Praktische Motorrad-Frisuren für XXL-Haare x-)

• Mini liebi ich muss die entüsche....ich chume ja us de Medizin und ich cha dir garantiere das du für das kei narkose bechunsch.... aber wenn du wilsch denn chönt ich dich hypnotisiere :grinning_face_with_smiling_eyes::thumbsup:

• Mini liebi ich muss die entüsche....ich chume ja us de Medizin und ich cha dir garantiere das du für das kei narkose bechunsch.... aber wenn du wilsch denn chönt ich dich hypnotisiere :grinning_face_with_smiling_eyes: :thumbsup:

Schaaad ;( ok, ja das wär ä gueti Alternative :grinning_squinting_face: Nimm dich dänn mit zum Coiffure :thumbup:

Never give up!

• Hoi Nemi.

Also i han doch au längari Hoor als andari und lösa dass Knopfproblem aso: Ma macht an Rossschwanz un bandagiart das Ganzi mit Wundbandaga zua. Garantiart kai Knöpf me :thumbsup:

Viel Spass bim binda!

• Hoi Nemi.

Also i han doch au längari Hoor als andari und lösa dass Knopfproblem aso: Ma macht an Rossschwanz un bandagiart das Ganzi mit Wundbandaga zua. Garantiart kai Knöpf me :thumbsup:

Viel Spass bim binda!

Hey Bikemaus:)

Danke für din Tipp. ja ah sowas hani auscho dänkt. Wirdes sicher mal usprobiere :thumbsup: Aber schön z'ghööre, das'ds nöd abghaue und ä lösig gfunde häsch :smiling_face:

glg

Never give up!

• also i würs ez au ganz eifach mache xD ä Schärr neh und weg mit dem busch :winking_face: ned gad en rassierer aber e schär und chli schorrä wär scho ned gad schlecht :winking_face: bim zopfe bisch doch ewgis dra???

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• also i würs ez au ganz eifach mache xD ä Schärr neh und weg mit dem busch :winking_face: ned gad en rassierer aber e schär und chli schorrä wär scho ned gad schlecht :winking_face: bim zopfe bisch doch ewgis dra???

Spatz das hani ihre au scho gseit...aber das laht sie nur mache wenn ich sie unter Hypnose setzte :P... ich meine ich ha ja schoo ärger mit mine haare..und jetzt sind sie nooo kürzer 8|:hmpf:;(

Bäää :face_with_tongue: sicher nöd!! Mini Haar blibed lang! Finde langi Haar schön!! :love: Ich lah mich nöd vo churze haar underdrücke! :grinning_squinting_face: Und uf sone Mami-frisur hani dänn gar kä Luscht!^^

Ne, muess säge, ich ha mit mine Haar eigetli weniger Arbet als anderi mit ihrne churze, halblange Fäde^^ All 24 Stund eimal sträähle, zämmebinde, färtig^^ Zopf gaht öppe 5min, also au kä Sach.

s'Wäsche isch eifach total än Scheiss :grinning_squinting_face: Drumm chani au nöd säge, ich läbe Umwältfründlich, wänni ca. 30min s'Wasser muss laufe lah, bis die Sieche gwäsche und mit Pflägespüelig behandlät sind :whistling:

Never give up!

• Bäää :face_with_tongue: sicher nöd!! Mini Haar blibed lang! Finde langi Haar schön!! :love: Ich lah mich nöd vo churze haar underdrücke! :grinning_squinting_face: Und uf sone Mami-frisur hani dänn gar kä Luscht!^^

Ne, muess säge, ich ha mit mine Haar eigetli weniger Arbet als anderi mit ihrne churze, halblange Fäde^^ All 24 Stund eimal sträähle, zämmebinde, färtig^^ Zopf gaht öppe 5min, also au kä Sach.

s'Wäsche isch eifach total än Scheiss :grinning_squinting_face: Drumm chani au nöd säge, ich läbe Umwältfründlich, wänni ca. 30min s'Wasser muss laufe lah, bis die Sieche gwäsche und mit Pflägespüelig behandlät sind :whistling:

jo das got jo echt e halbi ewigkeit ibi mit mine "oberbruscht" langehoor zfriede xD 5 min föhne und guet isch xD meh bruchi gar ned xD
    noch 30min bini scho längst mit alem fertig xD hesch do nocher überhaupt no pflegewäschmitel?? glaubs nüm viel oder?

Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

• jaja frauä und ihri hoorä...chummä da immer wieder jedä morgä z'gspüürä über wenn zwillingsschwö 1 und 2 die einzigä 2 Badezimmer i eusäm huus GLIICHZIITIG für 1 stund müänd bsetzä!!! :pinch:

• jo das got jo echt e halbi ewigkeit ibi mit mine "oberbruscht" langehoor zfriede xD 5 min föhne und guet isch xD meh bruchi gar ned xD
    noch 30min bini scho längst mit alem fertig xD hesch do nocher überhaupt no pflegewäschmitel?? glaubs nüm viel oder?[/quote]

Hehe. Ja föhne tuenis mittlerwile au nümme. Lahs über Nacht tröchne...aber im Nacke wärdeds aml chum richtig troche, bis zur nöchschte Haar-Wösch...>.<
    Hmm...also ei Fläsche mit 250ml dinne langed für knapp 3 mal :grinning_squinting_face: s'shampoo hingäge, isch wie bi jedem andere mänsch au...mr sött eh nur d'chopfhuut reinige, drumm bruchts au nur biz shampoo...dä rescht/d'längi vodä Haar tuets automatisch reinige, wämmr s'Shampoo dänn abewäscht^^ Aber bide Pflägespüelig is genau umgekehrt...möglichscht nüt ufd Chopfhuut, aber all haar dämit bis id spitze behandlä..:-D

Never give up!

• jaja frauä und ihri hoorä...chummä da immer wieder jedä morgä z'gspüürä über wenn zwillingsschwö 1 und 2 die einzigä 2 Badezimmer i eusäm huus GLIICHZIITIG für 1 stund müänd bsetzä!!! :pinch:

Haha, ich säg jez nöd, wi sich mini 2 gschwüsterti aml ufgregt händ, wänn ich ha müsse d'haar mache...vorallem häts dä chum meh warm wasser im Boiler gha..hihi^^ Aber jep, Fraue und Badzimmer isch ä Wüsseschaft für sich, dämm stimmi zue!:-D Ich ha sogar än Radio und ä Uhr im Bad montiert, willi vill zvill drin bi X-D Tragisch, ich weiss^^

Never give up!

• Haha, ich säg jez nöd, wi sich mini 2 gschwüsterti aml ufgregt händ, wänn ich ha müsse d'haar mache...vorallem häts dä chum meh warm wasser im Boiler gha..hihi^^ Aber jep, Fraue und Badzimmer isch ä Wüsseschaft für sich, dämm stimmi zue!:-D Ich ha sogar än Radio und ä Uhr im Bad montiert, willi vill zvill drin bi X-D Tragisch, ich weiss^^

Dänn bin ich erlich gseit froh han ich nur 2 Brüädere. 30min und all 3 sind fertig zum gah. :smiling_face:

Rasen ist was für Gärtner, ich bevorzuge Kurven. :thumbup:

• Haar wo nid zämebunde si, hei nach churzer Strecki Chnöpf - u wemes zfescht zämebindet, ziepfts under em Helm.

Mini Lösig isch e Dame Helm! z.B. de vo Harley Davidson. De isch sicher un hät hinde e Boge, quasi e Ussparig für d Haar. Öb sie jetzt 1.30m lang si oder viel chürzer, es isch praktisch, we me e Zopf, e Dutt oder e Rosschwanz bindet.

Mit eme Tüechli drahknotet wo im Wind flatteret statt de Haar, gfallts mer bsunders.

• Danke viel mal fürt Info....nur ischt frag ob iau eine find wo mer gfallt :pinch:

• Uuuh, s'git äxtra Haar-Helm?? So geil! :grinning_squinting_face: Hetti jez nöd dänkt, dass da irgend eine bide Helmdisigner dra dänke wür :grinning_squinting_face:
    Also mit mim Osbe Helm gahts eigetli zimmli guet...muess nöd mal mini Kampf-frisur mache, sondern cha eifach min chnollä sii lah :grinning_squinting_face:
    Aber sonen helm mussi würkli ma go probiere, nimmt mi jez abartig wunder :grinning_squinting_face:

Never give up!