farbigi reife

• hani jetzt grad em triumph forum gfonde.

farbigi pneu
    rot wörd sech doch no guet a minere triumph mache. *kotz* mer gfallt das gar ned. schwarz esch doch scho farbig gnue. und wie gsed ächt das us wennt met emene rote reife es burnout machsch? de hesch nochhär en rote fläck of de stross oder wie? :))

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• s^problem isch, die sind runderneuered, also ufgummiert und mit soöppisem mitem töff fahre... *murks* weni gsehne wie viel vo dene reife uf de dütsche autobahne umeligged - nei!

rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

• hmm.. sind eifach chli chindschöpf....
    isch sicher epis speziells...

das ganze gits ja au in transparent und denn so lüchtschlüch dinne.. kenneder sicher wo mer am liecht chan uflade und denn lüchtets im dunkle.. (wie am wecker)

naja epis bringe duet das sicher ned und vo dem her isch es au ned strassezueglah....

darum würdis au ned mache

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]  

• Zitat

Original von special Blend

naja epis bringe duet das sicher ned und vo dem her isch es au ned strassezueglah....

mol es bringt was... es gseht scheisse us :grinning_squinting_face:
    mit dene reife würd ich nie umefahre. wär das sim töff ahtuet hät irgend es problem... :confused_face:

• Zitat

Original von Linkin_P

mol es bringt was... es gseht scheisse us :grinning_squinting_face:
    mit dene reife würd ich nie umefahre. wär das sim töff ahtuet hät irgend es problem... :confused_face:

Chan ich nume zuestimme..! :hä:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• wenn das die einzig möglichkeit isch farb is lebe vomene biker zbringe......denn go...... :smiling_face:

aber die andere : spared das geld lieber für en richtige satz gummis und den gönd uf e rennstrecki go heize.....ihr hend meh devo

• aso i weiss bes jetzt nume eis gfährt wot dafsch met ufgumiierte pneu fahre und das esch de lastwage

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• hmmm jo das mit dä Streifä uf dä Felgäränder muäs ich au no luägä muäs mol überlegä was zu minä Farbä am bestä würd wirkä.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Es git no so fill anderi Sache womer a Töff chan mache womer nacher nüme richtig chan demit fahre, also werum nöd au söttig Reife. Wenn de Töff e nume anere Mäss uusgstellt wird und me als "Kunstobjekt" gilt chunts nöd uf Reifequalität aa :D.

Aber zum würklich ernschthaft (also au Kurve und so *g*) fahre würi soöppis nie uufzie. Zumal nachem erschte mal Fahre schwarze Dräck druf häsch und das gset dänn au hässlich uus.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ich schlüsse druf zrugg dases lüt git wo eifach zvill geld hend... well ich finde die pneu zum aaluege scheisse und zum fahre wirds au ned adersch sii... also chauffed eu lieber en schööne topf :grinning_squinting_face: sebring! :grinning_squinting_face: :cheers:

hmm

hmm

hmm

[SIZE=3]

--the audience is listening--

[/SIZE]