Musik hören beim Töfffahren?

  • Hallo an alle


    Hab da eine Frage bezüglich Musik hören beim Motorradfahren mit iPod oder ähnlichem.


    Ist dies empfehlenswert? Wie handhabt ihr das? :confused_face:


    Danke für eure Feedbacks.


    Gruss Powerracer

  • hey powerracer,


    ich dachte anfangs auch mal, ich müsse musik hören während dem motorradfahren, hab dann aber schnell bemerkt dass mich das teilweise nur aus der konzentration bringt, vorallem wenns mal etwas schneller zu und her geht :grinning_squinting_face:
    ansonsten hatte ich probleme mit den ohrstöpseln, die schmerzen nach einiger zeit sehr... und was anderes hab ich nie ausprobiert :whistling:

  • Ich ha gmeint seg verbote bim Töff fahre?! :confused_face:


    Aber wär mir eifach nöd logisch, wänn d'auto fahrer das ja au däffed. Klar nöd z'luut dass'd dä Chrankewage ect. na ghörsch...
    aber hami immer so uf AIRBORNE und Motorhead gfreut gha, bisi das ghört ha, seg verbote :frowning_face:


    Im Theroriebüechli isch bim Vercherhsgsetzt diesbezüglich au nüt drinne gstande...ischmr also bis hüt unklar, wis würkli isch...-.-

    Never give up!

  • Also das es Verbote isch glaub ich nöd well suscht dörft mer ja au kei Freisprächalag oder Walkitalkies ha. Die meiste wo so Freisprächalage verkaufed fröged ja au immer ob mer en MP3 Player wot ahänke.
    Ich persönlich fahr nie mit musig stört mich eifach. (Han das aber au scho usprobiert)

    Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

  • Hatte mir anfangs auch gedacht, dass ich es mal ausprobiere, wenn ich den Hobel etwas besser im Griff habe, ist dann aber nie wirklich ein Theman für mich geworden. Obwohl ich auch wie Nemi der Meinung bin, dass AIRBOURNE oder Motörhead sicherlich gut zum Heizen passen würde ;-).


    Bei meinem etwas sportlichen Fahrstil bin ich froh, auch das Gehör zum Aufnehmen der Umwelteinflüsse zur Verfügung zu haben. Zudem ist für mich der Vergleich, dass es ja beim Autofahren erlaubt sei zwar verständlich, aber Motorradfahren ist eben nicht gleich Autofahren. Es ist ja auch erlaubt während des Autofahrens zu essen, aber mein Sandwich geniesse ich dann doch lieber neben dem Motorrad sitzend :D. Ausserdem frage ich mich, wie gut man überhaupt mit den Windgeräuschen und dem Motorensound die Songs hört.


    Da ich im Auto immer Musik höre, ist für mich der Wunsch beim Töfffahren auch Stöpsel im Ohr zu haben nachvollziehbar. Meiner Meinung macht es aber keinen Sinn, wenn man sich die Sache einmal näher überlegt.

  • Aalos ich chan mer vorstelle das es ufd art druf ah chunnt wie mer d'musig id ohrmuschle flüsse laht :winking_face:


    Ich chönnt mer vorstelle das stöpsel verbotte chönted sii, da du mit dene teils de ghörgang zueduesch. das heisst das mer au wenn mer d'musig abschaltet d'umgebigsgrüsch (Polizei, chrankewage, anderi verkehrsteilnehmer) schwach bis ned chan ghöre. geschweige den wenn mer na musik laufe laht.


    kenn mi zwar bi de freisprechaalage ned so gnau us, aber die woni bis jetzt gseh ha sind meistens so wie pads wo mer (vo vorteil) irgendwie is helmfuetter iiarbeitet. somit isch de ghörgang frei und mer chan besser anderi sache wahrneh.


    Grunsätzlich chans ja ned verbote sii, suscht währed ja die meischte goldwingfahrer illegal unterwegs :winking_face:



    Mich selber hett scho nur die gegesprechaalag mit em kolleg völlig gnervt... wenn ich will schnurre, gibi handzeiche oder halt a :grinning_squinting_face:


    und de gross nutze wo mir eus do versproche hend, das eine vorusfahrt und am andere chan sege wie de verkehr usgseht, isch au ned so en riese vorteil gsi...



    Und zum schluss, wüssed mer all, dass es eh nur cool isch musig zlose wenn mer e F14 flüügt und tom cruise heisst :smiling_face_with_sunglasses:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Was häsch du de für e langwiligi Maschine, dass du no Äxtra-Sound bruchsch? Min Scorpion macht gnueg guete Sound, da bruchts kei Motörhead oder suscht was :thumbsup:

    Und immer daran denken:


    gummierte Seite nach unten, lackierte Seite nach oben !

  • Pha nix langwiilig, bisch nur ihversüchtig uf mini heiss Lady!!! :face_with_tongue: weisch was häsch da fürä Party! :grinning_squinting_face:

    Never give up!

  • party hedmär ufem töff sowiso, au ohni musig

    Live is a Race - Büse
    "s'Läbe muesch läbig läbe" - häsl

  • Auso wenn ig scho e Töff fahre den wott ig o der Motor Ghöre schüch bruche ig ja nid ufe Töff
    z Hocke. Aber ig chönt mir vorstelle binere Längere Toure(Fahrt) werum nid. Aber wenn den würd ig grad zumene grät Rate womes im Helmdfuetter cha verstecke anstelle Chopfhörer. eh ja immer isch ja immer s gliche jedem das Seine mir alles :grinning_squinting_face:



    P.s mi Reizt e Goldwin garnid finde das äuä ersch ab 50+ interessant :whistling:

  • hihi tja, ich gsehs ja dänn, ob das was für mich isch^^ will wänns dä wie bim Velo fahre mit Musig isch, chani guet druff verzichte :face_with_tongue:


    Und Goldwing sind sowas vodä hässlichschte Töffs wos git *schauder*-.- Fahrendi Gschwüür, sind das, sött ächt verbote wärde :upside_down_face: Sowas wirdmi im gägesatz zu dir au mit 120i nöd intressiere! :grinning_squinting_face: Musch villicht nama go google, wie än CHOPPER usgseht!! :winking_face:


    Und ja, cha halt au nüt däfür, dass da all uf Rännmaschinene stönd...ich stah zu mim Chopper, chönnder säge waser wänd :face_with_tongue: :smiling_face_with_sunglasses:

    Never give up!

  • Dass gerade beim Motorradfahren sämtliche Sinne wach sein müssen, darüber wird wohl Einigkeit herrschen! Hört jetzt jemand Musik (insbesondere laute und agressive), so kann dies den Fahrstil negativ beeinflussen und ein Sinn wird genommen.
    Im Falle eines Unfalles (auch ohne eigenes Verschulden) kommt mit Sicherheit die entsprechende Rechnung seitens eines jeden Richters wie aber auch versicherungstechnische Leistungskürzungen, bedingt durch die ganz allgemeinen Regelungen des SVG:


    Beherrschen des Fahrzeuges
    Führen des Fahrzeuges ohne Behinderung durch etwelche Art
    Vornahme einer Verrichtung, welche das sichere Bedienen des Fahrzeuges erschwert


    Den Goldwing-Fahrer lasse ich da noch gelten, denn a) hat dieser keine Stöpsel in den Ohren (nimmt seine Umwelt also noch immer akustisch wahr) und b) rauscht dieser bekanntlich mehr als gemütlich mit seinem fahrenden Kiosk durch die Gegend


    Daher mein Rat: Besser nicht! Wenn aber schon, dann sauber im Helm verbaut, damit die Gehörgänge selbst frei sind und eben nur so laut, damit die äusseren Einflüsse noch einwirken können...

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Mich lenkt die Musik bei fahren einfach zu sehr ab, deswegen lasse ich es auch. Habe es zwar auch schon ein paar mal Probiert....aber ist es nicht das geile beim Fahren wenn man wirklich jedes Geräusch der Strasse hört??

  • Verstande Eric, ich lahs ja lah bliibe! :winking_face:
    Ha die stöpsel eh scho zvill dinne, dä wärded sich mini Löffel eher freue, wänns dur mis neue Hobby ä Erholig bechömed :grinning_squinting_face: Und ja, solang ich's nöd irgendwo schwarz uf wiis gseh, dases erlaubt isch, lahnis gschiider lah blibe, wott schliessli au nöd riskiere, dasi wäg dämm müsst dä lärnfahruswis abgäh :upside_down_face:

    Never give up!