So, die wuche gahts bi mir (äntli) los mit dä eroberig vodr strasse mit minere alte Lady....
Am 13. August hani mi fürdä Grundkurs ahgmäldet...
Da gits aber äs chlises problem....
Töff ällei starte gaht...aber alles wo drüber isch, hani eifach na kei ahnig...und ha au kä luscht, was z'riskiere und än totalschade ahzrichte ah minere Rebel oder ah mir>.<
Frög ich mich also: wie zum geier chumi mit minere Lady ah dä Grundkurs, wänni nöd weiss, wimmr sones Ding überhaupt fahrt?:-S
Ha scho miteme Fahrlehrer Kontakt ufgnoh, dasi mal na paar lektione cha ha, wiemr sones ding überhaupt fahrt, schaltet ect. Will ja, susch wird ich wohl nie ah dämm grundkurs erschine...und bestimmt nöd ah eim stuck:-S
Aber Wie händ ihr dänn das gmacht? Eifach druff ghocket und losgfahre? Ich meine, wämr afaht mit auto fahre, däffmr au nöd eifach dä schlüssel näh und ällei loslegge, wiso aber bim töff scho? Sogar wännd kän blasse schimmer häsch bzw. ebe nanie töff gfahre bisch? :-S
Und au wänni bis zum 13. jez äs paar fahrstunde ha, mussi ächt zuegäh, dasi huere schiss ha und mich fröge, obi dänn überhaupt scho gnueg sicherheit ha, zum ällei die 45min zum grundkurs z'fahre? :-S Wi gseit, bi bis anhin nur mit öv und z'fuess underwägs gsi...wird für mich also was ganz neus, dä ihstig ih die motorisiert fahr-sälber-wält....
ich stirbe! Kei ahnig, wie das alles klappe söll...>.< Hilfe! x-)