Hey zämme...
Ich stelle fescht, das mini Pfupfi au uf trochener Fahrbahn irgendwie eifach vill is rutsche chunnt vorallem ide Kurve hani langsam immer schiss, dass sie mr irgendwänn wägrutschte chönnt Vom Räge/nasser Fahrbahn wotti drum ersch gar nöd rede...ha drum mal min Fahrlehrer gfröged und dä hät folgednes gmeint:
"Kein Problem. Mit der Geschwindigkeit wo Du momentan unterwegs bist, ist es fast ein Ding der Unmöglichkeit, dass das Motorrad rutscht. Trockener Asphalt hat einen Reibwert von 90% nasser 70%. Also nicht die hälfte wie viele vermuten. Motorräder kennen auch kein Aquaplaning."
Figgtermi wider ah oder isches tatsächlich so??Im Töffkurs hätr dänn sogar na gmeint, ich söll bi räge genau gliich fahre, wie wänns troche seg, äs isch NÖD möglich/ Unmöglich, dass ich chönn ines rutsche cho, au bi 80 kmh und nasser Fahrbahn. Er chönn mit sim Töff idä Kurve bis zur Fuessraschter abligge wänns rägnet, s'seg nanie was passiert oder grutscht! 8|
Ich ha eifach kä luscht, bi nasser fahrbahn würkli mal so z'fahre/id kurve zligge winis bi trochener mache, nur will er gseit hät, dass das möglich isch. willi mr zimmli sicher bi, dass's mich dänn verhaut bzw. s'pfupfi mir wägrutscht und ich irgendwo ufdä gägefahrbahn landä Au wonem gseit ha, dass sie mr au ufdr grade strecke schnäll wägrutscht, hätr nur glachet und gseit "Nöd möglich!". S'chönn zwar si, das's dete ma chli öl ufd Fahrbahn gha heg, aber susch, sicher nöd!!!
Han ich eifach nur zvill angscht? Isch irgendwas mit däne Reife nöd i.O. au wänns jez würkli meh als ihgfahre söttet si? Oder isch min Fahrlehrer würkli eifach än huere Schnurri? -.- Aber ich meine, s'cha doch au nöd si, dass ich bi nasser fahrbahn muss mit 30 um ä Kurve ume bzw. dänn s'Pfupfi am liebschte wür heiträge statt fahre.... :pinch:
Und was auna isch: Siitewind bim fahre...Gopf, ha dänn au immer s'gfühl, s'rüertmi jede momänt um :pinch: Bzw. dänke dänn immer, wänn sie jetzt na rutscht, isch's gloffä :pinch:
Danke für eui Hilf für äs Greenhorn