Erwischt: Beifahrer ohne Helm und Beifahrer mitgefahren trotz Lernfahrer...Was nun?

  • Hallo zusammen


    Gerade eben wurden mein Freund (Fahrer) und ich (Beifahrerin) von der Polizei angehalten, weil ich (Nicht im Besitz eines Führerausweises) keinen Helm trug. Mein Freund ist noch Lernfahrer, daher dürfte er mich auch noch nicht mitnehmen, da ich ja keinen Führerausweis hab.
    Ausserdem wurde ihm kurz vor dem Geschehnis das L-Schild vom Motorrad abgebrochen, glücklicherweise aber konnte die Polizei noch einige Reste vom Schild erkennen (blaue Ecken)


    Die Polizei gab ihm den Ausweis zurück, nahm alle seine und meine Daten auf und meinte, er würde von ihnen hören und eine Busse oder "was auch immer" bekommen...


    Er fragte sie, ob sie ihm den Ausweis entziehen würden, woraufhin sie ihm sagten: "Das können wir Ihnen nicht versprechen"...


    Kann jemand aus Erfahrung erzählen, was nun passieren könnte?



    Vielen Dank


    Tama

  • Bravo :winking_face: ziemlich dumm gelaufen....... :whistling:
    Die Geschichte mit dem 'L' ist allerdings so alt wie die Bibel und die ist bekanntlich eine schöne Geschichte, nicht mehr und nicht weniger :upside_down_face:
    Die Frage wurde von der gesetzlichen Seite bereits hervorragend beantwortet (E.l.W.), die Polizei wird die Angelegenheit an die zuständige Amtsstelle rapportieren, dort wird über die Höhe der Busse entschieden.
    Entsprechende Kopien gehen an das Amt für Administrativmassnahmen, welches dann eben über vorzunehmende Massnahmen entscheidet.
    Der LA hätte an Ort und Stelle entzogen werden können (ein Kann Artikel), bei der ersten Hürde hattet ihr also bereits Glück :thumbup: Jetzt verbleibt nur Abwarten, wie das AMA entscheiden wird. Mit viel Glück bleibt's bei einer Androhung (welche auch noch was kostet). War aber ziemlich viel auf ein Mal..... das L, ohne Helm, ohne die erforderlichen Ausweise.....
    PS: Die Erfahrung eines Einzelnen hier ist leider nicht massgebend, weil das AMA je nach Leumund mal so oder so entscheidet (entscheiden kann). In den letzten Jahren wurden die Massnahmen leider immer härter, gerade bei Geschwindigkeitsüberschreitungen gibt es jetzt festgelegte Fristen des Mindestentzuges, unabhängig vom Leumund. Kann also jemand jahrelang ohne einen Makel gefahren sein, einmal zu schnell, weg ist der Lappen!
    Aber Kopf hoch, Geschehen ist Geschehen und nicht zu ändern..... alles geht vorüber :wacko:
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Ha au nöd würkli mittleid...


    1. würi als lärnfahrer nie öpert hinedruff näh (ussert dä fahlehrer, wo halt MUESS-.-) und 2. würi nie öpert hinedruff näh wo ich gärn ha (Fründ z.b.), wo kän Helm ufhät! :upside_down_face: Chönntmr das nie verzeihe, wänn er dänn chönnt stärbe wäg dämm ;(


    Verstah eu aso nöd: 1. dass din fründ sich nöd eis schämt, dass din chopf keine me wär, wänn än unfall wür passiere...da frög ich mich aso, obem würkli was ah dir liht, sorry :upside_down_face: will wänn, dä würer wenigschtens dir sin helm gäh, wännr jez halt mal nöd druff chönntet verzichte, dass du hinedruff hocksch oder mit dir eine go poschtä. und ja finds nöd schlau vo dir, hinerdruffzhocke, wännd weisch, dass das nöd erlaubt isch....und din fründ dadurch chönnt dä lärnfahruswis verlüüre...


