Äs gaht loooos.....x-)

• Ich säge nur eis: Namal danke a dini Eltere, dass's dich git Wipeout! :thumbsup: Ich schlüss mich dir nur ah. Ha au niemert welle beleidige.

Aber ich ha mis Bike weder uf youtube na susch irgendwo gseh...hami bis 17ni gar nöd däfür intressiert, aber dänn sone Rebel am Bahnhof stah gseh und eifach nöd chönne dra verbii laufe...det is also bi mir passiert. Bi dänn sicher eimal ide wuche ä station früener usgstige, dasi si eifach chli ha chönne go ahluege :grinning_squinting_face: Ja, dete is losgange und für mich isch eifach klar gsi, so eini oder keini. Für mich isch än Ränntöff vo dämm här gar nie i frag cho...

aber ebe, ich säg jez nütme däzue, nöd dass sich wider öpert verletzt fühlt...und susch münders halt säge, wänni is chopperforum söll wächslä...isch amigs nöd eifach imfall, wänn da all sone rännmaschine händ und ich anschinend di einzig miteme chopperli bin :grinning_squinting_face:

Und mini Lady hät au ä seel! :grinning_squinting_face: Rede immer mitere währedem fahre und sägere hoi und tschau und ha di lieb, wänni sie id Garage stelle oder usenimme oder dass sie sich hüt bitte chli benäh söll :grinning_squinting_face: chunnt ä kurvä, sägi ihre "Langsam Pfupfi, da gahts dä durab :grinning_squinting_face: " oder dänn streichli si, wänn sie wider mal hät müsse im 2. oder 3. Gang mitmr hät müsse ahfahre :pinch: :grinning_squinting_face:
    Söttmr jez peinlich si, aber falltmr irgendwie nöd schwär däzue z'stah, dass sie für mich vill meh als än töff isch :smiling_face: :love:

Never give up!

• Fahrstund Nr. hani jez hinder mir... und....

Min Fahrlehrer isch usem auto gstige und hätmr d'hand gschüttlät bim gratuliere :grinning_squinting_face: Er seg mega STOLZ uf mich, heg das also super gmacht, hetter jez nie im Läbe dänkt :grinning_squinting_face:
    Huuu, und sowas vomene Mänsch, wo nöd mit Lob um sich wirft, hätmi also au grad chli ufgmunteret :smiling_face: Er hät gmeint, seg jez also bereit für dä Grundkurs!!! :thumbsup: Söll vo jez ah mitere go schaffä, dasi nachli cha üebe, aber dä bini würkli bereit, am 10. Sept chani cho :smiling_face:

Huiii...bii mega happy :smiling_face: Au ischer hüt mega ahständig zumr gsi. hät au am ahfang gseit, daser mirs früehzitig seit, wänni muss abbüge, nöd dass's wider än abstächer is Fäld use git...ha s'gfühl er häts ihgseh, daser da würkli chli vill erlaubt hät. Aber er hätmr mis Garage-Toor göölet, da isch das schnäll verzeit gsi :grinning_squinting_face: hihi :grinning_squinting_face:

Hüt ischer im auto hinder mir härgfahre, ich mitem funk im ohr. Isch ahgnähmr gsi so, au willer hüt mal vill entspannter gsi isch, hät guet ta.
    Sind s'Tösstal durab und dänn zur Kyburg ue. Hammer gsi, gnau wo d'Sunne undergange isch :grinning_squinting_face: und dänn dete wider durab und über Wildberg dänn hei.

D'Kurve bide Kyburg sind eigetli guet gange ussert eini isch huere äng gsi und dä chunnt grad na äs auto obe abe... hani grad chli än schreckmomänt gha..isch aber sinnlos gsi, da ich schön ide spur gsi bi :grinning_squinting_face:

Fazit also: Super stund gsi, mal än ahgnähme fahrlehrer, wo eim sogar mal lobt :grinning_squinting_face: richtige ufsteller vom Abig isch die stund gsi! :smiling_face: Und freumi drüber, dases mit minere Lady immer besser gaht, isch ä super sweets Meitli, wür sie am liebschte mit übere näh, wänni d'Route 66 gah go abfahre :love:

Never give up!

• @ Wipeout

:winking_face:

Ja s'Ghostrider-Phänomen das känni au :grinning_squinting_face: Guet ich ha vo ahfang ah immer s'gfühl gha, min töff erwacht zum läbe, wänni sie usdä garage schieb....finds eifach härzig, wämr dra glaubt, dass sin töff än eigne charakter hät und nöd eifach än motor mit 2 redli isch...aber ja, fraue bauet ja na eher so ä Beziehig zumene gägestand (Schueh z.B.!) uf, als manne, vo dämm här :grinning_squinting_face:

hehe, ja das machi aml au, tank tätschlä, hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ebe, drumm wotti eigetli au im Forum bliibe...hamrs eifach wäg däre usernandersetzig mitem andere churz überleit gha:S

Kuul, wo machsch dä Grundkurs? Ich hanem am 10. Sept. bi l-stop z'wetzikä...hoffä das chunnt güet :pinch: chaschmr ja dä schochli verzelle, was alles chunnt, dasi zude "Naturtalänt" ghöre, wänni dänn gange, wili scho nächtelang ha chönne go üebe :grinning_squinting_face: Machmi susch glaub sicher mega lächerlich :pinch: Muesch du au 12 Stund mache? :pinch:

Oach, durehebe, chasch ja glih wider fahrä :winking_face: :smiling_face:

Ja wänni bis dänn im Lotto gwunne ha, nimmi sie sicher mit und fahre d'66 grad 10mal ab :grinning_squinting_face: Aber jez, ne 3000.- ällei fürdä Transport, das tuemer nöd ah :grinning_squinting_face: Dä mieti au was, wänni däne bin. Aber wär halt scho kuul wänn d'Pfupfi nach 22 Jahr wider mal ih ihrem heimatland chönnti si :love: Naja, ich dänke sie wirdmr das verzeihe, dasi ohni sie dänn übere gange und na miteme andere Töff fremdgah :grinning_squinting_face: :upside_down_face:

Never give up!

• a wänni bis dänn im Lotto gwunne ha, nimmi sie sicher mit und fahre d'66 grad 10mal ab :grinning_squinting_face: Aber jez, ne 3000.- ällei fürdä Transport, das tuemer nöd ah :grinning_squinting_face: Dä mieti au was, wänni däne bin. Aber wär halt scho kuul wänn d'Pfupfi nach 22 Jahr wider mal ih ihrem heimatland chönnti si :love: Naja, ich dänke sie wirdmr das verzeihe, dasi ohni sie dänn übere gange und na miteme andere Töff fremdgah :grinning_squinting_face: :upside_down_face:

Isch Honda amerikanisch?!? :öm: 8-)

• haha das weissi dänk au :grinning_squinting_face: aber ebe, mini 250er seg vorallem id USA exportiert worde...drumm "Heimatland" :pinch:

Never give up!

• Nemi lässt nichts gegen ihre geliebte REBEL zu :grinning_squinting_face:
    Noch kurz von wegen 'mit der Rebel wäre man schlecht bei der Prüfung oder Fahrkursen....' :confused_face: Habe da - nun ganz im Sinne von Nemi - was gefunden, was ihr / Dir Freude bereiten wird:
    Zitat aus 'Best Beginner Motorcycles' (Englisch, aber einfach zu verstehen):

The Honda Rebel 250 is the perfect bike for you if you prefer more of a cruiser style motorcycle instead of a sportbike like the Kawasaki Ninja 250. It is light weight and very easy to handle, plus its relaxed riding position allows you to cruise around all day in comfort. The Honda rebel is powered by an air cooled 234cc V-twin engine, this engine has been around for decades and the engineers at honda have perfected every inch of it. Unfortunately since this engine design has been around, it may look a little bit dated, which can be a plus or a minus depending on your perspective.

All in all i think this motorcycle is really nice, it is one of the bikes I learned on while taking my Motorcycle Safety Foundation course, in fact it was frequently one of the most saught after bikes for its ease of use and wide power band. Its very manueverable when negotiating low speed turns, and is great when crusing down the highway leaning into big sweepers. When all is said and done I thin kthis motorcycle is one of the best you can get if you are looking for a cruiser style, reliable, fuel efficient beginner

Du siehst, Nemi, die Karten stehen gar nicht so schlecht :smiling_face_with_sunglasses:
    Gruss Eric

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Wenigschtens mir 2 verstönd was ich mit "Heimatland" gmeint ha. Danke Wipeout :love:

Oooh, das isch intressant :thumbsup: Singende Töff, findi güet! :thumbsup: Chumi gärn mal äs Konzärt go losä :smiling_face: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hihi bausch sone laschtwage-huupi ie...weisch wie tuets :grinning_squinting_face: :thumbsup:

Vill spass na uf dinere planlose tour :winking_face:

Never give up!

• HA! Has doch gseit!!!!!!!! :love: s'Bescht uf däre Wält :thumbsup: Danke Eric für dini Understützig :winking_face: mega liäääb vo dir :grinning_squinting_face: uuuh...Ufsteller vom Tag :grinning_face_with_smiling_eyes: Machign has been around, it may look a little bit dated, which can be a plus or a minus depen

Never give up!