Zürcher haben Hände aus Stahl! ;)

  • Ich han immer min Kombi a..für Töffstiefel hani 50.- neu zahlt und de Helm 80.- isch alles e Frag vom welle, nöd vom geld. Aber...ich fahr zum bispiel am Abig im Dorf go tanke mit jeans töffstiefel händsche und töffjacke...das kombigaht doch nomal 5 min länger und im Dorf fahri ja max 50 Km/std. Ich fühl mich wohl i de Töffchleidig...susch chöti mich i de Kurve nöd gah lah, weni nöd wüsst, dasi bescht möglischt gschützt bin



    Oha..isch dir din Kopf nur 80.- wärt????? :threeeyes:

  • joa find ich au... klar ich ha mine au für 250.- becho...ich ha au d'chefin vo dem lade kennt...aber wenn einem de eiget chopf so wenig wert isch...jedem das seine :whistling:

  • Ich habe für mein Shoei Helm über 600.- CHF bezahlt und ich bereue es nicht, ganz im gegenteil :grinning_squinting_face: Meine Handschuhe haben 150.- CHF gekostet. Für mich ist die Sicherheit wichtig :winking_face:

  • Ich habe für mein Shoei Helm über 600.- CHF bezahlt und ich bereue es nicht, ganz im gegenteil :grinning_squinting_face: Meine Handschuhe haben 150.- CHF gekostet. Für mich ist die Sicherheit wichtig :winking_face:



    Top!!!!! isch wüki eso... mini usrüstig het au en wärt ca guet 3000.- ( i ha aber nit so viel müsse zahle) aber bim töff fahre muss me sich eifach super schütze....wenn me a de usrüstig spart dafür e türi maschiene chauft denn söt mers lieber sie la... aber es git au anderi wo halt wüki nit so viel flüssigs geld hend...die chaufet sich jo de aber au nit grad eine vo de türste bikes.. aber wie gseit....muss jede dfür sich wüsse wie viel me sich selber wert isch!!!!

  • nunja, es tüürste isch nid immer es beste! nur wil shoi druf stoht, heissts no lang nid, dasser viel besser isch. es git au "unbekannteri" hersteller wo z.t. sogar besser abschniidet bi dä test! gitt jo viel lüt wo mit alpinstar umefahret, dabi gits au besseri, eifach nid so bekannti. aber wer dä name wott zahle söll doch! weiss jetzt nid, warum do en "wettkampf" entstoht wers türste kauft hät. :thumbdown:

  • nunja, es tüürste isch nid immer es beste! nur wil shoi druf stoht, heissts no lang nid, dasser viel besser isch. es git au "unbekannteri" hersteller wo z.t. sogar besser abschniidet bi dä test! gitt jo viel lüt wo mit alpinstar umefahret, dabi gits au besseri, eifach nid so bekannti. aber wer dä name wott zahle söll doch! weiss jetzt nid, warum do en "wettkampf" entstoht wers türste kauft hät. :thumbdown:



    gat ja nit um daas.... aber chasch jetzt nöt sege das dich mit nem helm wo 80.- kostet wöhler fülsch als eine wo es paar 100 kostet oder???


    eini vo de unbekannte marke... PSI :thumbsup:

  • weisch jo nid warum es so günstig gsi isch! :winking_face: ha eifach gfunde, dass es a kli usartet wa "dpriise" agot 8| , am schluss isch jo nur no gstande wer wie viel für wa zahlt hät. und solang der helm dtestkriteria erfüllt, wird er jo nid so schlecht sii, denn im endefekt muaner passe. bringt jo nüd en helm für 1200.- zkaufe wo noch 1 stund so druck, dass grindweh überkummsch (red döt us erfahrig)! :cursing: und dia marke wohni jetzt han, isch au ehner unbekannt und glich testsiiger gsi. wa wotti meh. geld für töff gitt ma eh viel us, und solang dquali glichwertig isch oder au besser wia markeprodukt, warum dänn en heide geld usgeh? dänn nimmi doch lieber es unbekannteri produkt und investier da gspaarte geld is benzin und dreife! :thumbsup:

  • Das Produkt muss ja auch zur Kopfform passen.... nur weil einem z.B. Schuberth gefällt, heisst es nicht, dass einem der Helm - egal in welcher Grösse - auch passt. Probierte so einige Modelle an und entschied mich für einen Shoei XR1000, welchen ich dann prompt im Ricardo fand (etwas mehr als 1 Jahr alt, 3x getragen). Ersteigerte ihn sehr günstig - durch die vorausgegangene Anprobe im Fachhandel wusste ich, dass Grösse M perfekt ist - und bin vollauf zufrieden damit :grinning_squinting_face:
    Die 'Billigprodukte' schneiden gemäss Testberichten (Motorrad online) i.S. Visier (eben das leidige Beschlagen bei Regen und Nebel), Belüftung und starken Windgeräuschen (Lärm mit zunehmender Geschwindigkeit) überwiegend schlecht ab. Für den Weg zur Arbeit oder einer kurzen Ausfahrt mag das durchaus genügen, wer aber ausgedehnte Touren fahren will, mal eben 300 - 600 km an einem Tag, der wird einen leichten und ruhigen Helm zu schätzen wissen :winking_face:
    Aus diesem Grund entsorgte ich mein letztes Jumbo-Produkt (Sfr. 165.-), obwohl die Passform für meinen Schädel perfekt war... der Lärm aber (über 100 km/h fing's langsam an) war auf Dauer unerträglich... Kaufentscheidend war damals, dass der Helm nicht mehr Wert haben sollte als die alte Effe :thumbsup:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Oha..isch dir din Kopf nur 80.- wärt????? :threeeyes:

    Ich han en usem Ricardo, OVP aber er het en zchli chauft, und da er en us Dütschland ka het, isch ihm das zblöd gsi...usschriebe ische für 120.- gsi aber da ich no in Usbildig bin, het er en mir günschtiger geh....Du und wemme bim Thema sind....die bescht Töffchleidig nützt nütz wemme nöd zum sie bruche chunt...vo dem her: Moll ich bin ganz zfriede mit dem woni han
    Ui und mis Lederkombi isch nur 399.- gsi anstatt 1500.- und das isch us em Töfflade gsi vo Vanucci....me muesss nur wüsse wie :thumbsup:



    Danke Mädu du bringsch es uf de Punkt...

  • Tja...Pech für die wo ihres kombi nit bruchet... mis Kombi gseht amal nit eso us als obs nit brucht wird!
    .....me muss nur wüsse wie.... Jaaaaaa wenn einem halt s'geld fehlt denn gatz sicher au so...

  • Als zweit Bekleidig hani a günstigs 2 Teiligs-Lederkombi chauft. Zum ab und zue ume fahre langets :winking_face:


    Für Qualität muesch halt scho chli meh usgeh.

  • darkangel, vielicht het sie das eifach so welle...äs ka jo würkli sieh dass sies us gäldgründ kei anders hät könne leischte...oder sie het welle dasses scho chli brucht usgseht will sie nonig so lang fahrt?


    amy c-tech, das mit em helm stimmt allerdings...i wür mir au kein 80fr helm kaufe, do isch en 81fr velohelm echt fascht besser