    Aber ich wott niemert belehre...finde eifach, s'muess dänn niemert go brüele, wänn eine wäg sonnere dummheit um s'läbe chunnt-.- empfinde gar kä mittleid, wänni leider immer wider mal vo so unfäll ghöre :upside_down_face: Und finde au d'Gsetzgebig ächt scheisse, dass Töffchleidig nöd obligatorisch isch...


    aber ebe, möched waser wänd,will das macheder ja sowiso :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • joo, Trikefaher hend au helmpflicht.. aber wenns die verwütsched musch ja nu mit Fr. 40.- rächne..


    i demfall bisch du de wo mich nie grüesst, wenn ich im stringtanga ad fetishparty fahre :fick:

    -=[CARPE NOCTEM]=-


  • Ja scho klar, isches eigeverantwortig... finde aber glich, wännd das zum teil gsehsch, wie gwüssi lüt umefahred...da schellts mich :upside_down_face: naja, oder ich ha wohl eifach zfeschti Mami-Gfühl, dasi dänne dänn aml am liebschte wür hinedri fahre und kappe wäsche :grinning_squinting_face:


    dänn dänki aml halt, ob dänn das däne n%eg närvendi Gsetz.


    Also; Jedem das seine...


    Genau s'gliche wie mit de Raser.. Die wo en lahmi änte überholed wärded blöderwiis grad vo Polizischte aghalte, die wo jenseits vo 100 Kmh umerased wärdet nie verwütscht..


    Aber Grundsätzlich setti sowieso jede Töfffahrer wüsse, das mer nur mit passendi chleidig uf de Bock sitzt.
    Wär meint er müessi mit T-shirt, churze Hose und Turnschueh en Supersportler fahre, wird vo mir au ned grüesst :grinning_squinting_face:


    Appropos; Muess mer ufemene Trike eigentlich au en Helm aleghe? mir isch hüt eine ohni Helm, dafür aber mit Huet entgägecho :xD:


    Ja scho klar, isches eigeverantwortig... finde aber glich, wännd das zum teil gsehsch, wie gwüssi lüt umefahred...da schellts mich :upside_down_face: naja, oder ich ha wohl eifach zfeschti Mami-Gfühl, dasi dänne dänn aml am liebschte wür hinedri fahre und kappe wäsche :grinning_squinting_face:


    dänn dänki aml halt, ob dänn das däne nöd au so weh tuet, wo das verchehrsgsetz schribed...dass die dämm eifach chönnd zueluege,%

    Never give up!

  • also i ha jetzt kei lust gha zum alles dürelese aber hoffentlich krieged ihr beidi ä saftigi buess und werded für 2 johr gsperrt für jeglichi farhzügbewegig!


    sorry ohni helm hinädruff hocke isch sowas vo hirnlos! :confused_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • Und finde au d'Gsetzgebig ächt scheisse, dass Töffchleidig nöd obligatorisch isch...


    Ig nöd :sdagegen: Mir händ da soooooo vieli Gsetz. Dennoch gits immer wider Unfäll und Verletzti wenn nid gar Toti. S vieli Gsezt schränke üs 1. nur ih(Chunt mir ja vor wie im kindergarte:( ) und 2. (Mire Meinig nach) verleitets so vieli dezue nüme s dänke wenn ja alles vorgschribe isch. Und dänke chan dur keis Gsetz vor Wält ersetzt werde. Mal abgseh devo dass ig gern freiwillig s richtige mache. Sind jo schliesslich erwachse und ebe nüme im Kindergarte;)

    Das Universum verengt sich zu einem dünnen Schlauch und die Autos frieren auf der Straße fest. Wenn dich aber richtig der Hafer sticht, dann schaltest du vorher ein paar Mal zurück und ziehst die Gänge voll durch. Ein siegesgewisse Tier wird freudig aufbrüllen und dich dermaßen vorwärtsreißen, daß dir endgültig Hören und Sehen vergeht.