Äs gaht loooos.....x-)

  • @mädu: :thumbsup: Du sagst es!
    Habe jetzt einen kompletten neuen Satz Avon Roadrider montiert, welcher in der Presse nur mittelmässig abschneidet und in Foren mal gut und mal schlecht bis Unfahrbar beschrieben wird. Als ich dann aber einen Artikel las, dass im Fischereihafen Hamburgs mit eben diesem Avon ein Rennen ausgetragen wurde, dachte ich mir 'so schlecht kann er ja nicht sein'. Bin jetzt die ersten 100 km damit gefahren und bemerke gar nichts Nachteiliges (okay, noch nicht auf der zweitletzten Rille gefahren.....), er braucht lediglich länger, bis er warmgefahren ist.
    Und bei Nässe gilt bei mir eh 'Vorsicht' :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Jap,verschrocke bini...grad wider tätsch-wach gsi :grinning_squinting_face: ja dänke dasi bi däne 30kmh dä töff na hett chönne uffange, ihdämm dasi eifach s'bei an bode gstellt hett :confused_face: Aber hoffe, has s'nöchschtmal chli besser im griff :grinning_squinting_face: :whistling:

    Never give up!

  • Das ist das Titelbilld zum Buch....Buchtitel: Never Give up Untertitel...mein Weg mit meiner Rebel...Copyright: by Nemi :grinning_squinting_face:


    hihi..ja ha dänkt, da zeiged sich all, wie's uf ihrne töff hocked...oder als chätzli, gäll Wipeout :winking_face: :grinning_squinting_face: Also hani gfunde, stell jez au mal äs ahständigs Bild ie :grinning_squinting_face: :smiling_face_with_sunglasses:


    Aber s'Pfupfi gseht vo vorne abartig dünn us...gseht hja fasch us, als bricht sie jede momänt under mir zämme :grinning_squinting_face: ma gucke, obi glich na äs föteli vode Siite nimme, det gseht sie mächtig us :thumbsup: :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Dä Titel däffi jez aber scho nümme näh, will du jez d'Rächt anem häsch :pinch: :winking_face:

    Never give up!

  • Da Du ja schon einige Kilometer rumgefahren bist, denke ich nicht, dass es die Silikonschicht ist..... vielmehr werden die Reifen bei der gefahrenen Geschwindigkeit (!?) nicht richtig warm :winking_face: :face_with_tongue:
    Dieser leidigen Schicht entledigten sich meine Kumpels früher wie folgt (da hatte ja noch jedes Motorrad einen Hauptständer):
    Aufbocken, Motor starten, 1. Gang einlegen und das Hinterrad drehen lassen.... nun Schleifpapier in die Hand und schön über den drehenden Reifen damit...... innert einer Minute ist der Mist weg :thumbup:
    Am Vorderrad halt konventionell das Rad von Hand drehen, hierfür aber ist dieser ja auch viel schmäler.....
    Gruss und toi toi toi..... wäre wirklich ein Buch wert, Deine Geschichten :grinning_squinting_face:


    Ja, so wirds gsi si...isch alles ihgfrorä gsi, so wie ich wi uf rohä Eier gfahre bi :grinning_squinting_face: Hamr hüt wider richtig müsse müeh gäh, dasi kei angscht me muss ha, will alles wider troche isch... :grinning_squinting_face:


    Ne ich dänke, die schicht sött sicher scho wäg si...ha jez scho über 350km mitere gmacht mit dä neue Finkli... :grinning_face_with_smiling_eyes: Aber din Tipp isch nöd schlächt, nur dass ich nur än Sitäständer ha :grinning_squinting_face: Trotzdämm danke :smiling_face:

    Never give up!

