• Und ich armä Siäch muäs verussä schaffä, und döt gits halt kei PC's, aber wenns mer am Weekend mol langwielig isch, isch das ä guäti alternativä :smiling_face_with_sunglasses:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Biker Boy
    Und ich armä Siäch muäs verussä schaffä, und döt gits halt kei PC's, aber wenns mer am Weekend mol langwielig isch, isch das ä guäti alternativä :smiling_face_with_sunglasses:

wenigstens bini nöd dä einzig wo sich de arsch abfrürt bim schaffe verussä... isch na guet zwüsse das ich glichgsinnti han :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von Linkin_P

wenigstens bini nöd dä einzig wo sich de arsch abfrürt bim schaffe verussä... isch na guet zwüsse das ich glichgsinnti han :grinning_squinting_face:

*schlotter* :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von pseudOnat
    Es giht Lüt die schaffet und hocked nöd nume glangwillet vorem PC *fg* :grinning_face_with_smiling_eyes: :winking_face:

Hehe...jo ich nat. normalerwis au...

The World is yours...

• i ha au en pc nume bruch ich dä das d maschine weiss was sie mues mache :grinning_squinting_face:

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• hei sali hei han churz e frag zum drugworld

wie chumich de chlotz vom zuehälter über? de huere siech wot mers gäld ned gäh!

merci für die raschi antwort
    cu Charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...