Äs gaht loooos.....x-)

  • @ Hyura: Dankä^^ Ja ich probiers ja, ah mich z'glaube...x-) s'brämse mussermr morn namal ganu erchläre/mitmr üebe, dä probieri mal am Samschtig sälber go fahre zgah. Ich hoffe ich schaffä dä Wäg uf Rüti ue...dä chönnti na rasch än Zwüschehalt bim Mech z'Bauma mache unden fröge, ober mr das Starter chönni uswächslä, dä seg luut fahrlehrer s'letschtmal d'ursach gsi, das si ufdä chrüzig nümm hät welle ahspringe...>.< Und z'Rüti schaffi ebe und gah is Training, drum wärs ä super Üebigsstrecki, woni am Sunntig mal chönnt go teschte...
    Ich wott au di ganz ziit scho go üebe, imfall!;-) Aber wott nur nöd grad all andere gföhrde/umfahre, wo auna underwägs sind>.<
    Ja s'doofe isch nur, dass di ganz Sidlig ufdä Parkplatz abe gseht...weisch was vergrööhled die sich eis, wänn ich det gang go üebe..haha müssti mi sogar sälber uslache, wänni das gsächtx-)


    fazer: So du fräche Cheib, chasch jez dä öppe hörrä!:-D Aber härzig, wie di dis schlächte Gwüsse scho am ändi vom Blog trifft, dass'd na sone liebs P.S. schribsch...:-) chadr grad nümm bös si, dass du mir da dä Tod ih mine Ahfänger-Töff-Stunde wünschisch;-p


    michi: Hehe scho ok, d'helfti dävo isch eh nur mini Angscht usrede:-D Parkplatz hetts ide nöchi bzw. ha eigetlich zwei...dä eint isch grad ums Huus, vom Schützehüüsli...dä isch aber immer relativ vollä, will all ahwoner det ihri chärre parkieret-.- Und zum Lärne fahre eigneter sich luut mim Fahrlehrer nöd, da er d'helfti theered und d'helfti Kiised isch...
    Dänn gits na dä Parkplatz bide Rithalle vo Turbethal. Das wär mini Option für das Wucheänd, bzw. nachdä 2. Fahrstund go üebe. Also ich hoffe sie händ das Wucheänd kä Turnier oder was, dä ischer aml immer fasch läär...dä Isch eifach ca. 5min fahre ufdä Hauptstrass...>.< Ich hoffe, dasi vor dämm nachdä 2. Fahrstund jez au mini Angscht verloore ha, will mr mini alt Lady s'letschtmal voll ufdä Chrüzig verreckt isch und kän wank me hät welle mache...>.<

    Never give up!


  • Und wägem Runschalter, häter ebe gmeint, ich söllen uf off lah?:-S
    und wägdä bräms...ich ha jez hüt eigetli nur mitdr hindrbräms gschaffed... wänn bruuchtmr dänn di vorder? :-S (er hät na churz irgendwas gseit, dasmr eini bis 6kmh bruucht und di ander ab 6kmh...weiss aber nümm welli wänn -.- *sich sälber haut*)


    Intressants Thema, lauft immer chli was :smiling_face:




    Ha denkt ich schriib jetzt au mal na was, villicht hilfts der ja.


    Bim fahre brems ich eigendlich nur mit de vordere, da langed eigendlich immer :smiling_face:


    Die hinder Brems chasch zur unterstützig dezue benutze. Wird au bi de Prüefig verlangt, das mer bi de Vollbremsig e kombinierti bremsig macht (jedoch ohne das s hinderrad blockiert :smiling_face_with_sunglasses: )


    Was de zumene spötere ziitpunkt dezue chunnsch sind d'balanceüebige. Prachtbispiil spurgass fahre. hesch en gwüsse korridor wo möglichst e langi ziit für e bestimmti strecki mueschha, sprich würklich schneggetempo fahre. Det chunnt den die hinder brems is spiel. wenn du so langsam fahrsch und den mit de vorderbremsig versuech s'tempo useneh, scheiterisch. Da hett din Fahrlehrer gmeint, bis 6kmh die hinder brems benutze zum de töff bi langsam fahrte z'stabilisiere.



    Viel spass bim probiere :smiling_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Also ich seg dir jetzt no nüt wie das Manöver muesch mache das ghörsch denn gnueg frühe im Grundkurs. :smiling_face:
    Ich brämse eigentlich immer nur Vorne, hinde bruch ichs würkli nur wenn ich ganz langsam unterwägs bin z.B. im Stau.
    Mer sötti sowiso öpä 85% vorne und 15% hinde brämse. Wenn mer ä ,,Rennmaschine'' hät (so am Fahrsicherheitstraining ghört) brämst mer sogar 95% vorne und die restliche 5% mit de hindere.
    Das macht übrigens äs Auto au. Drum hät mer ja au amene Töff vorne 1-2 grossi Bremsschiebe und hinde nur 1 chlini.
    Gruess Feldi

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • maini
    also ich has so glernt, dass s'Hinterrad MUESS blockiere bi de Vollbrems ade Prüefig :smiling_face:


    kacke... wa mached den die mit ABS? :face_with_tongue:


    ne da ghörsch au vo fahrlehrer und experte underschiedlichi sache... drum bi de prüefig na schnell frage obs gern e blokierts hinderrad wend oder ned :smiling_face_with_sunglasses:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Nemi: so jetzt hani d'schnauze voll!!! I wot jetzt und sofort äs..." ICH GLAUB A MICH, I WÄRDÄ DA DURÄZIÄ UND I WERDES SCHAFFÄ!!!!" ghörä vo dir!!!! SOFORT!!! :grinning_squinting_face: du muäsch a dir glaubä imfall! und i bi sicher du häsch s'züüg dezuä suschd hedsch di nid mal gwogt än Töff z'chauffä :grinning_face_with_smiling_eyes: so öppis wiä "...Ja ich probiers ja, ah mich z'glaube...x-)" wotti niä meh ghörä. Stattdässä muäss stoh " JAWOHL, ICH GLAUBE ZU 200% AA MICH!!!" :grinning_squinting_face:


    Soldat Nemi,...WEGTRETEN ...und auf in den Krieg! Es gibt eine Schlacht (geg dini Angst) zu gewinnen!!! :vinsent:


    gruess


    Fazer-Dude (<---:stupid: )


    P.S ehm s'hinterrad MUESS blockiärä! nu s'vordärä darf NID blockiärä, logischerwiis. ABER i frog mi sho öpps nid gschiider wär so z'Brämsä, dass s'hinterrad nid blockiert. feschtä Bodäkontakt ish doch besser oder? ABS schaffd jo au nochm sälbä prinzip, s'rädli blockiert nid. I denk ABS ish eher für nassi, veriisti, unbefestigti und rudschigi straasä konzipiert :öm:

  • So Nemi, dassd mal öpis zum Lache häsch:
    ich bin so blöd gsi und bin eifach uf de Töff ufeghocket und han wele losfahre. Dass mer zum Afahre d'Kupplig brucht isch logisch, das han i gschnallt gha. Aber irgendwie ischs mer bi de erste 2-3 Chrüzoge nid in Sinn cho, dass mer, falls mer mues ahalte, denn d'Kupplig söt zieh :grinning_squinting_face:
    Ich han gfunde gha mir mös niemer erkläre wie en Töff funktioniert. Und das isch den ebe s'Ergebnis devo gsi =)


    Und usserdem: würkli a dich selber glaube. Teilwiis schwierig, aber du schaffsch das scho :smiling_face: Ich has au gschafft.


    Letscht Saison, woni nach de Winterpause s'erste Mal uf de Töff ghocket bin han i schnell wele go Geld hole... Nebt em Bankomat isch grad no de Dorfmärt gsi. Woni han wele abfahre.... Pääääääng :grinning_squinting_face: Eifach uf'd Siite kippet und alli ufem Märt händ chöne zueluege.


    Aber genau us so Sache lernt mer. Und hey: du chasch immerhin scho allne verzelle dass du chasch Motocross fahre nach dim Usflug uf d'Wiese :face_with_tongue:


    Nei würkli: glaub eifach a dich.


    maini
    so Lüüt wie ich wo en Töff mit ABS hend... Eifach voll id Ise und guet isch :grinning_squinting_face:
    Han defür bim 50erli ohni ABS möse :grinning_squinting_face:
    Aber recht häsch: immer schön de Expert mache. Entgege vielne Meinige wo gfunde händ, me dörf nur mit eim Fuess abstah ade Prüefig, han ich doch mit beidne dörfe. Fröge gat i dere Situation wohl über studiere :smiling_face:

  • Danke für eui antworte:-) Tues dä spöter na usfüehrlicher beantworte...


    So hüt abig 18:30 giltets wider ärnscht...freumi druff aber hoffe doch, s'chunnt besser als bim letschtemal und dasi nöd alles vergässe ha>.<


    Also, dämmfall bis spöter und fallsis nöd überläb...danke für eui hilf! Han eu gärn gha x-)


    *panik* >.<

    Never give up!

  • Hey Ivan


    Bi l-stop ja, aber nöd z'wetzikä...fürd fahrstunde musser na zu mir uf Turbi cho... Aber dä Grundkurs hani dänn glaub scho z'wetzikä oder Hinwil...kei ahnig :grinning_squinting_face:


    Wiso meinsch dänn?


    lg

    Never give up!

  • Sooo güete Tag mitenand :smiling_face:


    Geschter isches ja wider sowit gsi...


    Fahrlehrer isch dasmal usnahmswis pünktlich cho, ich scho schön brav mit mim Meitli dusse parat gstande...häts schomal dä erscht Rüffäl gäh, wiso ich sie usdä Garage gschobe und nöd gfahre ha????!!!! :pinch: Naja, er hät sich dänn wider beruhigt und ich hanen dä grad mal nachem brämse bzw. vorderbräms gfrögt...ischer wider gnärvt gsi und hät gmeint, die hegermr doch s'letschtma erchlärt gha!!!??? :pinch: Aber er isch dänn sooo lieb gsi und hät sich d'müeh gmacht, sie mir namal z'erchläre, so än liebe Fahrlehrer! :love: :upside_down_face:
    Dänn is losgange, er mir wider hinedruff ghocket und hät dänn mitmr is Gyrebad ue welle...naja...bi dä halt glich lings uf turbi abe abboge..hätr sich wider ufgregt, dass ich so problem mit lings und rächts ha (jaja ich schäme mich au däfür...-.-)
    Dä simmer uf Wila und dete bim Volg rächts ue und när weissi nümm wis det überall gheisse hät, hami so müsse konzentriere, dasis ihm wider cha rächt mache :pinch:
    Uf jede Fall hätr sich dänn wider köschtlich über min Fahrstil ufgregt: "Das isch käs Velo, FRAU!!!" "Ich chönnt sogar näbed dir här jogge und wär schnäller wider dihei!!!", "Jetzt gib ä mal Gas!!! Für was häsches ächt übercho!!????", "BRÄMSE, Frau!!!", "Wo isch BRÄMS???!!!", "Wo isch d'Kupplig!!??" "Gah mal ab däre Bräms, da isch öppis am ahbränne!!", "Du stirbsch nöd, Frau. Und wänn, dänn muss ich au stärbe, wasi nöd wott!" "Du, da isch dänn nur 50, wotsch dis Billet wider loswärde, bevords ersch richtig becho häsch, oder wie!!?" "Fahrsch än Roller oder än Töff???!!", "Nei, was söll DAS???!!", "Wasser ufdä Fahrbahn, söttsch UMFAHRE, hei namal!!"


    Jaja, ich has dänn irgendwänn ufgäh, hanen usbländet und s'probiert chli z'gnüsse, dass Töffahre doch soooo schön chönnt si, wämmr nöd sonen Kläffer hinedruff hett.
    Am Halbi 8i simmer dänn wider dihei gsi und ich hamr dänn schön is Füschtli glached, wonnr chum meh hät chönne laufe, willem dä chli Biifahrersitz gar nöd becho isch :grinning_squinting_face: Härzig, winner ide Ihfahrt fasch abgläge isch :grinning_squinting_face: Natürllich han ich ihn dänn gaaaaaaaanz besorgt gfrögt, obs gaht^^
    Jaja und dänn hätr na gmeint, so chliini lüüt wie ich, die chönnd gar nüt anders als Chopper fahre. Haniem gseit, ich hett au gärn längeri Bei, aber da ich eh vo ahfang ah än Chopper heg welle, fühl ich mich jez nöd ihgschränkt :smiling_face: Und dänn hätr nachli über mini Lady müsse härzieh, söll dringend dä Sitz go uspolschtärä lah (haha sicher nöd!) und hät na gmeint, das seg ä 125er (pha!!). Und dänn hätr na ä halbi kriise becho, woniem dä fahrzüguswis zeigt ha under gseh hät, dass ich mitere sogar d'A beschränkt cha mache, will sie 11.5 KW hät :grinning_squinting_face: Hät mis Meitli ihn grad chli disst! :thumbsup: :smiling_face_with_sunglasses:


    Jaja, langsam harmonierts glaub :grinning_squinting_face: und insgesamt hätr sogar äs Mü meh geduld zeiged als s'letschtmal.


    Nöchschti Fahrstund hani jez aber erscht am Mäntig, 29. Auguscht ufdi halbi 8i am abig.. :pinch: Und dänn hocki er mir nümm hinedruff, sondern fahrtmr mitem Auto nah.... Dä wottmi doch eh dänn eifach überfahre, dasr mi los isch :grinning_squinting_face: jaja, bi ja gspanne... :pinch:

    Never give up!

  • Und dänn hocki er mir nümm hinedruff, sondern fahrtmr mitem Auto nah.... Dä wottmi doch eh dänn eifach überfahre, dasr mi los isch :grinning_squinting_face:


    ROFL ha so müässä lachä woni da gläsä ha :grinning_squinting_face:  xD i wür mi in acht neh vor däm imfall!!! :grinning_squinting_face: nei aber da tönt huärä schlimm wiä dä mitmä Fahrschüäler umgaht. Naja du muesch jo wüssä obs dir passt oder nid :winking_face: :grinning_squinting_face: aso ich het sho lang än andärä gno hehe sehr wahrschinli häsch du aber eifachd meh muät, Gedult und Närvä wiän ich (dini Signatur seids jo alles) :grinning_face_with_smiling_eyes:


    gruess

  • ROFL ha so müässä lachä woni da gläsä ha :grinning_squinting_face:  xD i wür mi in acht neh vor däm imfall!!! :grinning_squinting_face: nei aber da tönt huärä schlimm wiä dä mitmä Fahrschüäler umgaht. Naja du muesch jo wüssä obs dir passt oder nid :winking_face: :grinning_squinting_face: aso ich het sho lang än andärä gno hehe sehr wahrschinli häsch du aber eifachd meh muät, Gedult und Närvä wiän ich (dini Signatur seids jo alles) :grinning_face_with_smiling_eyes:


    gruess

    Hehe, ja, also wonr mir immr so sis "FRAU!!" gseit hät, hani mr ächt ma überleit ahzhalte, än abzrüere und stahzlah...aber ich bi leider nöd sone böösi :pinch: Aber aml chunntmr scho so übere, als hetter d'hstellig, dass fraue nöd söttet auto oder töff fahre und mr ine also d'fahrstunde so sött erschwäre unds dra näh, dassne dä spass dra grad wider vergaht und's bim velo/zug bliibed :huh:
    Ja er isch scho rächt fräch, aber irgendwie hani mi glaub jez scho dra gwöhnt oder cha guet uf duurzug umstelle :grinning_squinting_face: Und jep, er hät glück, dass ich wohl grad 100mal meh geduld ha mit IHM, als er mit mir...Wür glaub paar lüt känne wo scholang gseit hettet "Du sorry, aber än andere Fahrlehrer wür sich für die 90.- geduldiger gäh, au wänners nöd isch!"
    Bruucht bi mir halt na vill, bis's mr mit öperem würkli langed, also gibiem doch nachli ziit. Ussert er tuet dänn au so dumm, wännr im auto hindermr härfahrt...dä hört bi mir dä spass und s'verzeihe langsam uf :beaengstigend: :upside_down_face:

    Never give up!

  • Sit minere 1. Fahrstund bzw. sit mis Meitli scho bi mir staht, ziehnd mi all dämit uf, ich söll doch äntli go fahre, seg doch sonen Schiss-Haas dasi so Angscht ha und überhaupt :grinning_squinting_face: Ja, ich hamr vill müsse ahlose! :grinning_squinting_face:
    Nachdä 2. Fahrstund isch dä Druck nachli grösser worde und ich gibe aber au zue, ha scho nachdä 1. Fahrstund gärn welle ällei go probiere, aber d'Angscht isch halt grösser gsi....



    ....bis hüt Nammitag :grinning_squinting_face:



    Jaja, hani mi dä au ma ade Nase gnoh und gseit "Jez häsch sone geils Gfährt ide Garage und chasch ersch am Mäntig innere wuche wider go fahre. Und dänn ersch wider nur under stress und blöde Ahfiggereie..."
    Also hani d'Usrüschtig ahgleit und grad welle gah, lütet doch na d'Mueter ah und schnurred ä halb stund mitmr und i däre dachwohnig is ohnehin fasch so heiss wie dusse gsi....Jaja, s'Mammut hät au grad namal druck gmacht "GANG!!" und da ich ja so guet erzoge bi, bini dänn au gange....


    Dä Töff welle usdä garage schiebe, gaht nöd, hät na än gang dine gha...ich scho wider halbe is hypere iecho "Was jetzt mache?" und di ganz aktion scho fasch wider abbroche... :thumbdown: Hani mr halt namal as Härz gfasst und dänkt "Ja dä muesch dä neutral ietue, huehn!" Töff ahglah, und dä nimmt grad mal än satz richtig garage-Wand :pinch: namal probiert und dä neutrali gan welle ietue und isch au ca 30sek gange bisi mal gschnallt ha, dasmr villicht au im 1. Gang chönnt si und's also nüt bringt, wänni nur probier dä gangschalter in bode ieztsucke... :pinch: Also eimal uezoge und BLING, s'grüene Lämpli hätmr entgäge glached - Ahaaaa!! So isch das also! :grinning_squinting_face: Lady usdä Garage rückwärts usemanövriert und wider probiert z'starte...muss meh gas gäh, dass sie mr nöd immer abstirbt..ha aber immer schiss, dass wänni dänn abdä bräms gah, dä mitmr pfifä grad füre flitzt unds scho z'spaht isch, bis ich d'bräms zoge ha :upside_down_face: Aber s'isch dä irgendwie gange und ich bi zersch ufdä parkplatz ue äs paar rundene go traie. Nach ca 20 rundene :ugly: , äs paar abstürz und umegumpe, hani mi dänn uf d'strass füre getraut....
    haha mit ca 20kmh s'Gyrebad durab und ade chrüzig ahghalte, hinder mir scho dä erscht hässig autofahrer :whistling: ;( :upside_down_face: Hani dänkt, isch doch kei gueti idee,gömr wider hei :frowning_face: Aber dänn...


    2 Harleyfahrer überd chrüzig und dä eint hätmr so ufmunternd zuegwunke und ahglached, dasi s'Umtraie siglah/vergässe ha :grinning_squinting_face: :love:


    Haha und dänn isch Tösstalstrass cho...brav am Migros verbi und ich ha scho afah vermuete, dass hindermir kei Hürats- oder Fuessballnati-Kollone isch, dass sones Huupkonzärt im Gang isch :upside_down_face: :thumbdown: Naja, ich bi wenigschtens sozialer gsi, als all die ungedulige Möngis und regelmässig wider an rächte rand gfahre und die Stressgrinde füre gwunke :beaengstigend: Kei Geduld me, di hütig Mänschheit :upside_down_face:


    Jaja und dänn uf Saland uetuckered und mich sogar uf knapp 70 Kmh getraut, äml scho nümm so vill ahgschnauzt worde :grinning_squinting_face:


    Dete Kollege troffe und hocke blibe, bis am 12fi und jez vorhär wider heicho. Hett nöd dänkt, dasi das schaffe, scho ide Nacht fahre :upside_down_face: Aber isch nöd ma so schlimm gsi :smiling_face:


    Also mini hütig Üebigseinheit isch insegsamt zwar nur knappi 3/4 Stund gange, aber für 1. Mal ällei fahre und für das, dasi vor 2 wuche nani gwüsst ha, wimr sonens Teil überhaupt ihschaltet und dänn na ide Nacht wider heifahre, bini zfride mitmr :smiling_face:

    Never give up!

  • So geil, anderi wort finde ig leider nid sry. Eiffach Top. nume nid stresse, nja ja ig merkes bim 125ccm ischmega nervend zum ahaute oder afahre, prommt bi de Rote Ample isch er mir hüt am morge wider verreckt. Easy ig bi sit am Mittwuch nüme gfare das ds so viel usmacht hät ig nid erwartet.


    Nja bi an und für sich scho e Tag drüber sit gester söt ig da mini TDM Fahre, aber mi Töff wird ig nie chöne Fahre, respektiv i 4 Jahr (TDM 850er) da die nid cha Drosslet werde. jetz het der Mech eini e Suzuki GSR 600ABS wo er mir verchoufe würd
    eh ja jetz muess ig haut Spaare :upside_down_face:


    *snif*


    :wand:
    gruess Marc