Äs gaht loooos.....x-)

  • Probier mal während em zuefahrä uf e Chrüzig abeschaltä, denn bremsets vo ellei. Sparsch dezue no Bremsbeläg und -schiebe.


    Eifach nöd z fescht abeschaltä, immer Gang für Gang. Wennder dänn sicher bisch, chasch au zwei Gäng abeschaltä.


    Wenn e so uf e Chrüzig/Chreisel/Ample zuerollsch, bisch immer im ideale Gang und chasch gad wieder losfahrä wenns möglich isch.


    Uf dä Autobahn chasch denn au hervorragend mitem Luftwiderstand brämse, mach ich immer so. Wenns vo 120 uf 100 und denn uf 80 gaht, eifach grad häresitze, Bei abwinkle und mer brämset hervorragend ab.


    P.S.: Wohne im Moment ziemli nöch bi Dir, in Wald ZH. In Wald isch übrigens das Weekend au Chilbi.


    Viel Spass
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!


  • Ja das mitem Gang für Gang abeschalte und däbi Kupplig immer zwüsched ine wider chli loslah, gaht bi mir auna mega stotternd.. bzw. dä wäg bis zum ahhalte isch däfür immer z'churz bi mir :grinning_squinting_face: dä chunnts meischtens so use, dasi na irgend im 2. Gang bi oder gar kän plan ha, ih wellem gang dasi jez bi und dänn die ziit wonni still stah grad wider z'churz isch, dä neutrali zsueche... :pinch: ode dänn bini im 1. und wott dä hebel immerna abetrucke, däbi chönntien dä eifach siilah :grinning_squinting_face:
    Am beschtä wär, ich wür immer im 1. gang fahre, dä gäbts glaub nurna halb so vill hässigi lüt i minere nöchi :grinning_squinting_face: aber ich weiss, dä chönntimr au grad so guet äs töffli zuetue :pinch: :grinning_squinting_face: Aber äs chunnt alles langsam...hoffi :upside_down_face:


    Ja ha was gseh vom Zügli us...sind am ufstelle gsi :grinning_squinting_face: Tutschi-Bahn!!! :grinning_squinting_face: :thumbsup: :love: Mussmr wider mal äs Schlüüdertrauma go holä!! :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • *Räusper* Muss morn zu mim Mech uf Bauma :upside_down_face:
    di vordere Brämschlötz wärded langsam gföhrlich, s'hinderliecht hät dä geischt ufgäh und min Ersatzschlüssel sötti aumal go holä :pinch:


    Ich ha zwei Problem, womr morn wärded s'läbe schwär mache :upside_down_face:


    1. In Turbethal tüents d'Strasse erneuerä, also hät äs paar Rotliechter umestah...ha ghofft sie wärded bis hüt abig färtig, isch aber nüt gsi :upside_down_face:


    und 2. Sött Rägne morn.... :love: 8| Ich weiss nur, dassmr bi räge umbedingt ade Strassebemalig sött uswiche...me aber eigetli nöd :pinch: Naja, ussert villicht, dass morn wider eini mit 30kmh wird underwägs si und dä Töff wird um d'Kurve ume schiebe... :upside_down_face: Mis Meitli hät na neui Finke druff, wo dä mech gseit hät, söll ufpasse, die rutsched na gärn, wänns neu sind...also isch mis Stäberisiko morn generell schomal erhöht...und mit nasser fahrbahn na däzue? Mis Toodesurteil?? :pinch:


    Also: Wie überläbi das morn, wänns tatsächli abeläärt, wänni muess gah am halbi 11i? 8| Villicht hät ja wär paar survival Tipps für nassi Fahrbahne :upside_down_face:


    Ou mann...das git wider ä schlaflosi nacht :pinch:

    Never give up!

  • aso i leg dä 1. Gang nur denn ii, wenn:


    -Ich weiss, dass aafahrä muess Bsp. rolle mit 2. Gang churz vor d'chrüüzig, oder was au immer, kupplig ziäh (bin immerno am rollä), 1.Gang iileggä und kupplig zogä lah (ca. 2-4m vorm abstah, wenn i muess), bis i wieder aafahrä. denn wieder schliifä lah und wiiter gads :winking_face:


    -wenns langsam umd Kurvä gaht und dä motor im 2. nümä mag (eifachd eis wiiter abäschaltä)


    -wenn i dä Töff abstell (ganz wichtig zum wägrollä verhindärä!)


    -wenn i chli aageh wott, wenn grad so viel lüüt dussä hockät adä Bar und zu mir gaffäd :grinning_squinting_face: (warum au immer :face_with_tongue: wahrschinli dänkäts: Was ish da nur für än Dubel!?!? nödmol än richtigä uuspuff hät dä!!! :D)


    I ha am aafang au sho mega früäh abbrämst und abägschaltä vor dä chrüüzig will i nid so richtig ha chönnä iischätzä, wiä lang i zum abbrämsä bruuch :grinning_squinting_face: passiert mir au hüt no ab und zue ABER denn dueni, wenn i no än z'Hochä gang drin ha ( will d'aahaltestrcki zum schaltä z'churz ish) halt eifachd alles abäschaltä bis zu däm Gang, wo ich bruuchä (ohni iikupplä, eifachd alläs duräschaltä) :winking_face:


    ööhm :hmmz: ja da wärs öppä...

  • nid dä Kopf drüber zerbrächä! denn fahrsch halt 30km/h. Fragsch dä Wai do im Forum wiä ich umd kurvä "gschlichä" (sind 50-60km/h statt 80 xi) bi wos ufm stoss mol so richtig abägläärt hät (ish aber würkli schlimm xi döt, häsch mega Rägäschicht gha wos wasser nid abglöffä ish :thinking_face: und döt sölli mit 80 durädonnärä?! NEEEEE hani mi nid traut, bi ja nid läbäsmuäd :D) Fahrsch das, wo du dir zuätrausch und du denksch, da wär dä Verhältnis aapasst für dich :winking_face:


    Jo eifachd alli Markiärigä vermeidä, Handy nid vergässä mitneh (weish ja niä!), Rägäschutz sicher au mitneh (au falls no nid rägnä sött, d'wulchä aber gladä uusxänd), kasch jo au ä Signalpistolä mitneh falls dä Hügel duraab gheisch :grinning_squinting_face: (nei Spass :smiling_face_with_sunglasses: ).... jo öppä da

  • Hihi, di ganz nacht häst dunneret und gschiffed, was's hät welle und hüt morge 10.30 d'strasse troche und d'rotliechter händ sich ih luft ufglöst :thumbsup: :grinning_squinting_face: Ha glaub nanie sones Glück uf eimal gha i mim läbe! :smiling_face_with_sunglasses:


    Gyrebadchrüzig isch dasmal besser gange (nix abgstorbe)...bis uf wila au ok und dänn dete umdä rank und dete staht än traktor, sinds am Papier ufsammlä :pinch: phaha...ich im 5gang (glaub) riiss än stop, d'kollone löst sich ganu dänn wider uf, traktor fahrt wäg, Nemi blibt stah :upside_down_face: s'Altbekannte spiili wider losgange, Töff ahlah, 1. Gang go sueche und wider schier verzwiiflät däbi :upside_down_face: isch aber dä gange :grinning_squinting_face:
    Witer dur bauma dure, wo all ohni luege eifach überd strass ränned...schöni Bräms und Schaltüebig gsi :pinch: Und schliesslich heil bidä Honda Garage z'Bauma ahcho! Hei bin ich stolz gsi :grinning_squinting_face:


    s'Rückliecht wi vo geischterhand plötzli wider gange, ich dumm dete gstande :pinch: Mech hät d'brämschlütz usgwächslät, isch go probefahre und wo ich wott gah: Brämsliecht gaht wider nöd! HA!! Has doch gseit!! :grinning_squinting_face: Mech nimmt sie namal id wärchstatt ie und märkt, dass das ganze am zündschloss liiht :pinch: Söttmr mal uswächslä...hät irgend än Wackelkontakt :pinch: Aber er häts chönne behebe, vorübergehend zumindescht :pinch: Naja, machi dänn im Früelig...für das Jahr hani gnueg Gäld in Töff gsteckt :grinning_squinting_face:


    Und dänn isch na eini go Striit sueche cho, woni uf mini Lady gwartet ha vordä Garage :upside_down_face: Mingia..gwüssi lüt hettet eifach sölle verhüetet wärdä :thumbdown: "Was isch das füren Töff???" "ä Honda Rebel 250er :love: " "Ahaa, und mit däre wotsch ad Prüefig??" "Mit was susch?" "Tue dr än Ränntöff zue, ha dazumal au ä Rebel gha, isch än seich mit däne!! Überhaupt nöd wändig, chasch nöd bruuche!" "Tja, ha z'churzi bei füren Ränntöff und ha au nanie eine welle! -.-" "Ja aber mit dim chunnsch nie durd Prüefig!" "Bitte???" "Nei, das chasch vergässe! Musch sonen liechtä näh, wi dä da äne!" Boa mann, wi chamr so fräch si?? Gah also au nöd eifach dä Töff vo öperem anderem go färtig mache! Chamrem ja grad so guet "Arschloch" is gsicht säge...hei, als wär s'ganze än huere Konkurränz-Kampf! Däff doch wohl fahre was ich wott und was mir gfallt X(
    Naja ha sie stahglah und bi zum Mech id Wärchstatt go zueluege. Mussmr wohl nöd überall und immer ahlosä, was ah mim Töff nöd guet isch!!! :cursing: Und falls sich dänn bim Grundkurs würkli wür usestelle, dass bögli und 8i fahre schwär isch mitere, chani dä wohl immerna luege...aber git villicht au lüt, wo das miteme chopper härebringed! :böse:


    So, gnueg ufgregt, hauptsach mis meitli fahrt wider. Heiwäg isch au guet gange, aber isch dä go rägne cho...isch aber nöd so schlimm gsi :smiling_face: Abgstorbe is sie mr dasmal au nöd :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Gaht also immer chli besser und bechume immer meh freud ah minere ober geile schöne und beschte Honda Rebel, än Chopper!!! Ja genau!! Und stolz druff!! :love: :smiling_face:

    Never give up!

  • @ Nemi Ech ha dini Biiträg do ez länger nömme gläse aber wie gsehts jetz us? hesch dini erste Kilometer scho gmacht ond wie eschs gange?

    :troll: Legenbär

  • @ Nemi Ech ha dini Biiträg do ez länger nömme gläse aber wie gsehts jetz us? hesch dini erste Kilometer scho gmacht ond wie eschs gange?


    Heyyy Hyura :smiling_face: Gseht mr dich au wider mal! :smiling_face:
    danke gseht immer besser us. Ja s'chunnt langsam glaub würkli...stirbtmr äml scho nümm so vill ab und s'Beschlüünige bzw. mini Angscht machedmr langsam au kei problem meh :smiling_face: Ja, di erschte 150 Km hani jez scho hinder mir und bi je länger je meh begeischtärät vo minere chline Pfupfi :grinning_squinting_face: Händ amigs schona meinigsverschideheite, aber die entstönd meischtens wäg Ahfänger-fähler vo mir :grinning_squinting_face: Aber sie verzeit mr die grosszügig ussert wännsere ab und zue wider mal dä deckel lupft, aber chunnt au immer weniger vor :smiling_face: Hüt bini au 3 Stund underwägs gsi. Zersch uf Rüti uegfahre und wider zrugg und dänn nachli ufdä Platz go üebe ahfahre und schnäller schalte und brämse mit dä Vorderbräms :grinning_face_with_smiling_eyes: Härrlich gsi :love:


    Und bi dir lauft au?


    glg Nemi

    Never give up!


  • Hey Wipeout :smiling_face:


    Joa, also ich nimms relativ glasse...ebe ich lueg mal, wis am grundkurs gaht...und dänke, wänni die wahr dänn gnueg üebe, wird das scho klappe :grinning_squinting_face: und susch, mieti halt rasch sones hässlichs Gschwüür...dänke aber, dasi dänn ersch rächt dureghei, wili mi nöd mitem töff undem gedanke cha ahfründe, dasi jez da sones wüeschts dings underem Füdli ha :grinning_squinting_face: Ha das scho mängisch ghört, dass'd än töff, wo dir nöd gfallt au nöd chasch fahre, will sich eifach dis unterbewusstsi so dägäge wehrt...chani mr also guet vorstelle :grinning_squinting_face: Und ich ha na bis im nöchschte Novämber ziit...also chani na paarmal go üebe, vo dämm här. Und mini Pfupfi weiss, wänns druffah chunnt, mir sind äs guets Team! :love:


    Oach äntlich mal öpert, wo mich verstaht, dassmr ä Honda Rebel muess ahbättä, verehre und achte und eifach nur cha liebe! :grinning_squinting_face: Danke a dini eltere, dass's dich git! :thumbsup:


    Naja, isch zwar ä blaui Rebel, aber gfalltmr mega so...isch eh scho alles schwarz ah mir, da git das än super kontrascht! :love: Und sie hät ä mega schöns blau, passt super! :love: chönntere nie ä Umlackierig ahtue ;( Da würed sich grad nurna halb so vill anderi Töfffahrer nachere umtraie und das wottere also sicher nöd ahtue! :love: :grinning_squinting_face: Sie sticht also härvor, das findi mega edel...musch sie eifach än momänt ahluege, wänn sie irgendwo staht und sogar ich hami na lang nöd satt annere gseh! :love: Jedes mal wänni s'Garagetor ufmach und sie dete staht, stocktmr immer rasch dä atem, eifach ä wunderschöns Meitli :love: Und ich dänke dänn nur immer "MEINS!!! :smiling_face_with_sunglasses: " Ha sie gnueg lang gsuecht und fasch verzwiiflät, will's chum ä occasion ume gha hät ;( Aber jez is sie daaaa!!! Bi mir!!! :thumbsup: ha, bi so happy! :grinning_squinting_face: und verliebt :love:


    glg :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • Also egal welle Töff fu mit Gschwür meinsch, aber hesch nöd grad im erschte Bietrag öppis verzellt du würd anderi Töff nöd so in Dreck zieh und hegsch es nöd gern wemme dich so aficked???? Aber genau das masch grad...ich fahr en Supersportler :love: und chume selbscht mit de Z750 nöd klar, will mich ded de Wind stressed aber easy...also schön ruhig mit de junge Rössli

  • Also egal welle Töff fu mit Gschwür meinsch, aber hesch nöd grad im erschte Bietrag öppis verzellt du würd anderi Töff nöd so in Dreck zieh und hegsch es nöd gern wemme dich so aficked???? Aber genau das masch grad...ich fahr en Supersportler :love: und chume selbscht mit de Z750 nöd klar, will mich ded de Wind stressed aber easy...also schön ruhig mit de junge Rössli


    Wow...hängs! -.-  
    Ja, däff mich doch wohl wehrä, wänn mir öpert chunnt mis Meitli go färtig mache!!-.- Du würsch dich wohl au wehre für din töff, wänn eifach eine zlaufe chunnt und seit, seg än scheiss wott da häsch, oder!!!??? Und ja, muss mir na öppe ahlosä, dass d'chopper bzw. mini Rebel än scheisse seged, dä däffi wohl au zum usdruck bringe, dass mir d'ränntöff nöd gfalled!-.- Hei namal, kän grund zum grad d'schrube z'mache...Mensch-.- Und wänns di störrt, dass ich na ä eigni meinig ha, musch nöd uf min Blog cho, go umestänkärä!-.- Mingia-.-

    Never give up!

  • Oje Oje isch doch egal ob Chopper oder Renntöff ob Goldwing oder Gespann ob alte Oldtimer wo ned schnäller als 40 fahrt hauptsach es gaht ums einzige und beschte gfühl uf dere welt d´wärmi vom Motor spüre a de bei, de iiskalt Metall vom Tank zwüsche de Schenkel, de Wind um´d Ohre, de Benzingruch bim Tanke, s´chribble ide gürtellinie bim Kurvefahre mit de kollege nach de Tour eis go trinke und esse es gaht. Um töff fahre sgeilschte uf dere welt! und me sell ned striite was wer fahrt jede het sini meinig und gründ wieso er was fahrt und wieso! :grinning_squinting_face: :thumbsup:

    tuktuktuktuktuktuk

  • mädels....än Töff ish "nur" än gebruuchsgegästand, eine Maschine, leblos. Jedä hät sini eigäd Meinig, ob sie dä andärä Teilt wird oder nöd ish eim selbst überloh.


    P.S pls im Rahmä vo dä Forumsreglä bliibä :winking_face:

  • Hopla


    Ganz Töif i und wider usschnufe. Take it easy, oder vo mir us göht eis ga Roucke aber das nume wegeme Töff.
    Nei ig würd mi nid wehre, s einzige wo ig würd sege wenn mir wer mis Bike fertig macht isch das de oder die Niveaulossig.
    und wie bereits gschribe Forumsreglie ihaute



    no e Schöne morge
    gruess
    Marc

  • Ha ja gar nüt gäg SIN Töff gseit, mensch-.-


    hami eifach über di ander ufgregt, dass sie mi ah sones wüeschts ding (und s'isch würkli wüescht gsi! sorry!-.-) hät welle verwiisä bzw. ebe so über mini Rebel herzoge isch-.-


    und ich ha nüt gäg ALL ränntöff..git durchus sonig, wo au mir na gfalle würed!-.- d'Ninja isch da imfall au däbi!-.- wäg dämm musser glich nöd grad so hine füre cho-.-


    Bin au dä meinig, dass jede doch däff fahre wasr wott, aber ebe, wänns sonen Konkurränzkampf git, mussi säge, das isch Chindegarte!-.- Und ha würkli nüt gäg sin Töff gseit-.-


    entschuldigung ad Forumsreglä und wänn ich öpert kränkt ha-.- omg-.-

    Never give up!