Äs gaht loooos.....x-)

• Marc: Hehe ja häsch ja rächt!;-) Ebe ich gibe jez sicher nöd uf, au wänni mr das am Fritig rasch überleit ha. Isch aber vor allem wägem Fahrlehrer gsi und nöd wägem Töff fahre sälber. Aber dä gfalle machi am fahrlehrer sicher nöd^^
    Ja, ich lahmr jez eifach ziit und dä fahrlehrer söll sich nöd so härestelle...susch sägsem dänn glaub eifach "du lug, git na anderi fahrlehrer, wo sich würded freue, am gäld wos miteme ahfänger chönnd verdiene...-.-"
    Und ich freumi mega druff, wännis dänn chli meh im griff ha, und sie mr nümm abstribt ect:-) Wird super^^

Never give up!

• fazer: Hehe ha dänkt, du wirsch dich sicher über min Fahrlehrer freue ;-D
    Ja s'hett schona än andere Töfflehrer bi l-stop. Aber dä heisst Brüllhart zum nachname...hätmi grad abgschreckt:-D Aber jez mussi säge, sherwahrschinlich isch dä dä geduldiger als, dä wo ich jez ha:-( Aber ja, ma gucke. ich hoffe immerna, dass dä fahrlehrer dänn mal seit "Du lug, das klapped nöd mit eus 2, git da na än andere Fahrlehrer..." :grinning_squinting_face:
    Also dine hät meh geduld gha, seisch? Wär min Traum-Fahrlehrer, eifach so än ruhige, (eltere) und ebe GEDULDIGE Mänsch, würmi meh freue uf di nöchscht Fahrstund...aber ebe>.< Aber wenigschtens hetti jez ä alternative, woni na hii chönnt, fallses mit mim nümm wür gah.
    Ja ich hoffe, dä Fahrlehrer faht mitmr mal uf Rüti ue...das wär min Arbetswäg, dä chönnti so jede Tag dänn 2mal üebe und mitem Töff go schaffe. Oder sicher 2mal ide wuche oder so...je nach dämm wie müehsams dänn isch, immer vordr und nachdr Arbet die huere Töffchleider müsse go ah und abzieh...>.< Aber d'strecki wär halt super. kei amplä und chrüzige. eigetli alles grad us mit ideale kurve und wos chli durab und duruf gaht. also zum afah fahre würkli top, dänki. Hoffe dä fahrlehrer zeigts sich ihverstande, dassmr die strecki mal abfahred.

Hehe lieb vo dir!:-D Danke villmal!:-) Chume dänn glaub würkli mal na druf zrugg, wili ja voll niemert ha, woni privat und vor allem mal "gratis" chönnt chli go fahre und wo mich beufsichtigt...x-) Also ja, Kollege vodä eltere, wohned in Gossau und würed mi dänn scho mal mitnäh, aber sie möchtet halt au, dasi mr schochli sicher bi wägem fahre ect. Und sind jez na ide Ferie, also wirds mitti septämber, bis's mi mal chli chönntet mitnäh....>.<
    Jaja, s'isch nöd eifach...x-)

Never give up!

• ja du da wär überhaupt kas problem imfall. i bruuch kei Geld, mir langäds wenn du so richtig freud wirsch überkho am fahrä :winking_face: I mein i fahrä jo sehr gern Töff jetzt, denn wär dä Wäg zu dir und d'Ziit zum investiärä gar keis Problem :thumbup: i darf denn halt eifachd nid mit dir ufdä töff will i jo selber löli bi (bis voruussichtlich 26.September :D) :whistling: aber tipps geh, mol beobachtä wie du fahrsch, mol ä rundi dreihä und sägä was guet isch und was du eventuell besser chöndsch machä chönti ja. Wenn du aber öppert findsch wo's au vo sich uus dir wür zeigä und no "Erfahrig" hät denn umso besser :winking_face: vo "Stress" übrigens halti überhaupt nüüd, weder bim lernä fahrä no suschd irgendwo :engel: i bi dä meinig, dass du öppis nur denn guät chasch erlernä, wennd nid under druck gsetzt wirsch. S'git so lüüd wo immer stressäd, wos chönd, aber das sind au alles möngis... :ugly:

Ja diä vom Rufer händ würkli Geduld und Erfahrig (20 jahre) mit dä schüäler wenn i so ghörä was sie alles sho erläbt händ :huh: I wür sogar behauptä, das ish dä meist bsuächti fahrlehrer do i dä Gegend. I minärä gruppä häts au mega viel frauä gha vo Züri (!)

ja wennd willsch das öppert debi isch, chasch jo sägä :winking_face: am bestä amnä weekend wo's nid nass ish, denn ishs am bestä zum üäbä

