Woni mis Meitli kauft ha, hät dä alt Bsitzer gnau na dä ein Zündschlüssel für dä Töff gha... Zum Glück hani dä namal chönne nahbstelle und ha somit wider än Ersatz-schlüssel.
Jez hät mini Rebel aber na sones super gschiids Länkschloss, womr dä schlüssel nur cha abnäh, wänn das Schloss bschlosse isch. Dä schlüssel chamr aber nümme nahbstelle, will s'Modäl scho z'alt isch...>.<
Dä Mech hätmr empfolle, dasi dä Länker eifach au tue bschlüsse, wänni dä Töff irgendwo abstelle, nöd dasmer irgend eine dä Länker bschlüsst und dä schlüssel mitnimmt...oder ich lah s'Länkschloss abmontiere, wasi aber nöd wott, wili mini Rebel möglichscht im Orginalzuestand wott lah.
Drumm ja, chamr so schlüssel au eifach go nahmache lah? Und im schlimmschte Fall, chönntmr s'Länkschloss auna abmontiere lah, wänns bschlosse wär? Mir spillt im Hinderchopf halt das Szenario vor: Ich bschlüsse s'Länkschloss, damiti dä Schlüssel cha zum nahmache bringe. Dänn verlür ich oder d'Schlüsselbude dä Schlüssel und dä Länker isch gsperrt...was dänn?x-)
Sorry für mini dämliche Frage...x-D