Dä Winter isch da....

  • Ich han mich gfröget wär alles so "krass" :grinning_squinting_face: isch und dur de winter fahrt mit sim töff? Und wär alles sini Lady in winterschlaf versetzt?


    Also ich fahre nöd durä, dänn: Ein winter gleich 3 summer für de töff.... isch mir eidütig zschad dezue zum uf versalzne strasse zfahre.

  • also ech weis noni genau was ech mache. e ziit lang werd si secher e de garage sto well ech de die änderige mache woni wot. aber wenn s wätter schön esch goni au em wenter of d stross. muesch de töff nochhär nor rechtig ab wäsche.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • iich, isch huere geil dur de schnee heize i de päss....
    saftigi uuusichte e.t.c....
    und was de töff agaht... wenn de 2 jahr am schtuk hebet würs mi wundere... bis jetz hetts amel no keine vo mine möffs bis zum 2te mfk gschafft *g*

  • Zitat

    Original von ravi
    iich, isch huere geil dur de schnee heize i de päss....
    saftigi uuusichte e.t.c....
    und was de töff agaht... wenn de 2 jahr am schtuk hebet würs mi wundere... bis jetz hetts amel no keine vo mine möffs bis zum 2te mfk gschafft *g*


    was machsch dänn du mit dine möffs??? :confused_face: so vo dine pics wot amigs machsch gseht mer scho dass nöd so lang werded läbe...:D aber nur gad bis zum 2te mfk?!!?

  • bin zwar nöd würkli krass aber solag dstrasse frei sind fahri au
    wänns dänn salzig isch wirdi bsundersguet dusche :grinning_squinting_face: de töff meini :grinning_squinting_face:
    nu glaub ächli wärmeri händsche chönnti no bruche
    susch muesi all paar kilometer de motor umarme :winking_face:

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Mol luägä, falls zwüschädurä mol schön isch, nimm ich en bestimmt mol usä.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • link_P... bim offroade und de schtürz e.t.c verbüügt sich de ganz rahme...
    DT hett 3 motore gfrässe innerhalb vo 2 jahr, und den ischsi schlussäntlich ine latärne gfahre *g*

  • nei jetzt im ernscht ich fahr mit mim töffli au de winter dure....immer de arbeitsweg...das goht durab über kiessigi wäg usw. und im winter macht das huere spass...denn chamer so geil slide (ok mi hets au scho uf sack ghaue) aber im winter fahre isch echt funny......


    aber die wo e r1 oder so hend lönd diä glaubs lieber i de garage........isch echli en unterschied :smiling_face: