Musik hören beim Töfffahren?

  • aso ich ha d'erfahrig gmacht das ich nach guet 5 min halbe ustickt bin will die blöde kopfhörer immer use keit sind..oder sie sind eifach verrutscht sobald ich min kopf chli bewegt ha..(kei ahnig warum) :cursing:
    und will ich eifach kei lust kha han all 5 min a zhalte hanis nach zimli kurzer ziet sie lo...chan aber au sie das ich iefach blödi kopfhörer ha...oder eifach en zappel philip bi :öm::pfeifen:


    und ob es erlaubt isch,...naja...chasch ja au nur mit 1 stöpsel lose...und sust de Polizist um de finger wickle :wseufzer:


    hmm und naja...chan au sie das siech din fahrstyl veränderet...aso das du sehr agressiver fahrsch... :pfeifen::party:


    lg Darky

  • aso ich ha d'erfahrig gmacht das ich nach guet 5 min halbe ustickt bin will die blöde kopfhörer immer use keit sind..oder sie sind eifach verrutscht sobald ich min kopf chli bewegt ha..(kei ahnig warum) :cursing:
    und will ich eifach kei lust kha han all 5 min a zhalte hanis nach zimli kurzer ziet sie lo...chan aber au sie das ich iefach blödi kopfhörer ha...oder eifach en zappel philip bi :öm: :pfeifen:

    i denk da isch wägäm Kabel xi. Wennd kei Reserveschlaufä chli "usähängä" lohsch, denn ziets immer dra :winking_face: darum han ich mir jo Böxli in Helm iäpflanzt :ugly:


    mä muäs es ja nid immer dinnä ha!! viellicht ufärä langä tour oder so. Dass es direkt verbotä isch wär mir nid bekannt, ev. indirekt im Sinn vo isch ä "Beeinträchtigung" oder "Ablenkung vom Fahrverhalten" aber i denk wenn's so isch wie bi mir, nid uf dä ohrä sondern im Helm dänn sötts eigendlich erlaubt sii, suschd dörfät d'autofahrer jo au nid radio losä währendem fahrä oder im Grundkurs häsch jo au sonäs Teil im Ohr gha zum d'aawiisigä vom Kurslehrer übercho

    2 Mal editiert, zuletzt von Fazer-Dude ()

  • Muass jeda selber wüssa!
    Bi amol mitama kolleg go fahra und er hät Musik ghört i bi hinder im gfahra und er hät nid so gmerkt wenn i näb im gfahra bin, :bad: so hät er öpa au a ganz komischi Linia gfahra bi dar mainig er isch zimlich abglenckt gsi vo sinara Musik. :rock:
    Bim Töffahra söt ma da Chopf würkli bir sach ha, chan sich sich kain grossa fähler erlauba!

    Der Berg ruft :yeah:

  • Nemi: Braaaav
    @ Darky: und sust de Polizist um de finger wickle.... DAS möcht i ja gseh

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Haha und denn no mir nem schmollmund... :grinning_squinting_face: de bewies gitz am negste töff träffe :grinning_squinting_face:

  • Haaaahaaahaaaaahaaaa
    Sexy Hexi, mue ich di alt Uniform für es Rollespiel mitneh????

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Haaaahaaahaaaaahaaaa
    Sexy Hexi, mue ich di alt Uniform für es Rollespiel mitneh????

    Chum jetzt blöff ned so, passisch dänk eh nümm dri! :winking_face: Mer wänd jo ned das no verstecksch nome well de oberscht Chnopf vom Hömli wotsch zuemache :grinning_squinting_face:

  • Zitat von »EffJottEric«




    Haaaahaaahaaaaahaaaa
    Sexy Hexi, mue ich di alt Uniform für es Rollespiel mitneh????
    Chum jetzt blöff ned so, passisch dänk eh nümm dri! Mer wänd jo ned das no verstecksch nome well de oberscht Chnopf vom Hömli wotsch zuemache

    Hähä, nette Versuech, sneakyP, aber ich passe no dri
    Hähä, nette Versuech, sneakyP ABER: i

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • also ich persönlich lose öppe mal musig! oder Radio.. und mini Maschine isch alles anderi als langwiilig ;P Ich mache das ganzi über Scala Rider isch zwar nid ganz billig aber so häsch gad alles i eim u chasches au no mitem Handy verbinde! und musch ned no äxtra chopfhörer id ohre stöpsle:D und derzue chasch no alles per sprachbefehl stüre... also wenns mal chli schnäller zue und her gaht eifach abstelle und abfahrt:D