• Hehe danke Fazer:-)
    Muess jez ma gucke, wis witergaht...am Fritig hetti di nöchscht Fahrstund. s'Problem isch nur, dasses am Fritig sött go rägne cho... Bi nöd wasserschüüch oder so, im gägeteil! Isch mis Elemänt!<3

Aber weiss halt nöd, obmr das amene Löli ide 2. Fahrstund scho cha zuetraue? :-S Und so wi ich min Fahrleherer ihschetze, wür dä d'fahrstund sicher nöd absäge... ich frög mi also, ischer än guete Fahrlehrer, wänner d'Stund dänn abseit/verschiebt oder ischer än guete Fahrlehrer wänner d'Stund dänn wider hardcore durezieht und ich dänn gnau weiss, ich fahr wider irgendwo ie, womr nöd sött?-.- bzw. befürchte dases dasmal chönnt schlimmer wärde bi nasser fahrbahn und wänn er sich hinedruff na immer so id Kurve iehanged....>.< s'letschtmal isches eifach äs gmaiehts fäld gsi und alles troche, kei ahnig wis dasmal cha usecho, wänns nass isch...
    Oder sölli dänn eifach zum eigeschutz fräch si und säge, suechmr jez än andere Fahrlehrer, wännr jez scho mit mir wott im Pisswätter go fahre und ich äs witersmal mir halbe id hose seiche und befürchte dass dasmals was schlimmers passiert als bim letschtemal wänner wider so uf sis Vorwärtsmache spinnt und umestresst "Ach das bizzli räge, chunnt grad guet, los gahts!"...? Bi mr ächt am Strategie zämme sueche, wasi söll mache...>.< Ich find's ja scho guet, wämr chli druffgängerisch isch und er halt nachem Motto läbt: "Am beschte grad ide 1. Fahrstund im Räge go fahre, dä chas nachher nur na eifacher wärde zum lärne fahre!" Aber ich finde, äs git würkli Gränze, sobalds gföhrlich wird... Und ich ha ächt gaaaaar kei Bock, mis Meitli wider irgendwo anezbefördere, wo sie das mal nöd ungschädiget dävo chönnt cho...-.- Dä Offroad Trip isch scho schlimm gnueg für eus zwei gsi!^^ määäää...was sölli nur mache? x-) Ih sone huere Zwickmülli cha au nur ich wider ierutsche...>.<

Gnau so gsehn ich's ebe au, passiered nur grad dopplät so vill fähler under stress, sprich: Stress isch gföhrlich! x-) Und git Haarusfall!^^

Never give up!

• :roflmao: sry aber i lach mi grad kaputt ab dim biitrag hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes: (aso i lach nid uus gell, ish eifachd lushtig wasd gschribä häsch xD)

also bi mir häds grad bi dä 1. Fahrstund so richtig abägläärt imfall!! :grinning_face_with_smiling_eyes: mir sind denn aber trotzdem Parcour gfahrä und spöter go notbrämsig üäbä :winking_face: ish eigendlich kei problem xi mit dä richtigä uusrüschtig, muesch eifach mega vorsichtig fahrä vorallem dollädeckäl und markiärigä uf dä strass möglichst vermeidä z'überfahrä und muesch au immer im hinderkopf ha nid z'feschd z'brämsä (VORALLEM BI DÄ VORDERBRÄMS, suschd verlüürsch d'kontrollä!!!) will denn suschd mit sicherheit d'räder blockiäräd und wenn dir da no niä passiert ish du sicher au no zerschd verschricksch (wiä ich :upside_down_face: ) I bi eifachd für mi extra no go üäbä vollbremsig machä (i üsärä allmend = kein mensch und verkehr umä) wenns nass isch, damit ich öppä merkä wod grenzä isch zur blockade. Aber da kunnt sho guät, sehr wahrschinli wird er nix verschiäbä, ussert er ish ä pussy :face_with_tongue: aber i finds guet so will wa machsch wenn's denn a dä präfig shiffäd wiä verruckt? wodsch denn au verschiäbä? 4-5 Wuchä wieder wartä ish au schaad. oder wa machsch wennd unvorgesehn inäs unwätter geratisch? wodsch denn eifachd irgendo drunder stah und wartä bis ufhört? :grinning_face_with_smiling_eyes: Fahsch eifachd vorsichtig ( was du eh wirsch machä jetzt am aafang) und machsch nüüd wo du dir nid zuätrausch, suschd seischäs am Fahrlehrer dass du di nid so trausch (bi üüs händs da au xeit im Kurs: "Nüüd riskiärä, wo du dir nid zuätrausch, suschd chunnts nid guät!"), und wenn er denn blöd tuät, chasch mir aalüütä denn chumi ihn mol go zämäshissä! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wennd din Fahrlehrer wächslisch und di au für dä Ruefer z'Frauäfeld entscheidsch (ca. 30min Fahrt vo dir uus oder?) denn kumi zu dir hei und mir könnt zämä uf f'feld fahrä wennd wodsch :winking_face: denn chömmer au sonän shiis shliichwäg neh wo praktisch faschd niämert duräfahrt :grinning_face_with_smiling_eyes: Bim ruefer kasch au am Mittwuch obig und am Samstig gratis go üäbä wennd bi ihnä dä Grundkurs machsch, sie stellät denn d'göggeli uuf :winking_face:

gruess

• Hallo Nemi
    Han dä ganze Text jetzt au mal dure gläse was so i de letschte Zit gloffe isch. :smiling_face:
    Also das mit de Fahrstund würd ich au mal mache wohn ja nur grad 2 Dörfer witer.
    Das mit äm schlächte Wetter am Fritig wür ich jetzt grad nütze. Well wenn mer mal im Nasse fahrt gseht mer grad wie das de Töff reagiert. Ich han nur 1 Fahrstund gnoh und das au nur da ich mal öper hinedruff gha han und denn häts au grägnet und deht han ich au welle absägä aber dä Fahrlehrer hät gmeint gha ich söll cho seg e guets training.
    Wünsch dir ämäl viel spass bim fahre.
    Gruess Feldi

Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

• Hey Feldi

Danke für dis Ahgebot. Wi gseit, ich chume sehr gärn druff zrugg, fallses jez mitem fahrlehrer nöd wür klappe...aber wott doch zersch nachli sicherheit becho, will ich wotts au nöd öperem vo eu müsse zuemuete, dassr müend zueluege, wi ich wider än ahfänger-seich mache...>.<

Ja ich hoffe na immer, dä wätterbricht irrt sich^^ oder dases ersch go seichä chunnt, wänn ich wider abem töff abstiige^^ Klar wär's ä guets training, aber ebe wänn min fahrlehrer dänn wider umestresst unds mr wider nöd gnau erchläärt, wini söll fahre, dänn chadr jez scho än garantie-schii gäh, dass wider was wird passiere...>.< ich meine, wänni jez nani würkli weiss, wimr schön und einigermasse ahständig fahrt ufere trochene fahrbahn, wie söllis dänn ersch ufere nasse fahrbahn chönne? >.< Aber ich kämpf mi wider dure am fritig, ussert s'seicht jez wie us chübblä, dä chanrs würkli vergässe...>.<

Never give up!

• Ciao Nemi!

Nachdem ich so die Einträge gelesen habe, hab ich ein bisschen den Eindruck dass du jeweils noch gar nicht weisst wann du überhaupt kuppeln musst, wann bremsen usw und dann schnell aus dem Konzept gerätst, wenns "brenzlig" wird. Kann das sein?

Ich an deiner Stelle würde mal im Kopf bisschen Motorrad fahren gehn, sprich mal die Gründüberlegungen machen, wenn du auf eine Kreuzung kommst, was dann eigentlich alles so zu machen ist. Sobald du diese Theorie mal durch hast, das überlegte auf die Strasse bringen. Läuft was falsch - Fehleranalyse durchführen :smiling_face:

Wie soll man sonst was korrigieren wenn man nicht weiss, was falsch lief :winking_face: Dazu könnte dir sicher auch jemand helfen, der mit dir mit fahren kommt. Weiss nicht, ein Fahrerer würde wohl eher aufs "Learning by doing" setzen. Find, solange der Kopf nicht klar ist, kann man sich nicht auf wichtige Dinge konzentrieren.

Viel Erfolg weiterhin wünscht dir

Sadinsky

• Hey Sadinsky:-)

Danke für din Biitrag.
    Jep, du sprichsch mir leider us dä Seel, ha äs rise durenand, was wie und wänn ihgsetzt wird... ja bi di ganz ziit, sit dä letschte fahrstund im chopf am üebe und alles revue-passiere, wasmr dä Fahrlehrer ihtrichteret hät, aber ha s'gfühl, dass d'helfti scho wider wäg isch, vo dä 1. Fahrstund....:-( Mei, dä Fahrlehrer wirdmr au hässig wärde, wänni am Fritig nur äs Fragezeiche ufm Gsicht ha, wännr z.b. seit "Töff starte und in erschte gang schalte!" >.<
    Chumm mr eh mega dumm vor under all däne Profis da ihne (nüt gäg eu, aber ihr chönnd das alles im Tüüfschlaf, wo ich nöd mal am Tag schaffä...>.<)...mega peinlich>.<

Theorie und Praxis sind leider doch chli verschide...:-( hehe ja, min chopf isch glaub würkli nöd ganz klar. Schiint würkli mis gröschte Problem si, mini Angscht und min Pessimismus-.- Aber ich schaffe härt drah!^^
    nurscho dä chauf vom töff isch für mich än risä schritt gsi. hami so ih das ding verliebt gha und ha sie eifach müsse ha, aber immer sone risä "Angscht" dävor gha. Mini Rebel therapiert mich also...x-) Jede Tag äs bizzli meh^^ Und bi ufeme guete wäg, will ha scho fasch di 1. Fahrstund wider abgseit und dänkt: Eifach dä Töff ahluege und chli druff hocke isch doch au scho mega toll...x-) Bi also scho mal über min schatte gumpet un u huere stolz uf mich^^

Never give up!

• fazer: Ja bi stolz uf dich, du bisch halt so vill männlicher als ich! x-D  
    Gibe ja zue dasi än verdammte schiss-has bi-.- aber immehin ziehni d'stund am fritig wider dure, ussert ebe, ich ha äs unguets gfühl>.< Wott halt mim Junge läbe nani tschüss säge, wägeme übermüetige fahrlerer, weisch...

ja ich guck ma, tönt na guet dini fahrschuel:-)

Never give up!

• imfall das wäge de angs het fast jede am afang (ossert velecht de FAZER :face_with_tongue: ) aber das esch normal. hesch emmer sones molmigs gfühl aber au das god de verbii wenn chli secherheit hesch. Ond am fritig gosch ganz ruhig det äne ond de konzentriersch dech nomol druf was du alles glehrt hesch bem letschtemol. Fahr im geischt vorher scho töff stell der gnau vor wie du ahfahrsch wied brämsisch ond wie alles kombiniersch well im geischt chasch nomol zrogg ond de chasch blöd gseit mental 1000mol üebe ond de besch au weniger nervös vor de Fahrstond. Ond lo di ned lo stresse vom Fahrmaestro.

:troll: Legenbär

• Danke Hyura:-)
    hehe ja ja, dä Fazer^^ Schiint fasch so;-D
    Ja ich bi mi flissig mental am vorbereite ufdä Fritig und hoffä s'chunnt einigermasse guet^^ Ja dänke au, dass mini Angscht wird schwindä mitdä ziit. wott eifach, daser mr s'brämse namal gnau erchlärt, dä bini au nurna halbe so nervös, wänni mal sicher die beide brämse behärrsche. s'Rägewätter machtmr eifach nachli buuchweh, aber ebe villicht schiffäts ja dä ganz tag und dänn am halbi 7ni isch alles wider trochä^^
    Ha mal na so Fachliteratur gseh, irgend "Die Psychologie des Motorradfahrens" heissts glaub...ha mal chli gschneuget drinne..schiint glaub na guet zsi, behandlät all so themene, wie ebe mini angscht z.b.^^ aber weiss nöd, ob sowas hälfe chönnt>.< oder Gits ächt äs buech vode "Dummies" Reihe füs Töff fahre?^^ will ja, wott nöd wüsse, was da inzwüsche s'ganze forum vo mir dänkt, willi immer mit so oberdämliche Frage hine füre chume, wo ihr eu nur chönnd an Chopf lange...x-)
    Ja, au das nimmi mr vor, dasi mi nümm so vonem ihschüchtere lah...wird aber glaub wider nöd eifach...>.<

Never give up!

• also erstens muesch di ned schiniere. mer send jo do om enand z hälfe ond s dänkt niemert blöd vo der. jede het mol öpis blöds erläbt metem töff oder so woner velecht ned so stolz esch. Ond wägem Brämse muesch halt werkli usprobiere. die hender zom abebrämse ond ond met de vordere dosiert ond weniger.. ond ez glaub doch äntli mol ah dech tami! :grinning_face_with_smiling_eyes: du chasches scho, mer glaubed alli das es chasch. Mini fröndin fod au gli ah ond sie wet au die ganz zit go üebe. muesch nor üebe. muesch jo garned wit go, mach doch vorem huus?

:troll: Legenbär

• geeeenau :grinning_face_with_smiling_eyes: :top: ...aber falls doch nid überläbsch, denn werdi ä schweigäminutä haltä für di Nemi :grinning_squinting_face: *duck und weg*......ich-> :strafe:<-Nemi:D

P.S. ish nu Spass gell :winking_face:

Einmal editiert, zuletzt von Fazer-Dude ()

• han jetzt nöd alles düregläsä isch mer zviel :grinning_face_with_smiling_eyes:

frage: häsch nöd i dinere nöchi irgendwie än grose parkplatz oder ä langi stross (einbahn am beste) wo kli kasch üebe ohni dä ganz stress vo fremde lenker wo die nur irritiered?

fuessballplatz (hartplatz, nöd rase :smiling_face: ) oder so wener nöd brucht isch eignet sich sicher guet...

denn kasch der sganze schalte, kupple, bremse und gasgeh langsam atrainiere ohni zuesätzlich no müäsä uf verkehr ufpasse...

Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!