Zürcher haben Hände aus Stahl! ;)

  • @ ninja-jäger....ich weiss au nit...aber es git ja mehreri zahligs weg... :whistling: also soo han ich das verstande!
    Ajo klar...i meine wenn me nach 1monet soooooo erfahre isch derf me ja am Kombi nit a gseh dass das neu isch...sust chunt ja de verdacht das me no en Anfänger isch :whistling::wacko:

  • Hahahahahah amy DUUUUU bringsch es uf de Punkt :thumbsup: :love:


    :face_with_rolling_eyes: jo isch doch eso....i ha sie xe am samstig ufem stoss xe... han d'fraue natürli scho kli unter d luppe gno, fraue wo töff fahred sind sexy!! aber jo, ez wo sie da xeit het hani mir da scho kli mösse dor de kopf go loh

  • Echt????? Warum? :pflaster:

    jo will au fraue sötet ufem töff recht agleit sih und ned nur könne prahle sie fahred töff, aber i denke sie macht das den scho :winking_face: d'saison isch jo leider eh scho bald wieder ume und im früehlig ka sie sich den sicher was neus zue tue wo besser isch und nüm über de internetmakrt oder de billig marke lade louis -> vanucci


    young speedy do häsch allderdings recht...mi hets au scho viel uf de latz und wichtigi und gueti kleidig isch eifach s'A und s'O bim töff fahre!

  • lol aso mis lederkombi sieht no ganz us und isch meh 1,5 johr alt xD und has praktisch immer ah xD aber fühl mi trotzdem nid wiä en afänger darky, wieso eigentli so zickig gege dninja??

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Amy....du kensch mich...ich bi de liebst Mensch uf dere Welt...und wenn ich Zicke denn definitv NÖT OHNI GRUND!!!!! Und das chan jede bestätige wo mich kennt...aber wie gseit...wenn Sie nit uf de gliche Wellenlängi isch...will ich mir e zx-6r chaufe will und inere rechtskurve nöt wie sie am rechte Strasserand entlang fahre.. naja...sie hets eso welle!

  • Jau:D Da ha sogar ig scho schlimmers ghört:D

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • Rosen sind Rot, der Himmel ist Blau.......:D

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.

  • wenn Sie nit uf de gliche Wellenlängi isch...will ich mir e zx-6r chaufe will und inere rechtskurve nöt wie sie am rechte Strasserand entlang fahre..


    wegem dem zicket ihr eu ah??? :öm: und ihr fraue froget eu, wiso mir männer au nia verstönt!!! :lol:


    @ Punto, :thumbsup:


  • wegem dem zicket ihr eu ah??? :öm: und ihr fraue froget eu, wiso mir männer au nia verstönt!!! :lol:


    @ Punto, :thumbsup:


    jaaa das frög ich mich au.. ich versta ja au nit was sie für es problem mit mir het..aber cha au sie das sie es problem mit sich selber het...das wär amal e logischi erklärig..aber wie gseit.. ich ha das ganze theater nöt gsuecht kha!!!
    mir hends ja sust immer guet kha


  • wegem dem zicket ihr eu ah??? :öm: und ihr fraue froget eu, wiso mir männer au nia verstönt!!! :lol:


    @ Punto, :thumbsup:


    jaaa das frög ich mich au.. ich versta ja au nit was sie für es problem mit mir het..aber cha au sie das sie es problem mit sich selber het...das wär amal e logischi erklärig..aber wie gseit.. ich ha das ganze theater nöt gsuecht kha!!!
    mir hends ja sust immer guet kha

  • Ich finde ihr zicked bei zäme ume :grinning_squinting_face:


    Sind doch eifach lieb mitenand oder im dümmschte Fall wenns gar ned gaht ignoriered eu.. :smiling_face_with_sunglasses:


    Zum Thema, agmässni Schutzkleidung muss uf jede Fall sie! Ich fahre immer mit dä ganze Usrüschtig, im Moment na mit Kevlar Jeans aber uf nächscht Saison gits denn au na Leder Hose..


    Ohni Händsche z fahre chämt mer ned in Sinn, will wenns die Schlierged und s verisst der die ganze Händ.. Na Schöne! :thumbdown: