Doppelvisier?

  • für en flugzügpilot sicher äs heisses teil, aber ufem töff? :grinning_squinting_face:


    schönheit isch zum glück immerno asichtssach :smiling_face:

    Mitleid gibts umsonst, Neid muss man sich verdienen!

  • für en flugzügpilot sicher äs heisses teil, aber ufem töff? :grinning_squinting_face:


    schönheit isch zum glück immerno asichtssach :smiling_face:

    siiiicher :grinning_squinting_face: i würän au chauffä, denn weiss jedä was ich bruäflich mach :face_with_tongue:

  • i würd dir davo abrote!!
    grund: kei integralhelm! :thumbdown: wenns di mol ufladet (wanni nid hoffe wott!!!!) kasch genau soguat ohni underwegs sii. mini meinig!

  • i würd dir davo abrote!!
    grund: kei integralhelm! :thumbdown: wenns di mol ufladet (wanni nid hoffe wott!!!!) kasch genau soguat ohni underwegs sii. mini meinig!

    Kann ich absolut so unterschreiben. Finde es immer wieder schlimm, wenn ich Leute mit solchen Helmen sehe. Was meinen die denn, was mit dem Gesicht passiert, wenn man mal geradeaus fliegt? Und dann noch die Nussschalen gewisser Harleyfahrer (gut die sieht man mittlerweile nicht mehr so oft). Genau wie diejenigen die ohne Handschuhe fahren.... Meiner Meinung ist das Gesicht bzw. der Kopf und dann natürlich auch die Hände besonders schützenswert.

  • Ja ich weiss, dass än Chifer-Schutz vo vorteil wär bzw. wännr ganz gschlosse wär. Aber ha sones Teil probiert und fühlmi absolut nöd wohl-.- Gsehsch chum was und hei, kriegsch ja Panik ih somene Chessel ine :thumbdown: Befürchte dasi mit somene Ding dänn eher mal än Unfall hett, will'd chum was usegsehsch und eifach ihgschränkt bisch (Mini meinig!)


    Naja, wänns än Frontale git oder s'eifach dumm gaht, nützt jede Helm nüt me, so mini Devise :pinch:


    Und ja, finde halt immer na, d'Chopperfahrer und Ränntöfffahrer isch jez eifach än unterschiid. Klar chasch immer vode autos überseh wärde oder ebe häsch eifach Päch, aber ich weiss jez scho, dass ich sowiso huere vorsichtig bi und wohl eher z'langsam als z'schnäll underwägs si wirde, willi eusi schön Schwiiz muess bewundere und mis ziil nöd isch, eifach überall durezrasslä.... :grinning_squinting_face:


    Und mir gfallt jez dä Helm eifach, sorry :smiling_face_with_sunglasses: wänner än besser gsehnd oder eine, wo sich susch für lüt eignet, wo sich nöd wännd än Eimer ufsetzte, bini gärn offe für Vorschläg. Hami ja nani festgleit :smiling_face:

    Never give up!

  • für en flugzügpilot sicher äs heisses teil, aber ufem töff? :grinning_squinting_face:


    schönheit isch zum glück immerno asichtssach :smiling_face:

    haha, bisch nöd dä erscht wo dämit chunnt :grinning_squinting_face: ja, wänn dä Töff na flüüge chönnt, wärs ideal! :grinning_squinting_face: Aber finde eifach Design schön und hätmr eifach am beschte gfalle... :smiling_face_with_sunglasses:

    Never give up!

  • Kann ich absolut so unterschreiben. Finde es immer wieder schlimm, wenn ich Leute mit solchen Helmen sehe. Was meinen die denn, was mit dem Gesicht passiert, wenn man mal geradeaus fliegt? Und dann noch die Nussschalen gewisser Harleyfahrer (gut die sieht man mittlerweile nicht mehr so oft). Genau wie diejenigen die ohne Handschuhe fahren.... Meiner Meinung ist das Gesicht bzw. der Kopf und dann natürlich auch die Hände besonders schützenswert.

    Jaaa...ich weiss *seufz* Aber ebe, chume Platzangscht über ih somene gschlossne Eimer! Fühl mi gar nöd wohl und gsehsch chum was us dämm Feischterli use :thumbdown: Isch minere Meinig nach fasch äs grössers Sicherheitsrisiko... :pinch:

    Never give up!

  • aber ich weiss jez scho, dass ich sowiso huere vorsichtig bi und wohl eher z'langsam als z'schnäll underwägs si wirde, willi eusi schön Schwiiz muess bewundere und mis ziil nöd isch, eifach überall durezrasslä.... :grinning_squinting_face:

    LOL da hani mir am aafang au xeit gha :grinning_squinting_face: hehehe naja viellicht chasch du das jo au duräsetzä, i has jedäfalls (leider) nid gschafft :face_with_tongue:

  • LOL da hani mir am aafang au xeit gha :grinning_squinting_face: hehehe naja viellicht chasch du das jo au duräsetzä, i has jedäfalls (leider) nid gschafft :face_with_tongue:

    ich ha halt na d'Ahfänger-Angscht:P ja, gsehs dänn wis wird :pinch:

    Never give up!

  • Jaaa...ich weiss *seufz* Aber ebe, chume Platzangscht über ih somene gschlossne Eimer! Fühl mi gar nöd wohl und gsehsch chum was us dämm Feischterli use :thumbdown: Isch minere Meinig nach fasch äs grössers Sicherheitsrisiko... :pinch:


    gseht ma doch guat usse! :smiling_face_with_sunglasses: userdem mausch dir für dprüafig eh schön es kopf draie und schulterblick agwöhne, also grad ideal!!! :face_with_tongue:

  • gseht ma doch guat usse! :smiling_face_with_sunglasses: userdem mausch dir für dprüafig eh schön es kopf draie und schulterblick agwöhne, also grad ideal!!! :face_with_tongue:


    Ich gibs glaub uf, da ihne mit eu über was disskutiere welle :face_with_tongue: :grinning_squinting_face: Dä Schulterblick chani mr au ohni sonen Helm ahtrainiere :pinch: :winking_face:


    Aber git ja na die Boxer Helm oder wis heisset, wo dä Chiferschutz eifach nach Bedarf füre oder hinere tue chasch... Sind eifach sau tüür, die cheibe :upside_down_face: Muss ich mit mim Low-Budget eifach au beachte, au wänns heisst, äs lohnt sich ine gueti usrüschtig z'investiere....ha jez eifach kä 600.- füren Helm übrig :pinch: d'reparatur/Service vo mim Meitschi hät mi scho in halbe Konkurs gstürzt :pinch:

    Never give up!

  • Muss ich mit mim Low-Budget eifach au beachte, au wänns heisst, äs lohnt sich ine gueti usrüschtig z'investiere....ha jez eifach kä 600.- füren Helm übrig :pinch: d'reparatur/Service vo mim Meitschi hät mi scho in halbe Konkurs gstürzt :pinch:

    Nemi, än guätä Helm muä nid grad 600 frankä chostä!!! I ha min 299 zahlt und i bi top zfridä! Und bis i än passänä Helm wo priisgünstig isch, qualitativ guät gmachd isch und so gmachd, dass i mini verdammti scheiss Brüllä au no driiwürgä cha, häts ä Ewigkeit bruucht!^^ I ha dä Händler faschd z'Tod quält mit minärnä Wünsch und ha meh als ein Helm muässä probierä, bis i dä richtig gfundä ha. ABER i ha min gfundä.

    Mein Tip: PROBIÄRÄ, VERGLIICHÄ UND NOMOL PROBIÄRÄ


    es git halt so lüüd wo chli meh verdiänäd und sich da dementsprächend au chönd leistä (nix geg dich i weiss jo nid ob du milliardärin bisch oder so ^^), wo sich au z.B. ä Carbon-Melonä chaufäd. I ha dä Händler gfrogät wa da bringt und er hät gmeind Scherheitstechnisch nöd viel meh als än normalä Helm, WEIL es sind alli testet wordä und ALLE entsprechäd dä vorgegebänä und verlangtä Sicherheitsvorschriftä, ABER er isch liechter, also au konfortabler zum trägä.


    i bi gester no im 3W-Shop z'Winti xi und diä händ ä riisä uuswahl a Helm gha, chasch dir jo mal dä Online-Katalog aaluägä http://www.3w-motosport.ch/3W-Motosport/3W-Katalog/de/ wännd luschd häsch :winking_face:


    grüässli

  • Ja heiiiii...was tuesch du dir ä Brülle ah? Ich müsst au sones Lueg-Isä ha bzw. han au eini, aber das isch di gnau glich situation wi mit somene Helm: fühlmi gar nöd wohl dämit und ah mir gseht das jez völlig beschisse us :grinning_squinting_face: also gaht sich s'Nemi go Linsä holä und niemert märkt, dasi eigetli sones Gstell ha bzw. eigetli halbe blind bi :pinch: :grinning_squinting_face:



    Haha, Milliardärin bini nöd nei und würi sicher au nöd säge, wännis wär :grinning_squinting_face: Aber än Milliardär muss sicher kä Lotto me spillä :winking_face:


    Ja am 08. Auguscht gangi mr dä Rescht vo minere Usrüschtig go chaufe: Helm, Händsche, än Glücksrbinger und än Schutzängel :grinning_squinting_face:
    Ja vo dämm z'Winti hani auscho ghört...wo genau isch dä? hamr vorgnoh, zersch mal eifach ines paar gschäfter go luege, probiere und namal gnau berate lah und dänn entscheide. Hoffe isch find was, wo mir passt :smiling_face:


    Danke für din Tipp :smiling_face:

    Never give up!