  • Sodäli...hüt morgä hämrs welle wüsse :smiling_face_with_sunglasses: Pfupfi und ich sind zu grosse Tate ufbroche und mitenand zur Arbet gfahre...oder sowas ähnlichs :grinning_squinting_face:


    morgä am halbi 7ni schön all Nachbere gweckt und müsse feststelle, dass s'Ührli ah minere Pfupfi ä 4telstund hinedrii gaht... haha:D Also hämr eus umso motivierter under dä hektisch Bruefsverchehr gschmischlät :grinning_squinting_face: Und schomal all Büezer, wo mit ihrne Garetteautos underwägs gsi sind, chli gnärvt, willmr ide 80er Zone nöd 100 gfahre sind...wiso händ die nur all sonen stress, zur arbet z'cho? :grinning_face_with_smiling_eyes: Pfupfi und ich händ eus aber nöd lah stresse, im Gägeteil, händ dä Sunneufgang ahglueged und Highway to Hell gsungä (wämmr scho nöd sött Musig losä :grinning_squinting_face: ) Muss aso säge, s'Pfupfi git än super DJ ab :grinning_squinting_face:


    Isch eigetli guet gange, nur sind mini Händ scho bald nümm z'gspüre gsi (die Läderhändschli sind glaub doch vonnere sehr dünne chueh..)


    Vor Gibswil häts am bode ä Brämsspur gha...also zumindescht hani gmeint, seg eini gsi und ha sie also nöd gross beachtet und fahre drüberd ie...jez isch das aber sone tööfi brämsspur gsi, dassmr scho fasch spurrille hett müsse säge :upside_down_face: Pfupfi wider chli grutscht und ich mich schowider ah minere Beärdigung gseh :pinch: isch aber dänn doch nüt schlimmers passiert - eimal meh.


    Ja und dänn z'Rüti bid Bude ahcho und welle s'Pfupfi s'chiiswägli duruf schiebe, dasi sie schön näbedem Veloständer cha platziere...


    nur schieb mal 150kg zuerscht über än 8cm Randstei und nachher äs knapp 1m breits chiiswägli duruf :grinning_squinting_face: Bi also schier verzwiiflät:lol: Sones Morgetraining hani au nanie gha...läck bobby :grinning_squinting_face: Dänn äntli dobe ahcho, bschlüssi alles schön ab und wott is gschäft ie...Länkschlossschlüssel scho nümme ide hand gha ;( :upside_down_face: 8| Bini fasch namal gstorbe...wo isch jez dä huere schlüssel???? 8| namal alles abgsuecht und huiii zum glück gfunde, än Meter näbed dä Pfupfi im Chiis...uff :thumbsup: ha scho min undergang gseh cho :grinning_squinting_face:


    Jaja und jez staht sie da und wartet uf mich :love: Gangere immerwider mal go zuewinke :love: Und ich machmr jez na 5 Stund drüber Gedanke/Sorge, wieni sie wider das Chiiswägli durabbringe :pinch: Hoffentli bringi das irgendwie häre...will s'Träge hani hüt morge scho nöd gschafft :grinning_squinting_face: Bi ja gspanne... :pinch:


    Aber all händ mega freud annere :love: sind all go fröge cho, ob das mini isch und dass sie uuu mega schön isch :love: hihi guet hani sie abbschlosse :grinning_squinting_face: MEINS!! Aber has doch gwüsst, mini Pfupfi wird vode Mänschheit gliebt! :grinning_squinting_face: :love:


    Ich hoffe jez eifach, dasses hüt abig mit dämm dumme chiis wider gaht undi evt d'Chefin nacheme geeignete Plätzli cha fröge, wo mini Pfupfi däff uf mich warte. Ma gucke. Und dass dä Heiwäg chli entspannter wird :pinch:

    Never give up!

  • :gutenmorgen:


    Das mitem Singe ufem Töff känni, machi au immer gärn :smiling_face:


    Isch suscht so monoton uf dä Autobahn :smiling_face:


    Und vo wäge Händsche: Jetzt chaschder mal vorstelle wie ich jede Tag uf dä Autobahn liidä ohni Händsche :face_with_tongue:
    Vorallem Gester wos grägnet hett - schmääääärrrzeeeeeeee X(


    Wenn in Rüti schaffsch sinnmer ja fascht Nachbere, bin im Moment in Wald :hutab:


    Gruess
    Ivan :police:

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Zitat Nemi
    ......'nur schieb mal 150kg zuerscht über än 8cm Randstei und nachher äs knapp 1m breits chiiswägli duruf'.....



    Han da en tolle Vorschlag :grinning_squinting_face: schiebsch mal mini FJ mit ihrne 260 kg das Chiiswägli ufe, dänn sind die 150 kilööli vom Pfupfi nüd meh :face_with_tongue:
    Schön z'gseh, das so richtig Freud häsch :thumbup: und in Sache Händsche: WAS HAN ICH DIR G'SAIT???? Richtige Händsche söllsch näh :!:
    Sind nöd in California mit 40 Grad im Schatte......tztztz die Fraue wänd eifach nöd zuelose, wänn en alte Haas öpis sait..... :whistling:
    Grues Eric :face_with_tongue:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos


  • Hihi isch würkli luschtig...vorallem ghört di eh niemert, was bi mim Chatzegejammere na guet isch bzw. wännd zwar gärn singsch s'aber überhaupt nöd im griff häsch :grinning_squinting_face:


    Ohni händschä? 8| auaaa :pinch: da chadi aber nöd würkli bemitleide :winking_face: :grinning_squinting_face:


    Hehe, ja, weiss wo du diheime bisch :winking_face: und usgangs Wald immer die huere mörderkurve ah dämm steile hang :pinch: ich sägere jez Ivan-Kurvä :grinning_squinting_face:


    glg

    Never give up!

  • Han da en tolle Vorschlag :grinning_squinting_face: schiebsch mal mini FJ mit ihrne 260 kg das Chiiswägli ufe, dänn sind die 150 kilööli vom Pfupfi nüd meh :face_with_tongue:
    Schön z'gseh, das so richtig Freud häsch :thumbup: und in Sache Händsche: WAS HAN ICH DIR G'SAIT???? Richtige Händsche söllsch näh :!:
    Sind nöd in California mit 40 Grad im Schatte......tztztz die Fraue wänd eifach nöd zuelose, wänn en alte Haas öpis sait..... :whistling:
    Grues Eric :face_with_tongue:

    lalalaaaa...ich weiss, mini Pfupfi isch ä schlanks Flüügegwicht, trotzdämm hät sie mis härz schwär eroberet :love: wott das verhältnis trotzdämm mal gseh, ob du dini na det uebracht hettisch mit dinere manneschraft :grinning_squinting_face: :winking_face: drumm... pssst :grinning_squinting_face:


    Was, mini händsche sind super :grinning_face_with_smiling_eyes: wür susch nütme a taschtsinn ha, wänni so dicki boxhändsche ahhett...wott doch mis Pfupfi na gspüüre, wänni sie ahlang :love: :grinning_squinting_face: aber ja, sind scho eher Summerhändschä... :pinch: Ma gucke, villicht tueni mr dä doch nachli was gfüetereters zue, fallsmi im Winter aumal juckt zum ä rundi go traie :grinning_face_with_smiling_eyes:


    und ich lose immer uf dich, eric...setztes villicht eifach chli andersch um :winking_face: :grinning_squinting_face:


    glg

    Never give up!

  • Hey Nemi, wie wär es mit ufe fahre, statt stosse? :grinning_squinting_face:

    Hey Chätzli, wott ja mal gseh, wie du det uefahrsch und um dir scharfi rächtskurve ume zum veloständer ane, dä chasch wider go schnurlä cho...krauli di villicht sogar als belohnig im Nacke und gibdr äs schäleli milch :grinning_squinting_face: :winking_face:

    Never give up!

  • Pufpi hät bis am 4tel ab 6si brav vordä tüüre uf mich gwartet...scho dänkt, ich müss dä zug näh, wills si ahgschisse hät, aber nei, die Honda Rebels sind so treui Wesä :love: Und klaut is si mr au nöd wordä..hamr scho sorge gmacht :pinch:


    Also hani sie wider gsattlät und das verdammte Chiiswägli abemanövriert :grinning_squinting_face: haha sind mir wider dumm ahglueget wordä :whistling: :pinch: dä hät sis also grad chli welle wüsse, aber dä parkplatz unedra isch zum glück scho läär gsi, hani si also gah lah :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Heiwäg isch sowit guet gange und abstärbe tuet si mr jez definitiv nümm :love: ich ha sie zähmt! :grinning_squinting_face: oder mini kuppligs-phobie überwundä :whistling: :grinning_squinting_face: hihi und sie isch so härzig im 1. und im 2. Gang: Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip :grinning_squinting_face: und bim schalte hät sie immer än so än langsame momänt, bis dä nöchscht gang dine isch, dass hinedra wider all umespinnäd :grinning_squinting_face: aber ich schaffe dra, mis schalte zverschnällere :pinch:


    Und mini Kurve und Blicktechnik laht auna sehr z'wünsche übrig :pinch: zweimal fasch gradus gfahre... eimal hani amene Challenger müsse nahäuge und bim andere mal hani gmeint, bis zudä kurve ane gächs doch na viiiiiil länger und PÄNG isch sie scho da gsi... :pinch: und bim dritte mal hetti däne hübsche Chuäli und d'rössli, wos da zu hauf im Tösstal hät, nöd sölle bim weidä zueluege... :pinch:
    Und irgendwie hangtmr dä verrägneti sunntig na nache...hami fasch nöd traut id kurve zligge :upside_down_face: oder schowider gmeint, woni än zebrastreife verwütscht ha, jez rüerts mi :pinch:


    Aber im grosse und ganze bini doch zfride :smiling_face:


    und am Bahnübergang in Saland häts wägem Tschutschu namal än längere stop gäh...ich wächslä in neutrale und lah sie laufä... (jaja mussmr abgwöhne, sie abzstelle)..da schmöckts ufeimal huere verschmörzälät :grinning_squinting_face: ich so "scheisse, was isch jez los"...hihi häts ufm motor sones Beeri vom Baum, wo vorem gschäft staht, gha :grinning_squinting_face: das wär glaub meh als gedünschtet gsi...hät sogar fäde zoge, wonis wäggschupft ha :grinning_squinting_face: Mein Pfupfi ist auch ein Grill :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • Scho ganz geil was du da i dim Blog so schriebsch.
    Aber ich gseh scho du wirsch immer besser uf dim Töff. Wünsch dir witer hin viel erfolg und e wunderbari Zit bis zum nächste Itrag.
    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:


  • Hihi isch würkli luschtig...vorallem ghört di eh niemert, was bi mim Chatzegejammere na guet isch bzw. wännd zwar gärn singsch s'aber überhaupt nöd im griff häsch :grinning_squinting_face:


    Peinlich isch gsii, woni ma mit mim Schatz mitem Töff in Züri gsii bin, ufem Heiwäg uf dä A53 hani mi in Sichherheit gwieget wägem Fahrtwind und luut drufflosgjolet. Sie hett Alles ghört :grinning_squinting_face:


    Ohni händschä? 8| auaaa :pinch: da chadi aber nöd würkli bemitleide :winking_face: :grinning_squinting_face:


    Du ich han gad e Rächnig vo dä Chrankekasse bechoo, wommi schier zu dä Schueh us glüpft hett, jetzt bruuchi die Chole im Moment gad echt noimeds anderscht. Chaufmer dänn uf nöchscht Saison schlaui Chleider, wird ja bald wieder iigwinteret.


    Hehe, ja, weiss wo du diheime bisch :winking_face:


    Echt? Ich bin immer chli noimeds andersch, hett in letschter Ziit no öppe gwächslet...


    und usgangs Wald immer die huere mörderkurve ah dämm steile hang :pinch: ich sägere jez Ivan-Kurvä :grinning_squinting_face:


    Jo das passt, i dere Kurve überholi immer d Autos wenni mal wieder z schpaat uufgstandä bin (jede Tag also).


    No 5h bisi mi wieder chan uf dä Töff schwingä :frowning_face:


    Gruess
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Scho ganz geil was du da i dim Blog so schriebsch.
    Aber ich gseh scho du wirsch immer besser uf dim Töff. Wünsch dir witer hin viel erfolg und e wunderbari Zit bis zum nächste Itrag.
    Gruess Feldi


    Danke Feldi :smiling_face: Ich hoffä, s'forum langwiilet sich nani dra oder närvt sich ab mir "ou nee, cha sie nöd äntli ufhöre!! :upside_down_face: " :grinning_squinting_face:


    Ja äs chunnt langsam aber sicher...freumi nurscho jedes mal, wänni ohni grösseri zwüschefäll wider ah eim stuck diheime ahchume :grinning_squinting_face: :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Danke das wünsch ich dir au :smiling_face:


    glg

    Never give up!