt.


    -bim kreisel hets so eh spezielli usfahrt für velos/töffli.....isch mega scharfi rechtskurve womer voll mue bremse.....aber die arschlöcher hend döt kiess here tue......----> beidi ellboge hend blüetet....


    -han en "willy" gmacht aber den 1sekunde spöter bin ich mit em rugge im schlamm glägä -> dreckigi jacke


    -han versuächt im winter inere kurve chli slide......bi denn aber chli fescht gslidet...---> aber jetzt kann ichs :smiling_face:




    ajo ich stell den no de video ine vo r1 streetfigther ihr gsehnds denn no......

  • aua, mis bileid... aber gnau drum fahr ich ned im winter, zwenig grip.


    het übrigens no sonen blinker, hesch interässe?

    burning angel wings to dust

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    aua, mis bileid... aber gnau drum fahr ich ned im winter, zwenig grip.


    het übrigens no sonen blinker, hesch interässe?


    nei nei :smiling_face: im winter isch scho easy mir mue eifach erfahrige mache....aber sobald ich e grösseri "maschine" han lon ich si über de winter dine

  • Ja das isch scheisse aber dä Deckel choschtät doch nöd so vill zum ersetzä oder scho?
    Jo so züg isch immer scheisse, so häts mich genau au fascht mol gleit, han än riisä Slide anäghauä, und bin fascht gstürtzt han glück gha das min Fuäss ghebät hät hihi

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • @speedtripel
    Jo i meld mi wenn ichs bruchä chönt, bin mir grad am überlegä öbi anderi anämachä söll :smiling_face_with_sunglasses:

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns: