Äs gaht loooos.....x-)

  • Hey Nemi, nimms eifach Ruhig Chunnt scho Guät jedä hät mal Agfangä. :face_with_tongue:


  • Hey Marc :smiling_face:


    Isch zwar kei 125er, aber muss würkli na üebe, das meitli ahzlah...woni ha welle hei, is au schlimm gsi XD Gute, ich ha sie glaub im 2 Gang ahgwürgt :upside_down_face: Mussmr jez ahgwöhne, dasi immer dä neutrali ietue, bevori sie abstell... ha susch aml kän Plan, welle Gang sie dinne hät :grinning_squinting_face:


    Und ebe...das Gasgäh bim Starte machtmr au jedesmal angscht, wänni ghör, wie duurezahl uegaht und dänn dänki immer "und jez abdä bräms, cha ja nöd guet cho :upside_down_face: " überhaput dä huere schliifpunkt, mussmi jedes mal haue, wänni dänn d'kupplig trotzdämm immerna witer loslah :upside_down_face:


    Wie schlimm sind die Ahfänger-Malheur eigetli für dä Töff? Ha ächt schiss, dasi da irgendwas na kaputt/ihre weh mache ;(


    Ou, musch warte, bisd 25i bisch? :upside_down_face:


    Min Fahrlehrer hätmr na irgendwas gseit, willi mit minere grad gaanz knapp d'A beschränkt cha mache (11.5 KW :grinning_squinting_face: ), wird mr di gross när gschänkt, wänni d'auto dänn au ha, au wänni dänn nani 2 jahr mitere underwägs gsi bi. Drumm hani mi vo ahfang ah grad ufd A beschränkt feschtgleit...wär glaub susch nur verworfnigs gäld gsi, wänni mit 125er ahgfange hett und dänn namal än andere Töff hett müsse ha fürd A (25 KW)... Also isch mini überlegig gsi, ob irgendwas logisch/sinnvoll dra gsi isch, weissi nöd :grinning_squinting_face: Aber ha d'125er Rebel halt au nöd so dä Hit gfunde, will da häts Occasione bis zum geht nicht mehr und bidä 250er hani innerhalb vo 3 jahr grad mal 2 gfunde... :upside_down_face:


    Aber du chunsch din Traum-Töff sicher auna über! :smiling_face:

    Never give up!

  • Hey Nemi, nimms eifach Ruhig Chunnt scho Guät jedä hät mal Agfangä. :face_with_tongue:


    Hey Kawaturi


    Hehe, ja, ich probiers :grinning_squinting_face: Ja, däre meinig bini au und s'hät au sonig gha, wo ganz geduldig hidermr härgfahre sind...Has trotzdämm vermide, in rückspiegel zluege, und ihri Mimik müsse z'gseh, dass ich ne grad dä tag versau :grinning_squinting_face:
    Finds trotzdämm schad, dass's so kä verständnis händ...aber hamr eifach gseit, ich machmi nur zum Unfallopfer, wänni jez eifach wie äs Töffli di ganz Ziit am rächte Rand fahre :upside_down_face: Aber ebe, wenigschtens bini so sozial gsi, und bi immer wider ma ufd siite und has verbi glah :neutral_face: :grinning_squinting_face:


    Ich hoffe eifach, dassmi d'Polizei nöd mal na usenimmt, undi drunderchume, willi mi halt nani getrau, so schnäll zfahre :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • Hello


    Bi dä Prüefig muesch dänn s Tempo aapassä chönnä, wenn z langsam bisch heissts schnäll Du bisch unsicher.


    Lern suscht lieber nochli ufeme Parkplatz, wies tönt häsch nochli Müeh mit dä Maschine sälber. Ufem Parkplatz chasch denn üebe nachem Motto: "was macht dä Töff wenn ich was mach"?


    Wenn bremsisch tuen zerscht mit dä Hinderbräms aabremsä und abeschaltä, und denn immer meh d Vorderbrems zur Hilf näh, will die muesch lerne bedienä, isch grusig wännder s Vorderrad blockiert.


    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Und no als Tipp:


    Ich han mir Links und Rächts au nur chönne merkä, wenn ich mir e PC-Muus vorgstellt han.


    Will Linki und Rechti Muustaste chanimer immer so märke. So hanimer immer e muus vorgstellt, und denn isches mit dä Ziit immer besser gangä :smiling_face:


    Oder malschder es L und es R ganz usse as Helmvisier, so dassdi nöd stört aber dasses gsehsch wennd hereluegsch.


    Isch e chliini Sach, aber wennder chasch Links und Rächts merkä chasch die schochli meh entspanne und a dä Prüefig muesches au chönnä.


    Hans au erscht i dä Fahrschuel glärnt :smiling_face:


    Gruess
    Ivan

    Baum-Mann schreitet zur Tat!

  • Hallo Nemi
    Also wenn mir dini Gschicht so liest was du so erläbsch chan ich eifach nur lache. (Nöd bös gmeint).
    Aber das chunt scho no mit äm fahre. Bin am afang mit de Vespa wo 95km/h gloffe isch am afang au nur usserorts 50 gfahre und denn eifach uf de grade mal Gas geh zum mal s'gfühl übercho für Gschwindigkeit.
    Wenn lust häsch am Mittwuch abig chönted mer mal chlli üäbä. Ab em Dunntstig bis am Mäntig bin ich denn beschäftigt am Baumermärt. Mädsch dich wenn möchtisch.
    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:


  • Bi ja drah,am tämpo ahpasse, aber wi gseit, muss mis meitli au zersch na richtig kännelärne und das passiert halt au nur stuck für stuck :grinning_squinting_face: Mussmi nurscho dra gwönne, dasi ihre cha vertraue, dass sie mr nöd wägrutscht, wieni ih jedere kurve befürchte...und chas sogar fasch nöd glaube, dass sie mr nani explodiert isch :grinning_squinting_face: Du gsehsch, äs chunnt alles langsam :thumbsup:
    Ja, gange morn ufdä platz go üebe, will abem mittwuch pissts ja wider :upside_down_face: jep, mis bräms-durenand mussi na in griff becho...ich schaffe halt bishär vorallem mit usruggälä lah :grinning_squinting_face: söttimr ufdr stell wider abgwöhne :pinch:

    Never give up!

  • Hallo Nemi
    Also wenn mir dini Gschicht so liest was du so erläbsch chan ich eifach nur lache. (Nöd bös gmeint).
    Aber das chunt scho no mit äm fahre. Bin am afang mit de Vespa wo 95km/h gloffe isch am afang au nur usserorts 50 gfahre und denn eifach uf de grade mal Gas geh zum mal s'gfühl übercho für Gschwindigkeit.
    Wenn lust häsch am Mittwuch abig chönted mer mal chlli üäbä. Ab em Dunntstig bis am Mäntig bin ich denn beschäftigt am Baumermärt. Mädsch dich wenn möchtisch.
    Gruess Feldi

    Hey Fäldi


    Ja, mis ganze Umfäld muss au lache und seit, söll äs buech drüber schribe :grinning_squinting_face: Schiint wohl ih minere Natur z'läge, dass mir immer so züg passiert, aber ich finds au luschtig, solangs nöd gföhrlich wird :grinning_squinting_face:
    Ju, dänke au, ich bi ufeme guete wäg^^ und für das, dasi nachdr 1. Fahrstund mir überleit ha, alles wider härezrüere, bini rächt zfride, wie sich das alles entwicklät :grinning_squinting_face:
    Danke isch mega lieb vo dir :smiling_face: Abr ich gange morn abig chli go üebe...Mittwuch sötts ja gäg dä abig go rägne cho, und das traui mi nani :upside_down_face: drumm morn namal äs stündli ih aller rueh ufdä platz :grinning_face_with_smiling_eyes: und dänn wider hei zottlä.


    lg

    Never give up!

  • Find ich guet wen morn nochli gasch. Wenns Wetter am Mittwuch no guet weri chasch dich ja bi mir mäldä wenn denn möchstisch nochli fahre.
    Lg Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Find ich guet wen morn nochli gasch. Wenns Wetter am Mittwuch no guet weri chasch dich ja bi mir mäldä wenn denn möchstisch nochli fahre.
    Lg Feldi

    Oki, jep ich mälde mich :smiling_face: Danke :smiling_face: lg

    Never give up!

  • Hi Nemi


    Ich find dini Brichterstattige herrlich! Allerdings het ich dä Fahrlehrer grad gwächsled.


    Gyrebad/Turbethal liit uf minere Huusstrecki, wo ich mängisch nach em Schaffe fahre, wänn ich chli früener chann Fyrabig mache. Wänn d'willsch, chömmer eus emal Träffe und ich chann dr es paar Tipps gä. Mr seit, ich seg en geduldige. :grinning_squinting_face:

  • Hi Nemi


    Ich find dini Brichterstattige herrlich! Allerdings het ich dä Fahrlehrer grad gwächsled.


    Gyrebad/Turbethal liit uf minere Huusstrecki, wo ich mängisch nach em Schaffe fahre, wänn ich chli früener chann Fyrabig mache. Wänn d'willsch, chömmer eus emal Träffe und ich chann dr es paar Tipps gä. Mr seit, ich seg en geduldige. :grinning_squinting_face:


    Hey Taranis :smiling_face:


    hehe naja ich find sie meh piindlich :grinning_squinting_face: aber freut mi, wännd sie trotzdämm gärn lisisch :winking_face: :grinning_squinting_face:


    Ja wär eigetli ä kuuli strecki, aber ich traumi immer nani schnäller als miteme 30er durab ad chrüzig :grinning_squinting_face: Also wännd mal eini vor dir häsch wo schreiend det durab fahrt, weisch wärs isch :grinning_squinting_face:


    Huu, sind all so hilfsbereit da ine, mega lieb :smiling_face: Danke. Ja ich chume gärn mal uf das Ahgebot zrugg, wott jez zersch aber ma chli sälber probiere, dasis mal chli üebig bechume und ebe fürdä notfall, wänni ällei bi, grüschtet bi...verlahmi mämmli immer vill zfesch dänn uf mini liebe hälfer :upside_down_face: Aber chume gärn druff zrugg und isch würkli mega lieb vodr! :smiling_face: Danke villmal! :smiling_face:


    glg Nemi

    Never give up!

  • Ha ahfangs Wuche dä wätterbricht gseh und gseh, dases angeblich nurna bis hüt nammitag sött schön si (gseht zwar gar nd därna us, wänni use lueg...aber ja^^) Also hani dänkt, sötti doch mini Lady namal chli go bewege.


    Also bini geschter namal uf ä chlini rundi gange... :grinning_squinting_face:


    Starte isch uusnahmsiws mal ohni zickerei, bedingt vo mine misshandlige, gange :grinning_squinting_face: Gyrebad hämr dasmal scho mit 30kmh statt 20kmh gschaffet. Voller Zueversicht ab dämm tollä erläbnis, ah eusere lieblingschrüzig bide Gyrebadstrass une müsse ahhalte... :upside_down_face: Schomal vom erschte hässige autofahrer überholt worde, aber nei nei, das störrt eus mittlerwile nümme :grinning_squinting_face: d'strass isch frei worde, ich säge "Chumm, los gahts" aber sie isch wider mal anderer meinig gsi - isch halt ab und zue würkli ä Rebellischi Honda :pinch: Im Pilger-Gump, bedingt uf min zögerliche Gasgebruch chömed mr zwar bis id Mitti vode chrüzig, aber dänn langets minere Lady widermal und sie stellt sich tod :upside_down_face: Jaa...da stömr also, ich lueg panisch nach rächts, wo scho di nöchschte Auto im Ahmarsch sind... :pinch: ca 500m sind na entfärnt...probier sie z'starte...300m...probier sie namal z'starte...200m....BITTEE, lahmi nöd im Stich! ;( 100m....äs letscht's mal....50m.... Und sie springt ah!!!! :thumbsup: Ich lieb sie!!! :top2:


    Dä Vorfall isch schnäll verzeit und mir tuckäräd los uf saland ue...leider isch grad s'Tösstalbändli auna underwägs...also ah jedere barriere ahhalte :upside_down_face: di erscht überläbedmr grad, will mir 2 langsam Vollprofis sind im langsame Fahre :grinning_squinting_face: Dänn traui mi s'erschtmal uf 80 z'beschlüünige!!! :grinning_squinting_face: :smiling_face_with_sunglasses:


    Mit villnä Flüüge und anderene verirrte Fiicher zwüsched dä Zäh, chömed mr strahländ vor Freud ade nöchschte Barriere zum stah...d'Barriere gaht ue und.......




    Todstelle Part 2 gaht wider los :tee: Ich wär am liebschte wider im Bode versunke und has bereut, dasi mi je entschide ha, na ä rundi ztraie. :upside_down_face: Naja, äs wär aber na vill piindlicher gsi, wänni zersch all überholt hett, damiti ja zfordersch ade Barriere bi und sie dänn wider gstreickt hett :grinning_squinting_face: Da stömmr also ide Mitti vode strass...uf d'siite schiebe laht si sich nöd (gang dine)...
    Also winkedmr beschämend all wider ah eus verbi "ja entschuldigung","tschuldigung","tuet mr leid","ja, chunnt sicher nümme vor","ja ich schämme mich au"


    Dänn stömr schliessli ällei ufdä strass...nei nei, ich ha mich gar nöd ufgregt und min töff am liebschte welle id Töss go versänke, nei nei, ich bi schön ruhig blibe :grinning_squinting_face:
    Ohni problem startet sie und rollät ah... :huh: Als hett sie sich welle entschuldige :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Ufm heiwäg isch zum glück kän zug underwägs gsi, so hämr also ohni ahhalte chönne i eim Schnuut hei...so is würkli am eifachschte :grinning_squinting_face:


    Leider ischmr dihei dänn na ufgfalle, dass s'hindere liecht usgstige isch :pinch: Susch is eigetli guet gange..bzw. scho wider äs bizzli besser als bim letschte mal. Gas gäh, isch langsam au käs problem me aber s'ahfahre und mich traue dä huere gashebel au z'bruuche und dass nüt passiert däbi (ussert dass sie dänn ohni problem mal cha starte :grinning_squinting_face: ), das mussmr ächt na in schädel ie :upside_down_face:


    Trotzdämm: Ich hasse die huere Gyrebadchrüüzig! :grinning_squinting_face: Und danke ah mini ville Schutzängeli, spendier eu mal än schnaps! :thumbup:

    Never give up!

  • :lol: :muaha: Also grundsätzlich einmal sei gesagt: Von störrischen, dummen, rebellischen Zicken trennt sich man(n) bestens :rock:
    Wie im wahren Leben :mad: Jetzt stellt sich für mich aber - nun im Ernst - die Frage: Warum stellt das Miststück immer ab? :öm:
    Würgst Du den Motor ab? Ausgekuppelt? Oder rollst Du an (Kupplung gezogen) die Kreuzung und/oder Barriere und das MS stellt einfach ab?
    Denn hier ist ja augenscheinlich eines der Hauptprobleme. Würde dies endlich funktionieren, könntest Du Dich voller Tatendrang auf den Rest konzentrieren. Ich sehe schon.... muss irgendwann mal nach Turbenthal kommen, hatten ja bereits das Vergnügen :top:
    Besonders freut natürlich in Deinem Beitrag, dass Du bereits Bekanntschaft mit fliegenden Viechern aller Art Bekanntschaft gemacht hast... Jethelm halt.... aber sooooo cooooool :top2: Aus gutem Grunde haben meine Harley fahrenden Kumpels ein Halstuch über den Mund gezogen und tragen ne coole Bikerbrille. Letzten Sonntag ging's nach Olten, war so geil aber erstmals in meiner filmischen Karriere funktionierte die Cam nicht..... sprich Zicke.... ergo wird ersetzt. Spass... vermutlich waren die Batterien einfach nichts wert, im Angebot gekauft, sehr billig.
    Also Nemi, das wird schon noch, in ein paar Wochen liebst Du die Gyrenbad-Kreuzung :lokomotive:
    Gruss Eric

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos


  • Allerliebschtä, liebä Eric :pinch:


    Au wänn ich weiss, dass du dir nie im Läbe ä Honda Rebel würsch zuetue, bitt ich dich, trotzdämm ächli Rücksicht uf'd Gfühl vo mim Meitli z'näh! :ugly: :grinning_squinting_face: Schliesslich bin ich die, womr mal sött uswächlä, will sie eifach das ahstellä nöd/nani/nanie im griff (gha) hät :upside_down_face: Da hett ich als min Töff scho lang gstreickt undmr än andere bsitzer gsuecht :grinning_squinting_face:
    Also, Reglä Nr. 1.: Lieb sii zu mim Meitli, sie cha nie öppis däfür! :grinning_squinting_face:
    Wott sie nöd müsse go tröschte hüt z'nacht, willi ihres Schluchtze sogar bis id Wohnig ue ghöre ;( Sie schlaht sich mämmli mega tapfer! Würd wohl kän andere Töff solang mit mir ushalte :love:


    Ja, wi gseit, ich ha anschinend eifach äs Gnuusch mit däre huere Kupplig :upside_down_face:
    Also ad chrüzig bini geschter so gfahre: 2 Gang, Gashaane zue, Kupplig zoge (die söttmr aber glaub grad gliichzitig zie, wämr s'gas zuemacht oder? :upside_down_face: ), uf d'Hinderbräms, ahghalte, Kupplig zoge glah, womr ah däre Möngi-Chrüzig umegroschtet sind. bis's witergange isch natürlich in 1. Gang abegschaltet (oder hani sie wider mal im 2 vergässe :upside_down_face: ?), dänn wo alles schön Nemi-Sicher gsi isch, d'Kupplig laaaaaangsaaaaam lah gah, glichzitig Gas (sehrwahrschindlich wider zwenig) gäh...
    Sie isch ja dänn scho grollät, aber ha grad gmärkt, äntweder ich gibe jez meh Gas, oder sie kriegt wider än verständliche Schwächeahfall und streickt... Aber ich frög mi ih so situatione natürli immer grad "Uiiiiii, was isch jetzt LOS?????? Explodiert sie jetzt??" Als eifach mal nöd as schlimmschte z'dänke und eifach chli s'handglänk traie :grinning_squinting_face:


    Hehe ja min geniale Helm :grinning_squinting_face: Ja s'Visier gaht halt nur bis id Nase-Mitti...dänn gits immer sonen schöne Uftrib underem Visier bzw. suugtmr alles une ie, wo entgägezflüüge chunnt :grinning_squinting_face: Ja hani ja zersch welle, sonen geile Helm, wott sone Kuuli Doppeldecker-Pilote-Taucher-Brülle däzue chasch ahlegge :grinning_squinting_face: Aber hami dänn halt doch vom andere überzüge lah "Nei äs Visier isch doch sooo wichtig! Und ouuuuu lug ämal, da häsch sogar na ä integrierti Sunnebrüllä dinne" bla bla :pinch: Und das isch dä Einzig Helm gsi, wo min Chopf nöd sone Mongo-Billy-Gstalt ahnimmt, wännen ufsetz :grinning_squinting_face: Aber villicht holi mr glich mal na das Darth-Father-Mundschutz-Teil, wo zum helm ghört und dänn schön bündig isch mitem Visier...
    Ja, äs Tüechli hani au, ischmr aber bide letschte paarmal eifach zheiss gsi, na än Schaal zu dämm Schiiahzug müsse ahzlegge. Hani die Flüüge halt eifach müsse in Chauf näh/schlucke :grinning_squinting_face: Isch nur mal scheisse, wänn mr dänn mal sone Rossbräme im Aug hange bliibt :grinning_squinting_face: Das wird dä gföhrlich...wännd plötzli nütme gsehsch, will s'aug sich gäg dä fremdkörper am wehre isch... :upside_down_face:
    Naja villicht chaufimr jez dänn glich na mini geil Doppeldecker-Pilote-Taucher-Brülle :grinning_squinting_face:

    Never give up!