@ Hyura: Dankä^^ Ja ich probiers ja, ah mich z'glaube...x-) s'brämse mussermr morn namal ganu erchläre/mitmr üebe, dä probieri mal am Samschtig sälber go fahre zgah. Ich hoffe ich schaffä dä Wäg uf Rüti ue...dä chönnti na rasch än Zwüschehalt bim Mech z'Bauma mache unden fröge, ober mr das Starter chönni uswächslä, dä seg luut fahrlehrer s'letschtmal d'ursach gsi, das si ufdä chrüzig nümm hät welle ahspringe...>.< Und z'Rüti schaffi ebe und gah is Training, drum wärs ä super Üebigsstrecki, woni am Sunntig mal chönnt go teschte...
Ich wott au di ganz ziit scho go üebe, imfall!;-) Aber wott nur nöd grad all andere gföhrde/umfahre, wo auna underwägs sind>.<
Ja s'doofe isch nur, dass di ganz Sidlig ufdä Parkplatz abe gseht...weisch was vergrööhled die sich eis, wänn ich det gang go üebe..haha müssti mi sogar sälber uslache, wänni das gsächtx-)
fazer: So du fräche Cheib, chasch jez dä öppe hörrä!:-D Aber härzig, wie di dis schlächte Gwüsse scho am ändi vom Blog trifft, dass'd na sone liebs P.S. schribsch...:-) chadr grad nümm bös si, dass du mir da dä Tod ih mine Ahfänger-Töff-Stunde wünschisch;-p
michi: Hehe scho ok, d'helfti dävo isch eh nur mini Angscht usrede:-D Parkplatz hetts ide nöchi bzw. ha eigetlich zwei...dä eint isch grad ums Huus, vom Schützehüüsli...dä isch aber immer relativ vollä, will all ahwoner det ihri chärre parkieret-.- Und zum Lärne fahre eigneter sich luut mim Fahrlehrer nöd, da er d'helfti theered und d'helfti Kiised isch...
Dänn gits na dä Parkplatz bide Rithalle vo Turbethal. Das wär mini Option für das Wucheänd, bzw. nachdä 2. Fahrstund go üebe. Also ich hoffe sie händ das Wucheänd kä Turnier oder was, dä ischer aml immer fasch läär...dä Isch eifach ca. 5min fahre ufdä Hauptstrass...>.< Ich hoffe, dasi vor dämm nachdä 2. Fahrstund jez au mini Angscht verloore ha, will mr mini alt Lady s'letschtmal voll ufdä Chrüzig verreckt isch und kän wank me hät welle mache...>.<