Bin wortwörtli im dunkle gstande/gfahre

• Bin hüt de Fazer Dude go bsueche und mir hend e chlini Tour gmacht...und wo me beidi jede sind Weg hei hend welle fahre, meint er zu mir: "du hesch kei Liecht" Ich denke....das cha ja nöd si....super kei Liecht und es isch scho am idunkle gsi....ich wieder Blitz hei aber es isch echt e Horror Tour gsi....halbe Blind bini bis zur Autobahn gschliche und ded bini ded mitere Lekked mir doch am Arsch stimmig, mit fernliecht gfahre und vo Winti hei isch alles zum Glück belüchtet....Jetzt mussi morn nachem schaffe id Garage....grrrrrrrrrr :böse:

Aber es isch soooo ne schöni Tour gsi....het sich glich glohnt :top2:

• wird am Samstig aber sicher no interessanter :D...falls denn au chasch cho :winking_face:

ha dir denn no wöllä sägä du söllsch eifachd mit Fernliächt fahrä, wenns nid belüüchted ish, aber denn bish scho richtig Kreuzlingä (warum au immer :D) abbogä im Kreisel aber häsch jo selber gmerkt wiä dunkel dass d'Nacht ish :D. Naja zum Glück bisch heil hei cho :winking_face:

• Kenne das vorwiegend vo mine alte 2-Takt-Renner...... alli paar 1000 km e neui Bire isch normal gsi. Nachher jahrelang Rueh, erschtwieder mit de alte 750er Seca.... eifach Voll-Liecht ine und guet isch :grinning_squinting_face:
    Mit minere FJ natürli no gar nie :!:
    Wie au immer, d' Lehr drus isch: Gasch uf wiiti Tour, nimm e Ersatz-Bire mit, brucht kei Platz und isch schnell gwechslet. De Mech söll dir zeige, wie'd dra here chunsch. Bi miinere wär's es Gfummel: An Bode chnünle und vo unde ufe lange uf guet Glück..... :upside_down_face: Han vorsorglich letscht Jahr mal e neui montiert!

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Das känn ich au guet. han das au scho gha nur das mir s'liecht am abig am 10ni kaputt gange isch. (Also nur s'Abbländliecht). Bin den eifach mit em Fernliecht umegfahre isch mir den egal gsie. Isch den aber au nur no 3km gange bis ich de hei gsie bin. Aber bin au froh gsie wo ich heil die Heime gsie bin.
    Gruess Feldi

Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

• wird am Samstig aber sicher no interessanter :D...falls denn au chasch cho :winking_face:

ha dir denn no wöllä sägä du söllsch eifachd mit Fernliächt fahrä, wenns nid belüüchted ish, aber denn bish scho richtig Kreuzlingä (warum au immer :D) abbogä im Kreisel aber häsch jo selber gmerkt wiä dunkel dass d'Nacht ish :D. Naja zum Glück bisch heil hei cho :winking_face:

Navi het mich ded durre gschickt, seg schins schneller :confused_face: bin nach 25 min würkli dihei gsi...und zum erschte mal bini froh gsi, dihei acho si und chönne abstiege vom Töff....vorallem hani schiss ka das mich d'streifehörnli ahaltet, die hätet mir doch nie glaubt das die grad erscht kaputt gange isch :thumbdown:
    Ja am Samschtig bini debi wenn de Eric mir zeiged wo durre oder wenn er nöd chan cho, hoffendlich mis Navi....oder gaht susch no öbbe vo nöchi Effretike Winti as treffe?

• Gasch uf wiiti Tour, nimm e Ersatz-Bire mit, brucht kei Platz und isch schnell gwechslet.

also solang i dä schwiiz blibsch, muasch gar nüt mitneh. Mir händ jo so a schön kompaktes tankstelle/garage-netz, dass überrall es bireli überchumsch, also vom dem herr sicher keis problem. am beste mol informiere was es brucht und wia eric gseit hät mol zualuage, und dänn gohts easy vo allei! :grinning_squinting_face: i ha nur mängisch es problem, dass mini prankene a biz zgross sind zum gaut ad dia einte stellene anezcho! :kissing_face:

• Mis Pfupfi hät au Lampefieber :grinning_squinting_face:

Guet, da cha sie nüt däfür, dass ab und zue s'hinderliecht mal gaht und dänn wider nöd und s'forderliecht gnauso :pinch: S'ganze hanged am Zündschloss :pinch: Bini letschti au mit Schiiwärfer umegfahre, will s'abländliecht schwächer gsi isch als s'Flämmli vonere chärzä... und dänn am nöchschte tag, isch s'abbländliecht wider super gange :grinning_squinting_face: Naja...muss jez dä abkläre, wi tüür das chunnt, sone neus Zündschloss :pinch:

Never give up!