Visitenkarten - Ich nehme ... Stück

• Zitat

Original von Spike

Hani kei Problem demit ;). Aber wenn no gnau würsch säge was bi dir de ALterheimfaktor uusmacht würsmer nochli me bringe :D.

Nomal glück gha :winking_face: :grinning_squinting_face:

ISch eifach e chki eintönig gschriebe.. E chli langwilig 08/15 halt.. Mit e chli meh pep dehinder würs scho besser überecho. :smiling_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von Mercutio

hamer das vori grad überleit. irgendwie isch das ned e mol so falsch. wenn die chärtli überall hiileisch, denn so gott will chömed en huufe lüüt und mer könnt sich ned. das ganze wird anonym und de reiz isch verlore.
    wenn aber nur es paar hesch und die nur dene lüüt gisch, wo's gfühl hesch, die passed ine, denn bliibts wahrschiinli ehner so familiär wie bis jetzt, au wenns meh lüüt sind.
    nüt degäge, dass mer meh wärded, aber lieber klasse statt masse, oder qualität, statt quantität, oder was es alles no für sprüch git.
    das sind eifach mini gedanke. ich wott do jetzt ned de spielverderber sii. aber ich ha s gfühl mit 2500 stk hettemer sicher gnueg.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... :hä:
    Also irgendwie hät die ussag öppis :grinning_squinting_face: Hani gar nanig so wiit dänkt ehrlichxeit! Wär natürli au e möglichkeit siini Zielgruppe z'erreiche! Wie xehnd das die andere ?

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Zitat

Original von Mercutio
    lieber klasse statt masse, oder qualität, statt quantität

[SIZE=3]Dito[/SIZE]

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Mercutio

hamer das vori grad überleit. irgendwie isch das ned e mol so falsch. wenn die chärtli überall hiileisch, denn so gott will chömed en huufe lüüt und mer könnt sich ned. das ganze wird anonym und de reiz isch verlore.
    wenn aber nur es paar hesch und die nur dene lüüt gisch, wo's gfühl hesch, die passed ine, denn bliibts wahrschiinli ehner so familiär wie bis jetzt, au wenns meh lüüt sind.
    nüt degäge, dass mer meh wärded, aber lieber klasse statt masse, oder qualität, statt quantität, oder was es alles no für sprüch git.
    das sind eifach mini gedanke. ich wott do jetzt ned de spielverderber sii. aber ich ha s gfühl mit 2500 stk hettemer sicher gnueg.

hmm. das esch en gueti ussag. do chani voll zuestemme.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• stimme mit em mercutio überi, klasse statt masse.

@ Spike

Ähm, e Chopper findi würd ned passe fürs Visitecärtli, sind zu speziell.

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Zitat

Original von Biker Boy

[SIZE=3]Dito[/SIZE]

stimmi au zue :))
    also i wär trotzdem für 2500 chärtli..........250 sind eifach zwenig, i het letscht fritig a eim tag sicher 3-5chärtli chöne verteile. und das isch en alass gsi wo überhaupt nünt mit töff ztue gha het.

:smiling_face_with_sunglasses:

• Zitat

Original von :Dark_Force
    nimmt, überleisch's der scho 2mal wem eis gisch. Wänn aber jedä so 100-200 bechunt, leisches au überall ane ohni das mer grad wider nabschtele müend!

Bi füf tussig aber au.. und zweihundert franke vermöged mer scho...oder..??

The World is yours...

• Zitat

Original von Bl4ck_Sh33p

Bi füf tussig aber au.. und zweihundert franke vermöged mer scho...oder..??

Ja aber es wott filicht nöd jedä grad 400 chärtli abneh! Und schlussendlich bliib ICH nachher druff hocke! Also gschiider z'erscht mal 2500 bschtelle, das langet garantiert !!!

Zitat

Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

• Jo bsteue mr doch die 2500...itz müese mr üs "nume" no über z Design einige :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von Vity
    stimme mit em mercutio überi, klasse statt masse.

@ Spike

Ähm, e Chopper findi würd ned passe fürs Visitecärtli, sind zu speziell.

Immer die spezielle lüt :winking_face: :))

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von Spike

das isch es Argumänt. Hochdütsch wär da di einzig Lösig dänk ich mal...

chasch mou eis mache uf hauchtöitsch? zum luege wies würkt? :smiling_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten