Dä Winter isch da....

  • ich wird scho im winter fahre eifach in grenze.... also



    schneee ich chumeee!!


    für irgendepis hani mer ja e enduro kauft und denn e yogurtbecher oder e usgklopfti badwanne
    :smiling_face:

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • huere schwöschter eifach.....
    was machsch de du wen`s di s erschmal uf de laz haut ?
    de töff beäärdige :P?

  • Zitat

    Original von ravi
    was machsch de du wen`s di s erschmal uf de laz haut ?
    de töff beäärdige :P?


    :lol: :auslach:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • aso mech heds au scho umghaue be de ganz letscht wenter au duregfahre


    macht ned sovell muesch eifach ide kurve langsam und ned abeligge denn gots guet


    und muesch luege dsd sie ableisch und ned wärend em fahre umgheisch


    greetz Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • s geilschte isch,dass mer im wald, so ab de 10 am abig, go fahre chan im winter, denn isch eh keis schwein ume.....das chasch ebe im summer ned.
    und irgendwie isches no es heimeligs gfühl nachere tour total abgfrore idi warm schtube inesitze.. :grinning_squinting_face:

  • Also jo ich unterscheidä do Winter und Winter...
    Im Schnee gang ich bestimmt nöd, aber wens mol wieder so än mildä Dezember Tag git mit so 5 - 8° den bin ich sicher unterwägs.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Charlie
    muesch eifach ide kurve langsam und ned abeligge


    Genau drumm fahr ich im Winter nöd. De km-Priis isch eifach zhööch zum die sinnlos abezschpuele *g*.


    Lieber chli umboue demit mer im Früelig grad wider topplet Freud hät wennmer chan goge fahre.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike


    Genau drumm fahr ich im Winter nöd. De km-Priis isch eifach zhööch zum die sinnlos abezschpuele *g*.


    Lieber chli umboue demit mer im Früelig grad wider topplet Freud hät wennmer chan goge fahre.


    genau!!*thumb* söt nur mal na zyt finde um all mini plante umbaute ahzfange... :grinning_squinting_face:


  • Jo aso mit mim 50ger fahri..au... :smiling_face:
    Aber mis baby..blibt schön dihei im Winterschlof...

    The World is yours...

  • iwintere... *brrr* laufe tät de bock wid schissi bi dene temperature, aber ohni grip bringts nix. bi de guete alte aprilia han i das amigs no gmacht, aber mis jetzige grät isch mer chli z schön und vorallem z tüür zum uf e latz flüge... bi halt langsam chli alt :grinning_squinting_face: (drum S3 mit sitzheizig und quattro. esp use und denn gahts au mit em drifte)


    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • Zitat

    Original von speedtriple.ch
    (drum S3 mit sitzheizig und quattro. esp use und denn gahts au mit em drifte)


    hmm. die istellig chond mer doch scho cheibe bekannt vor. zwar ned S3, aber iergend wie ... oder... ned wohr.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • emer die autofahrer!


    nei mues säge de s3 esch es geils gschoss


    i be de vater vo de fründin am bearbeite daser de rs3 chauft wener usechunnt!


    dasch es hammergschoss


    cu Charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...