was haltet ihr davon?
hab mal in einem heft gesehen das man die umbauen lassen kann
link

carbon bremsen
-
Nr11 Rider -
16. November 2004 19:30 -
Erledigt
-
-
Wär no geil, aber chostet sicher än rechtä Bazä.
-
jo ich weiss, ich schenk dirs zu weihnachten
das chönnt ich doch grad e mol a min hobel montiere
-
Ja, zale wirsch das wohl nöd würklich chöne. Zumal ja, wänn'd beläg dune sind, d'schiibe au gwächslet werde mues.
-
Zitat
Original von Pogo
Ja, zale wirsch das wohl nöd würklich chöne. Zumal ja, wänn'd beläg dune sind, d'schiibe au gwächslet werde mues.Ouuu, türrä spass.
Wird sich für so Ottonormalverbrucher wiä mich nöd würcklich lohnä.
Aber geil wärs -
sind vorallem wege gwichtserschparniss baue worde,
legal uf d schtraas chum zuegla, wels au z schnäll heiss wärdet... -
totale blödsinn für uf de strass. entgäge em text uf dere siite isch es eso, dass carbonbrämsschibe e gwüssi temperatur bruched, um "optimal" z verzögere. ( ravi: die dinger müend heiss si, susch brämseds ned. lueg mal bi de formel 1 bim abrämse uf engi böge: sind all vier carbonschibe am glühe!) wenn d schibe chalt isch, brämst sie fascht nix. wenn sie uf betriebstemperatur isch, brämst das teil so brutal, dass 99% vo üs voll überforderet isch... und en sponsor brucht mer definitiv, dass züg isch fascht unbezahlbar. bi minere triumph chasch bi 200 mit zwei finger schwarzi strich mit em vorderrad uf d strass male, die bräms isch für vili au z brutal. wenn verschricksch isch schnell mal überbrämst. drum han i nur immer zwei finger uf de bräms. stahlschibe langed locker
triplegruess
-
jo die sind jo au fürs renne gmacht
aber wär sicher mol lustig die bremse usprobiere.
[Blockierte Grafik: http://www.taunus-biker.de/~mdvp/Brembo/Brembo.jpg]
öppe so heiss werdes
mit nachtlücht effekt .....
nei seich...... -
Zitat
Original von Nr11 Rider
aber wär sicher mol lustig die bremse usprobiere.
jo wennt gärn of de latz flügsch? we de speedtriple gseid hed, wäred mer met dene brämse glaub rächt öberforderet. -
i ha no sone karbon brämsschiibe und ei brämschlotz deheime, isch scho no geil das teil!
abr fürd stross isches nid vüu.. im rennsport bruchesise jo ou nur wenns troche isch, wüusi zfescht würde abchüele im räge..
-
Zitat
Original von Peak
jo wennt gärn of de latz flügsch? we de speedtriple gseid hed, wäred mer met dene brämse glaub rächt öberforderet.ich doch nöd
-
sicher e fetti sach aber ebe ich cha mer ned vorstelle das das im rege guet gaht ....
wür mi interessiere ob die ned vill schneller kaputt gend wie die normale wennde uf d latz flügsch
:mosh:
peace
-
uf d brämsschibe flüge muesch zersch mal anebringe
aber wenn, denn isch es egal, was druf hesch: stahlschiebe verbügts, sind schrott; carbonschibe bräched, sind au schrott...
-
Zitat
Original von speedtriple.ch
uf d brämsschibe flüge muesch zersch mal anebringeaber wenn, denn isch es egal, was druf hesch: stahlschiebe verbügts, sind schrott; carbonschibe bräched, sind au schrott...
jo mir cha den jo zum hei fahre immerno d'füäss abe tue und schlieffe
-
Jo mol vom Design etc. abgseh, hend ihr schomol versuächt verbrenntä Karbon also Cholästoff wo heiss wordä isch irgendwo wegzbringä, do muäsch jo den jedäsmol dä Felgä abmontiärä...
-